Mooie volle billen

16-03-2012 11:09 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mooie volle billen

Gelukkig hebben heel veel vrouwen mooie billen. Wij genieten daar ontzettend van. Al het lekkers komt het best tot zijn recht in een strak rokje of een nauwsluitende jeans.

En Willem heeft als voorkeur dat die billen net iets voller mogen zijn dan wat gebruikelijk is. Uiteraard is dat persoonlijk maar het is nu eenmaal zo.

Billen 1

Billen 2

Billen 3

Billen 4

Vrouwen met heel weinig tot vlakke kont hebben geen aantrekkingskracht op mij. Een lekker bilpartij heet niet voor niets een 2e decolleté.

Vrouwen kijken ook naar vrouwenbillen heb ik gemerkt. Toch zijn ze verder in de meeste gevallen gewoon hetero. Maar wel kijken he.

Als zo’n billen vrouw voor je loopt b.v. als je in de stad aan het shoppen bent, wil je bijna even die billen aanraken. Natuurlijk gebeurt dat niet maar jullie snappen wat ik bedoel.

Hebben jullie vrouwen dat nu ook bij sappige mannenbillen? Dat je die ook graag zou willen aanraken als ze binnen handbereik zouden zijn?

Mannen Billen

Of zijn jullie het braafste meisje van de klas en zouden jullie dat nooooiiiiittttt doen?
Gelukkig zie jij vrouwen niet als lustobjecten.........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je werkt gewoon het hele lichaam af he willem, ga je ook oorlellen behandelen?
Zet even een foto neer van jouw billen zal ik even kijken wat ik er van vind. Voor de rest vind ik je info weinig interessant.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Billen topic had je al gehad toch?
Ik kon aan de titel al zien dat Willem zn password weer had geraden..... Zucht.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2012 @ 11:10:

Gelukkig zie jij vrouwen niet als lustobjecten.........

Ik zie vrouwen echt als mooie wezens. Ik heb ze ook hoog zitten.

Dat meen ik serieus.

En ja, ze zijn mooi en kan er erg van genieten.
quote:willem22 schreef op 16 maart 2012 @ 11:09:

Mooie volle billen

Wij genieten daar ontzettend van. De koninklijke "wij"?
Wat een wereld nieuws! Ben zo blij dat ik dit weet Willem! Mijn wereld was grijs en grauw maar gelukkig was jij daar met dit geweldige wereld nieuws, mijn leven leek voorbij maar daar was jij! Als reddende engel met zijn eeuwig boeiende bijdragen, die gene die het licht brengt in donkere tijden. Als dank krijg jij van mij een heel mooi plaatje;

Ed. sarcasme modus uit
Praten over jezelf , als in noemen van je eigen naam, is zo infantiel.

Plaatje 2 heeft echt geen kont.
quote:willem22 schreef op 16 maart 2012 @ 11:21:

[...]

Ik zie vrouwen echt als mooie wezens. Ik heb ze ook hoog zitten.

Dat meen ik serieus.

En ja, ze zijn mooi en kan er erg van genieten.

Dat zegt BGB toch? Lustobjecten dus.

Lekker verder rukken maar weer!

Goedemorgen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wordt weer tijd voor Willem om dagelijks nauwgezet zijn medicatie in te nemen.
quote:pliert schreef op 16 maart 2012 @ 11:24:

Wat een wereld nieuws! Ben zo blij dat ik dit weet Willem! Mijn wereld was grijs en grauw maar gelukkig was jij daar met dit geweldige wereld nieuws, mijn leven leek voorbij maar daar was jij! Als reddende engel met zijn eeuwig boeiende bijdragen, die gene die het licht brengt in donkere tijden. Als dank krijg jij van mij een heel mooi plaatje;

Dank je wel pliert. Ben zo blij voor je dat je het week-end vrolijk kan beginnen.

En heel veel dank voor je leuke billenplaatje. Daar ben ik heel blij mee.

Als dank krijg je van mij een bloemetje
Ik ben een billenvrouw ja. En daarom val ik ook zelden tot gewoon eigenlijk helemaal nooit op nederlandse mannen. Die hebben namelijk zelden tot gewoon eigenlijk helemaal nooit een goeie kont en geloof me... ik let daar echt op, bij iedereen . Vaak hebben ze enkel een plekje waar billen hadden horen te zitten, maar meestal eindigt hun rug gewoon ergens onderaan en dat is het dan. Heb ook niks met witte billen.

Ben daarom ook heul blij met de billen die aan mijn 'donkere' man vastzitten (hij heeft nu eenmaal een enorm goeie ronde kont heeft waar ik ook graag aan zit :-).)

De mannenbillen op jouw plaatje zijn dus in mijn optiek al geen mooie billen....
Willem als je tags toevoegt als een tekst moet je puntjes tussen je woorden zetten lol.
quote:willem22 schreef op 16 maart 2012 @ 11:09:

Mooie volle billen

Gelukkig hebben heel veel vrouwen mooie billen. Wij genieten daar ontzettend van. Wie zijn 'wij'???

En Willem heeft als voorkeur dat die billen net iets voller mogen zijn dan wat gebruikelijk is. Uiteraard is dat persoonlijk maar het is nu eenmaal zo. Praat je altijd in de derde persoon?

Als zo’n billen vrouw voor je loopt b.v. als je in de stad aan het shoppen bent, wil je bijna even die billen aanraken. Natuurlijk gebeurt dat niet maar jullie snappen wat ik bedoel.

Bij een man die winkelen 'shoppen' noemt heb ik het idee dat ie meer op mannen valt en er dus niet van gediend is als ik aan zijn billen zit.
quote:Oriane schreef op 16 maart 2012 @ 11:31:

Ik ben een billenvrouw ja. En daarom val ik ook zelden tot gewoon eigenlijk helemaal nooit op nederlandse mannen. Die hebben namelijk zelden tot gewoon eigenlijk helemaal nooit een goeie kont en geloof me... ik let daar echt op, bij iedereen . Vaak hebben ze enkel een plekje waar billen hadden horen te zitten, maar meestal eindigt hun rug gewoon ergens onderaan en dat is het dan. Heb ook niks met witte billen.

Ben daarom ook heul blij met de billen die aan mijn 'donkere' man vastzitten (hij heeft nu eenmaal een enorm goeie ronde kont heeft waar ik ook graag aan zit :-).)

De mannenbillen op jouw plaatje zijn dus in mijn optiek al geen mooie billen....Ik spot ook ieders billen. En er zijn maar bar weinig mannen die ze bezitten.

Ik ben een billenvrouw ja.

Ben daarom ook met mijn 'donkere' man die een enorm goeie ronde kont heeft waar ik ook graag aan zit :-).

Zie je, ik ben echt niet de enige. Mannen en vrouwen die van mooie ronde billen houden.

Misschien zijn de negatieve opmerkingen juist van vrouwen die nagenoeg geen billen hebben. Jaloers e.d.
quote:frizzy schreef op 16 maart 2012 @ 11:36:

[...]

Ik spot ook ieders billen. En er zijn maar bar weinig mannen die ze bezitten.En zeker geen Hollandse mannen... Althans, niet in vergelijk met de billen die ik mooi vind waar je zelfs je glas wijn op kan zetten Hollandse mannen hebben niet vooraan gestaan toen ze de billen uitdeelden.

En daarom val ik ook zelden tot gewoon eigenlijk helemaal nooit op nederlandse mannen. Die hebben namelijk zelden tot gewoon eigenlijk helemaal nooit een goeie kont en geloof me... ik let daar echt op, bij iedereen . Vaak hebben ze enkel een plekje waar billen hadden horen te zitten, maar meestal eindigt hun rug gewoon ergens onderaan en dat is het dan.

http://blackloveforum.com ... dark_black_male_model.jpg

Now THAT is a nice ass.... :-)
Ik zie helegaar geen billen op de tweede foto....
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Oriane schreef op 16 maart 2012 @ 11:39:

Now THAT is a nice ass.... :-)

Ik val niet op mannen. Maar snap wat je bedoelt.

Als een vrouw zo'n ass zou hebben.... SUPER.
quote:Oriane schreef op 16 maart 2012 @ 11:37:

[...]

En zeker geen Hollandse mannen... Althans, niet in vergelijk met de billen die ik mooi vind waar je zelfs je glas wijn op kan zetten Hollandse mannen hebben niet vooraan gestaan toen ze de billen uitdeelden.

De laatste keer dat ik een Hollandse man had is dan ook al een jaar of 8 geleden.

Bij mijn eerste vriendje schrok ik me dood toen ie in zijn nakie door de kamer liep: hij had gewoon KUILTJES waar billen horen te zitten. Echt waar!
quote:Oriane schreef op 16 maart 2012 @ 11:39:

http://blackloveforum.com ... dark_black_male_model.jpg

Now THAT is a nice ass.... :-)Nee dat is té hoor, dat lijken we vrouwenbillen (mede door de smalle taille).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven