Nieuwe piemel-ontdekking!?!

12-03-2009 13:50 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Denk je zo langzaamaan alles wel gezien te hebben kom je wéér iets nieuws tegen! Gisteravond tijdens het sexen het verzoek gekregen om de bínnenkant van de jongeheer niet te vergeten, ofwel of ik mijn pinkie er ín te doen!! Volgens mij heb ik nog nooit zo schaapachtig gekeken, ik snapte écht niet wat hij bedoelde!

Wist dus niet dat het kon, maar het ging vrij gemakkelijk (wel iets vochtig gemaakt en gewoon langzaam in-uit gedaan, had ook geen idee wat ik anders moest doen, maar schijnbaar was het goed). Ben ik nu al die jaren achterlijk geweest? Ik dacht dat dat een ienimieni gaatje is! Of heb ik gewoon een uitzondering tussen de lakens gehad?

Hij vond het schijnbaar wel super lekker, dus ik dacht misschien heb ik wel iets ontdekt wat haast niemand weet! Ik ga het in ieder geval nog eens een keer proberen. Heeft iemand tips?

Weet iedereen al lang dat dat kan en sta ik nu met deze "ontdekking" enorm voor aap of is het voor jullie ook nieuw?
*verslikt zich* Ja! Dat is nieuw.

Jak-jak-jak-jak-jak-jak, en ik was net aan het eten.
Ik heb er echt nog nooit van gehoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
What the ****
IIieeeuuuwwwwwwwwww
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik heb weleens gehad dat een jongen graag het topje van de pink erin wilde, dat was goed te doen, maar helemaal kan toch niet?!?
Oe, dat ligt dus gelukkig niet aan mijn onnozelheid. Zouden meer mannen dat lekker vinden, vraag ik me dan af!

Topje van de pink had ik ook nog nooit meegemaakt, hoor! Vind dat ook wel vreemd. Hele pink ging in dit geval prima, hoefde eigenlijk niet echt veel te doen!
..
Als ik mijn man dit laat lezen ben ik verzekerd van een paar maanden rust in bed tot hij het van zijn netvlies heeft gekregen...
*valt van de stoel*
Poep, wie heeft jou gescheten?
Je bedoelt in de plasbuis??????!!!
quote:misschicken schreef op 12 maart 2009 @ 13:54:

Als ik mijn man dit laat lezen ben ik verzekerd van een paar maanden rust in bed tot hij het van zijn netvlies heeft gekregen...
He gadver, daar moet ik echt niet aan denken.
The time is now
NO WAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ik neem aan dat dat de plasbuis is. Zit toch maar 1 gaatje, of ga ik nu nog een ontdekking doen?

Trouwens, ik vond het niet vies of zo, je steekt dat ding toch ook in je mond? Vond het wel vréémd!

Miss Kip
Je bedoelt waar de arts met een wattenstaafje in gaat porren om een kweekje af te nemen voor een soa-test??

*schud hoofd*

Ziek.
Perfectionisme is niet perfect...
Nou heb ik flink wat piemels gezien (workwise), maar dit is toch echt bijzonder!

Vraag aan een man die een soa-test heeft laten doen wat hij ervan vond dat er iets naar binnen ging en je zult geen lovende kritieken horen, I promise!

Klinkt als die ene van die aap en dat broodje als je het mij vraagt. Als ik dit vnvnd bij BritMan probeer te doen denk ik dat ik ga vliegen...naar de andere kant van de kamer!
Ik geloof dat ik hier letterlijk misselijk van aan het worden ben.

Bedankt voor de link Vish
Lijkt me niet echt verstandig omdat te doen, met oog op ontstekingen en beschadiging van de urineleider.

Maar ja wie ben ik (denkt aan enorme butpluggen die ze wel eens heeft gezien bij een bezoek aan een sexshop)
Niet vies, maar wel ENG, PIJNLIJK en tot een beetje, ja ik weet dat ik het niet mag zeggen, RAAR!
Nou, ben in ieder geval al blij dat ik niet wordt uitgelachen omdat het heel gewoon blijkt te zijn.

Iemand anders net als Noula wel eens een "topje" geprobeerd, of is dat ook not-done?
wel even eerst de nageltjes knippen denk ik dan
Heb je hem meteen even een cathetertje aangelegd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven