Nieuwe vriend heeft kleine penis - niks mis mee [ Geen OP]

26-10-2020 14:25 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic is ondertussen aangepast door reageerders; dus bedankt voor de reageersels en hier hou ik het bij!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2020 09:18
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
91.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Buddy1970 schreef:
29-10-2020 19:22
Nu ben ik zelf een liefhebber van grote vlezige schaamlippen en ik vraag me af of er ook bepaalde kenmerken zijn bij vrouwen (monden, neuzen, oorlelletjes) waar je dit aan zou kunnen herkennen.
Voor zover ik weet is daar geen enkel verband tussen. Helaas pindakaas.
Als hij maar leuk is, dát telt.
Alle reacties Link kopieren
Buddy1970 schreef:
30-10-2020 15:37
Met alle respect en iedereen moet het voor zich weten hoor maar ik vind het doodzonde om in een gezond lichaam te gaan rotzooien, en je ziet het trouwens bijna altijd als iemand wat heeft laten doen. Vind ik erger dan het origineel met foutjes en al.
Mee eens. Ik zag laatst Gaby Blazer op tv, tenminste, het origineel. Had 'r zowaar niet herkend. En heb weleens gedate met een vrouw die na een half jaar ineens van Cup A naar Cup D ging. En een half jaar later weer op Cup A zat. Dat blijf je zien en het is niet mooi.
Mijn exman had een grote en de seks trok op niks. Hij deed niet aan voorspel, naspel, beffen, vingeren, niks van dat alles. Penetreren en 2 minuten later (of sneller) was hij klaar. Intussen zijn we al een tijd uit elkaar en heb ik een fwb. Hij heeft een kleintje maar met hem heb ik wel de beste seks ever. Hij is inventief, geinteresseerd, zoekt uit wat ik prettig vind, is heel erg open over seks, is heel goed met zijn handen en tong...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven