niet masturberen, raar?

02-08-2011 09:42 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

In mijn omgeving en hier op het viva forum hoor (en lees) ik dat veel vrouwen mastutberen, ik doe dit echter niet. Mijn vriend, die ook masturbeert, zegt dat het vreemd is dat ik dat niet doe, en dat het normaal is dat iedereen dit doet.

Ben ik nu raar?

Als jullie je afvragen waarom ik het niet doe: ik word gewoon niet opgewonden als ik aan mezelf zit. Ook als ik ak opgewonden ben, voel ik er niks van als ik aan mezelf ga zitten.

Leeftijd: 22
Dan maar niet normaal toch. Als je er niet opgewonden van wordt, moet je het niet doen. Zo simpel is het.

Vind het trouwens wel een kutopmerking van je vriend, maar goed hopelijk laat hij je voorderest wel in je waarde.
heejj Jaap, ben je er weer!
Wat maakt jou dat nou uit wat een ander doet.quote:In mijn omgeving en hier op het viva forum hoor (en lees) ik dat veel vrouwen mastutberen,al heb ik geen idee wat dát is...
quote:boterblommetje schreef op 02 augustus 2011 @ 09:47:

Wat maakt jou dat nou uit wat een ander doet.

[...]

al heb ik geen idee wat dát is... ....maar klinkt wel geil :-)
Dat is ieder voor zich. Ik vind het raar dat jouw vriend zegt dat het vreemd is. Of zegt hij dat omdat jij misschien hebt gezegd dat jij het raar vindt dat hij masturbeert? Vadt niet.

Anyways... al trekt en vingert iedereen zich een breuk: als jij daar geen behoefte aan hebt, dan ben je niet raar.

Iedereen vindt Beyoncé geweldig. Ik vind het een blerende troela. Ben ik nu raar? Echt niet!
Het is niet vreemd dat jij het niet doet, maar wél normaal dat anderen het wel doen....
Je bent niet raar want MASTUTBEREN kan niemand!

Tut!
quote:sito1970 schreef op 02 augustus 2011 @ 09:49:

[...]

....maar klinkt wel geil :-)Cewl
quote:Lizzl schreef op 02 augustus 2011 @ 09:49:

Dat is ieder voor zich. Ik vind het raar dat jouw vriend zegt dat het vreemd is. Of zegt hij dat omdat jij misschien hebt gezegd dat jij het raar vindt dat hij masturbeert? Vadt niet.

Anyways... al trekt en vingert iedereen zich een breuk: als jij daar geen behoefte aan hebt, dan ben je niet raar.

Iedereen vindt Beyoncé geweldig. Ik vind het een blerende troela. Ben ik nu raar? Echt niet!

Precies dit TO, maakt het uit! Ik vind vingeren ook geen drol aan. De wanhoop moet me wel nabij zijn wil ik de hand aan mezelf slaan. Een vieb vind ik overigens wel leuk, maar dat doe ik écht zelden.

(En Beyoncé is inderdaad een troela).
hoezo zou dat raar zijn? Ik doe het ook (vrijwel) niet, omdat ik er simpel weg geen zin in heb.. Vibo trilt te veel, vingers vind ik brrr niet fijn.. Als ik zin heb wacht ik wel tot vriendlief er is of ik heb pech
Bedankt voor jullie reacties!

En sorry voor de spelfout haha
Ja, ik vind het wel raar. Maakt dat uit dan?
Liever elitair dan een pauper!
Ik vinger ook niet hoor, nooit gedaan ook, want ik vind er net als jij niets aan. Maar er zijn tal van andere manieren die je wellicht wel prettig vind, zoals een douchestraal, een vieb, je been- en buikspieren aanspannen enz. Misschien vind je het leuk dat eens uit te proberen en anders is het ook prima hoor.
Nee hoor niks abnormaals aan. Sterker nog, wij doen het beide niet (vriend en ik). Of nou ja, heeeeeeeel sporadisch (ik).
Je bent niet raar. Sinds ik een relatie heb, heb ik er ook geen behoefte meer aan.... Ik laat het liever aan mijn vriend over ;)
Raar: ja, statistisch gezien behoor je tot een kleine minderheid

Is er iets mis mee: nee
Nee. Vind ik niet raar. Hoewel ik heel lang gedacht heb dat ik wel raar was omdat ik het zelf wel doe/deed.
Je bent niet raar, ieder zijn ding. Vindt t zelf wel erg lekker, om mezelf een paar keer per week te verwennen. Naast de sex met m'n man...
Nja, als jij het niet leuk vindt so what? Heeft de rest van de wereld geen last van. Als je het nog nóôit geprobeerd had dat zou ik wel een beetje apart vinden maar dan nog. Lekker boeiend.

Sommige mensen houden niet van broccoli en jij houdt niet van mastutberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven