niet beffen

08-01-2015 18:39 99 berichten
..........
anoniem_640d11523f884 wijzigde dit bericht op 14-05-2018 23:02
90.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 08 januari 2015 @ 22:16:

En een relatie beëindigen is iets anders lijkt me. Je komt er niet na 5 jaar relatie en een kind achter dat je seksueel niet op één lijn zit. Dat weet je vrij snel na de eerste date en dan is dat een prima moment om uit elkaar te gaan.

Je 12 jaar durende relatie beëindigen omdat je vrouw niet anaal wil of je man niet wil beffen is wel een beetje raar. Dan is het kennelijk nooit een probleem geweest en er is veel meer dat je bindt dan seks.

Na 12 jaar er pas achter komen vind ik ook raar. Maar lijkt me ook raar dat een man op de eerste date zegt dat hij van anale seks houdt, of een voeten fetish heeft, of...

(Of ik ben nog te onervaren, kan ook)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ook dat is idd niet bekend, hoelang de relatie van TO (inmiddels) duurt. Ik heb het idd ook nog nooit meegemaakt dat de man in kwestie niet wilde beffen. Hoe ik erop zou reageren als de relatie langer zou duren? Dan mag ik er voor mezelf vanuit gaan dat ik dat allang heb aangekaart en niet ineens na jaren er problemen van zou maken dat hij niet beft.
Krijg motto niet verwijderd :-)
quote:Rooss4.0 schreef op 08 januari 2015 @ 22:29:

Als mijn ooit- partner me niet wil beffen wegens traumatische ervaringen met een kut met terugtraprem en kunstgebit beloof ik hierbij plechtig dat ik hem niet de deur zal wijzen.

*tuft tussen vingers door*

Een watte?

Nog nooit van gehoord

Als mijn ooit- partner me niet wil beffen wegens traumatische ervaringen met een kut met terugtraprem en kunstgebit beloof ik hierbij plechtig dat ik hem niet de deur zal wijzen.

*tuft tussen vingers door* die formulering... hoe kom je dr op...
Trahit sua quemque voluptas

*tuft tussen vingers door*Exposure is een heel effectieve therapie om angsten te boven te komen
quote:Thordis2.0 schreef op 08 januari 2015 @ 22:26:

Als ik er bij een nieuwe partner achter kom dat hij niet wil beffen dan is het nog geen relatie.

Ik ben waarschijnlijk veel te preuts, maar ik pijp enkel in een relatie. Dus in mijn geval zal ik wel al een relatie hebben eer ik erachter kom.

Waarna ik je dus gelijk geef en de relatie zou verbreken omdat onze seksuele wensen te ver uit elkaar liggen.
quote:vincedexa schreef op 08 januari 2015 @ 22:32:

[...]

die formulering... kom je dr op...

Dikke duim.

Maar ja, daar heb ik beftechnisch dan weer geen moer aan!
Ik lees de topictitel als een bevel.

Niet Beffen!!!!
met een beetje fantasie en goede wil is zelfs tijdens het beffen wel een taak te bedenken voor een dikke duim denk ik.
quote:Thordis2.0 schreef op 08 januari 2015 @ 22:42:

Ik lees de topictitel als een bevel.

Niet Beffen!!!!

Jah! Maar er had eigenlijk een waarschuwing achteraan gemoeten.

Niet beffen!! Kans op witte stukjes tussen je tanden!

Offe

Niet beffen!! Dan kan je nooit meer zonder flashbacks over de vismarkt!

Zoiets.
Ik moet erg lachen om die duim van jou.
Ik heb een retekomische duim! Daarom mochtie ook op de ava van Moksje!
Mijn vriend houdt er niet van. Helaas. En sinds er steeds meer in het nieuws is over keelkanker wil ie al helemaal niet meer. Tja. Jammer dan. Gelukkig kent hij genoeg andere trucjes en is hij zelf ook niet veeleisend
.
grappig en fotogeniek. boffert!

heb je nog meer getalenteerde lichaamsdelen?
quote:vincedexa schreef op 08 januari 2015 @ 23:12:

heb je nog meer getalenteerde lichaamsdelen?

Ik heb een vagijn met terugtraprem en ik kan mijn borsten over mijn schouder gooien.

Verder ben ik heel gewoontjes. Bijna saai eigenlijk.
Oh dat valt tegen. Ik had meer verwacht.

Traploos instelbare ellebogen, HoogRendement Billen, dat soort dingen.

Hoewel een fotogeniek duim natuurlijk niet niets is.
Tsss, tis niet snel goed hè?

Nah oké, ik ben een zwart brein en een groen monster op mijn schouder.

En nu weg hier, anders komt de topicverontreinigingspolitie me de drempel over vegen!
Hij weet niet wat bij mist. Heeeeerlijk!

*tuft tussen vingers door*
Omgekeerd: Ik zou het erg vinden wanneer ik een relatie zou hebben met een dame die niet gebeft wil worden. Daar zou ik namelijk niet mee akkoord willen gaan... Ik hoef niet persé gepijpt te worden, maar beffen sla ik niet over, veel te lekker om te laten!
Doe het goed, of laat het!
quote:Antoon69 schreef op 08 januari 2015 @ 21:39:

[...]

die facepalm was voor mij, krijg ik nog uitleg?
Wil hij niet meer? of heeft hij het nog nooit gedaan?

In het begin een keer geconfronteerd worden in een situatie waar de boel zeg maar "niet fris" is. Of onbekend, ongeleerd, ongeschoold en kritiek gekregen kan al een zodanige negatieve indruk hebben achtergelaten dat het daardoor voor hem al een negatieve associatie heeft.

Of hij is zodanig opgevoed dat het als een negatief iets is ingebrand.

Van een vriend, waar je al een langere relatie mee hebt, en waarmee je je lichaam deelt zeg maar, zou je toch verwachten dat die jouw accepteerd zoals je bent en ook aan jouw wensen tegemoet komt. Als je er voor zorgt dat je schoon en fris bent en hij ook een gemakkelijke houding heeft, dan zou hij bereid moeten zijn om ook dat te doen.

Er zit nu eenmaal een groot verschil tussen relaxed, na het douchen uitgerust op een schoon bed. Of aangeschoten, in een krap camping tentje na twee dagen op een dance festival. In die tweede situatie zou ik mijn tong daar ook niet overheen laten gaan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Voor mij zou het een dealbreker zijn. Ik wil geen man die vies is van me.
quote:Bij_Zonder schreef op 08 januari 2015 @ 20:03:

Dat ligt aan de rest van zijn repertoire.

Dit.

Als ik voor de rest prima aan m'n trekken kom dan hoor je mij niet klagen.

Clitoraal klaarkomen kan ook op andere manieren dan beffen.
quote:lilalinda schreef op 09 januari 2015 @ 08:36:

[...]

die facepalm was voor mij, krijg ik nog uitleg?

Maar natuurlijk! Ik viel dit topic binnen en toen ik jouw bijdrage las vond ik dit de domste opmerking van de dag. Dat een meneer de vrijheid heeft om zijn relatie te beeindigen als zijn vrouw niet wil kontneuken. En dat we dat ons goed moeten realiseren. Ik moest zuchten toen ik dat las. Verder niks.

Zo beter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven