Moderator Seks

26-05-2008 20:01 1856 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort! :)

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de sekspijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5 :angel:
Wat is Pink Ribbon?
Google even en je weet het.
Geleerd DAT MEEN JE NIET????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Angel, ik denk dat het nieuwe anaaltopic (van Geleerd) wel samengevoegd kan worden met alle overige anaaltopics.
gaat het wel heel veel anaal worden zeg
Kunt er ook alle onzin post uit halen dan blijft er niets meer over en sluit het topic vanzelf.
Costello schreef op 06 oktober 2008 @ 13:13:

Hmm. Vond het vrijdag niet meevallen, nu bij nader inzicht echter niet onoverkomelijk. Ook met het oog op de datum van de post, welke ik over het hoofd had gezien, verzoeke mijn klacht idd te seponeren. Dank!
Mooi gezegd! :-d
Geen flauw idee, vanwaar je vraag?
IvyRosa schreef op 06 oktober 2008 @ 16:39:

Angel, ik denk dat het nieuwe anaaltopic (van Geleerd) wel samengevoegd kan worden met alle overige anaaltopics.
Iedereen mag een topic openen over eigen ervaringen, mits het de regels niet overtreedt. Een topic zakt vanzelf naar beneden als er weinig animo voor is :lampje:
datmeenjeniet schreef op 06 oktober 2008 @ 17:16:

gaat het wel heel veel anaal worden zeg
Tsja, tis óf heel veel samen, óf heel veel apart ;-)
suikerklontju schreef op 06 oktober 2008 @ 17:50:

Kunt er ook alle onzin post uit halen dan blijft er niets meer over en sluit het topic vanzelf.
Ja dat kan. Maar is niet elk topic van Geleerd daar geschikt voor? Elk topic verzandt in offtopic gelul. En dat is me serieus teveel werk, met zoveel posts per dag.
angel 5........ik weet dat wij geen vriendjes zijn, maar nu wil ik toch even melden bij jou dat die onbeschofte troep van die visvijver zomaar mijn planken zitten op te stoken in een vuurkorf. dat waren dure planken, bedoeld om een hemelbed mee te maken........ik kom niet snel naar je toe, maar kan je nu niet even ingrijpen in de visvijver.
:-d Volgens mij ben jij mans genoeg om die vrouwen van je hout af te houden DMJN ;-]
dankje wel voor je steun en geweldige overschatting van mijn kunnen..........ik ben ook maar een nederbelgisch boertje.

toch dikke kus op je voorhoofd
:rofl:

En lekker warm dat we het hebben....
Ach dat afgekeurde waaibomen hout zat vol met splinters en houtworm. Heeft ie ergens voor een prikkie gekocht denk ik.

Brandhout is het ;-)
Yo engeltjes... zou u mij een plezier kunnen doen en mijn wraak topic op de relatiepijler herpositioneren.? Onze geleerde heer kwam eens met een nuttige suggestie. Alvast hartelijk dank en een kus op uw neus.
Wauw een dikke kus op mijn voorhoofd van onze stoere DMJN :-$ En mijn geluk kan niet op want ik krijg er ook nog een kus op mijn neus van Dutchbelg :-$

What's happening? :-d

DB: topic is verplaatst ;-)
Tja VA5... je zal het verdiend hebben? Heb jij niet een heerlijke hobby? Het hele mannelijke deel van dit forum ligt aan jouw voeten.
Oh, jullie zijn de enige twee mannen? Oh nee, maar wel de belangrijkste zeker :worship: X-D
Heeee dat heb ik zeker niet gezegd; geen woorden in mijn mond leggen die ik niet gezegd heb. Ik geef maar een trend aan die ik zie. Nou so much for the gezellige communicatie. Ik zal het voortaan beperken tot klachten en zakelijke verzoekjes.
Viva Angel5 schreef op 07 oktober 2008 @ 11:22:

Oh, jullie zijn de enige twee mannen? Oh nee, maar wel de belangrijkste zeker :worship: X-D

Nou moet je even ophoden zeg, en ik dan? Had ook bijna een kus op je wang gegeven.

Klont
Oeh heetgebakerde mannen :kiss:

Ooit van ironie gehoord, heren?
Italiaanse ouders.......... Maar was grappig bedoelt, zzzzzzippppp kuzzie
;-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven