misselijk na de seks

16-11-2008 21:56 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een vraag ik heb een nieuwe vriend en als we seks hebben gehad dan ben ik misselijk, wat kan dat zijn????
Geen idee, maar wat voor werk of studie heb jij waarbij dat aan de orde is?
Ik ben nog een beetje nieuw hier maar volgens mij hoort dit meer onder seks???

Dat ter zijde, Ben je een enkele keer misselijk geworden of word je dit iedere keer na de seks?

Had je net gegeten, en daarna misschien wild gesekst, waardoor je maag een beetje van streek was?
haha
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 16 november 2008 @ 22:01:

Geen idee, maar wat voor werk of studie heb jij waarbij dat aan de orde is?Sorry maar dat dacht ik ook ...
Ehm....niet meer doorslikken mischien.....
Kijk eens op de sekspijler,

Je kunt misselijk worden van een onfrisse piemel, van een mmv of omdat je ouders hebt horen seksen...

van de smaak van sperma

maar ach een beetje misselijk.... op de sekpijler heeft iemand het ook over snot voor je ogen neuken, das pas vies....
Spanning wellicht? (ja flauw, maar gezien de pijler: Wellicht niet meer stiekem op het werk doen?)
ik heb het ook wel eens gehad, vooral bij sex met een pilletje maar ook wel eens zonder (toen ik nog niet zoveel gewend was haha) . Dan werd het gevoel gewoon té intens. En dat was niet de misselijkheid bij het inslaan van de pil, maar lang daarna. Volgens mij wel voornamelijk als ik op mijn buik lag, misschien heeft dat er ook mee te maken?
.
Bij mij gebeurt het wel eens dat ik een uurtje echt heel ziek ben na de seks. Eerst krijg ik buikpijn (moet ik dan echt wegpuffen) dan wordt ik misselijk en denk dat ik heel erg naar de wc moet (ga er altijd heen maar er gebeurt niets) vervolgens ga ik heel erg zweten en wordt het zwart voor mijn ogen. Als het weer licht wordt, dan is alles over en voel ik me weer helemaal tiptop.

Denk dat ik dat nou al wel een keer of 10 gehad heb (in de afgelopen 6 jaar ofzo). Het gebeurt alleen na een stressvolle periode en na echt goede seks.

Mijn moeder heeft dat ook, maar dan niet na de seks (of wel, maar ben haar dankbaar dat ze dat dan niet zegt), wel als ze zich erg ontspant na een stressvolle periode. Heeft al twee keer onder tafel gelegen in een restaurant na twee wijntjes. Zij is naar de HA geweest, enige wat er aan te doen is, is minder stress opkroppen. Sporten wil wel helpen.

Moet zeggen dat sporten inderdaad wel helpt.
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 16 november 2008 @ 22:01:

Geen idee, maar wat voor werk of studie heb jij waarbij dat aan de orde is?het maakt niet uit elke keer als is met hem seks heb gehad op welke manier dan ook dan ben ik misselijk geen uur ofzo maar eventjes en dan gaat het ook wel weer weg.
Is het niet een soort van hyperventilatie? dat je door opwinding verkeerd bent gaan ademhalen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik weet wel dat je misselijk kan worden van bewegingen in je dikke darm. Als je dit soort seks niet bedoelt dan kan het toch zijn dat deze darm bewegingen ondervindt als je voortplantingsorganen bewegen. Misschien zijn ze eraan verkleefd of worden ze op een andere manier bewogen. Sorry voor mijn klunzige expressie maar ik ben pas wakker en dan kan ik nog niet zo goed bij mijn woorden.
Hyperventilatie is een voor de hand liggende suggestie. Mij overkomt het wel eens dat ik door urenlange sessies vergeet te eten en dat mijn maag daartegen protesteert.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
Deep troat duwt van boven aan, anaal duwt van onderen aan.

Alles wordt halvewege op elkaar geprakt.

Geen wonder.
Waarom moet ik gelijk denken aan de TO van onfrisse piemel ...
Willem1959, hahaha, aan die mogelijkheid had ik nog niet gedacht.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
Ik heb een vriend en heb gisteren voor het eerst sexs gehad , het ging van zoenen naar vingeren en pijpen hij is ook even in mij geweest maar was toen nog niet klaargekomen even later was die klaargekomen en kwam er sperma uit daarna is die er niet meer in geweest maar heefd hij me nog wel gevingert de volgende dag ben ik er misselijk in de ochtend met buikpijn ligt dat aan eerste keer sexs of is er tog wat anders ik weet het niet? Kan iemand me helpen
Zie je andere topic, "eerste keer" !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven