Moeilijk klaarkomen, tips?
woensdag 2 april 2014 om 12:27
Waarom denk je de ultieme tip hier te krijgen als je al van alles hebt geprobeerd en niks echt lijkt te helpen? Denk je dat hier iemand een pilletje heeft waardoor je gillend klaarkomt?
Klaarkomen is toch heel persoonlijk?
Misschien wel handig, aangezien dit je eerste post op dit forum is, om wat uitgebreider te zijn en niet alleen om klaarkom-tips te vragen. Dat komt een beetje eh... bijzonder over.
Klaarkomen is toch heel persoonlijk?
Misschien wel handig, aangezien dit je eerste post op dit forum is, om wat uitgebreider te zijn en niet alleen om klaarkom-tips te vragen. Dat komt een beetje eh... bijzonder over.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 2 april 2014 om 13:17
Moeilijk, of helemaal niet?
Maakt het nog uit of je alleen bent of met een man, wat jij of hij doet (vingeren, beffen, beide), als hij er dingen bij zegt of juist z'n kop houdt, hulpmiddelen gebruikt of niet (vibrator, trillend eitje) enzovoorts.
Ben je eerder wel klaargekomen, en zo ja hoe ging dat dan het beste?
Verreweg de meeste vrouwen komen trouwens niet vaginaal klaar (door neuken), alleen clittoraal (door beffen/vingeren). Niet dat dat onderscheid hier aan de orde lijkt, maar soms bestaan daarover onrealistische verwachtingen.
Maakt het nog uit of je alleen bent of met een man, wat jij of hij doet (vingeren, beffen, beide), als hij er dingen bij zegt of juist z'n kop houdt, hulpmiddelen gebruikt of niet (vibrator, trillend eitje) enzovoorts.
Ben je eerder wel klaargekomen, en zo ja hoe ging dat dan het beste?
Verreweg de meeste vrouwen komen trouwens niet vaginaal klaar (door neuken), alleen clittoraal (door beffen/vingeren). Niet dat dat onderscheid hier aan de orde lijkt, maar soms bestaan daarover onrealistische verwachtingen.
vrijdag 11 april 2014 om 00:04
Ik ben misschien wat ouder maar er zijn geen tips die dat zomaar een twee drie kunnen uitleggen, ik heb door omstandigheden waar ik hier niet over wil uitweiden tantra massage leren geven en geleerd hoe je een vrouw tot een waanzinnig hoogte punt kan breng vaak is het niet dat een vrouw het niet kan maar de partner moet hier ook zijn best voor doen.
Tantra massage is meer dat massage allen het is een levens wijze die door rust en geen haast hebben.
Niet de focus op nu moet het maar gewoon leren ontspannen en genieten van aanraking en het vertrouwen hebben in je partner. Ik heb geleerd dat de rust en de focus belangrijk is en dan komt de rest vanzelf. Maar de focus is vaak nu moet het en dan gaat het niet. Ik ben geen zweverig persoon maar ik weet uit ervaring dat het werkt.
Lees er eens wat over op internet of vraag gerust.
Tantra massage is meer dat massage allen het is een levens wijze die door rust en geen haast hebben.
Niet de focus op nu moet het maar gewoon leren ontspannen en genieten van aanraking en het vertrouwen hebben in je partner. Ik heb geleerd dat de rust en de focus belangrijk is en dan komt de rest vanzelf. Maar de focus is vaak nu moet het en dan gaat het niet. Ik ben geen zweverig persoon maar ik weet uit ervaring dat het werkt.
Lees er eens wat over op internet of vraag gerust.
Romantiek is er bijna niet meer