Moeite met beffen
donderdag 12 november 2015 om 09:38
Ik zit met een probleem. Mijn vriend heeft aangegeven dat hij mij wel zou willen beffen maar hij is mijn eerste bedpartner en ik heb dit dus nog nooit gedaan. Het probleem is niet dat ik het niet wil maar ik maak me meer zorgen om de geur. Ik weet dat het normaal Is dat de vagina een vreemde geur heeft en ik heb geen sterke geur en het stoort mij ook niet maar ik ben toch bang dat het mijn vriend wel zal storen. Ik denk dus ook niet dat ik er van zou kunnen genieten omdat ik alleen maar daar aan zal kunnen denken. Ik ben er gewoon een beetje onzeker over.
Mijn vraag Is dus of iemand hier ook moeite mee heeft gehad en misschien tips heeft om me te ontspannen...
Alvast bedankt.
Mijn vraag Is dus of iemand hier ook moeite mee heeft gehad en misschien tips heeft om me te ontspannen...
Alvast bedankt.
donderdag 19 november 2015 om 22:06
quote:WhiteButterfly schreef op 15 november 2015 @ 09:52:
Lig in een scheur.......!
Meid; maak je niet druk, lekker van te voren douchen en genieten maar.......... Wat heerlijk; een vent die het initiatief neemt en aangeeft dat hij je die ervaring graag wil geven!
TO
Ik denk dat het allemaal wel mee valt.
Als jij gewoon schoon op jezelf bent komt er geen putlucht uit.
Lig in een scheur.......!
Meid; maak je niet druk, lekker van te voren douchen en genieten maar.......... Wat heerlijk; een vent die het initiatief neemt en aangeeft dat hij je die ervaring graag wil geven!
TO
Ik denk dat het allemaal wel mee valt.
Als jij gewoon schoon op jezelf bent komt er geen putlucht uit.