No panty-day

22-06-2012 13:14 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een gekkigheidje tussendoor:

Ik lees zojuist dat het vandaag no panty-day is. Is hier iemand van op de hoogte, en zo ja: Hou je jezelf eraan vandaag? Vraag gerust rond aan je vrouwelijke collega's of ze een "Sharon Stone-tje" voor je hebben
Gatver, met zo n natte kalkoen op iemands stoel zitten. Lekker voor diegene die na jou daar wil zitten!
Het is stervens koud... Ik heb gewoon een spijkerbroek aan en daar een onderbroek onder.
ik vind het daar veel te koud voor hoor.
Spijkerbroek t is koud
Even voor alle duidelijkheid: Ik heb inmiddels ook gewoon een broekje aan hoor haha, ik las het toevallig daarnet
Waar lees je dit soort dingen dan toevallig?
correctie: ik hoorde het (Radio Veronica)
Welke mafklapper heeft dat nou weer bedacht? Het moet wel een man zijn.

Ik heb netjes een onderbroek aan. Kan het geen slipje noemen, hij komt tot mijn oksels. Sexy hoor.
houd ook gewoon vandaag het stringetje aan*
quote:kleinjan13 schreef op 22 juni 2012 @ 13:17:

Gatver, met zo n natte kalkoen op iemands stoel zitten. Lekker voor diegene die na jou daar wil zitten!
quote:helene31 schreef op 22 juni 2012 @ 13:38:

Ik heb netjes een onderbroek aan. Kan het geen slipje noemen, hij komt tot mijn oksels. Sexy hoor. Als dat alles is wat je aan hebt kan dat best sexy zijn hoor
quote:dirk_1971 schreef op 22 juni 2012 @ 14:23:

[...]

Als dat alles is wat je aan hebt kan dat best sexy zijn hoor Helaas. Mijn broek komt ook tot aan mijn oksels en ik heb ook nog eens een shirt aan.
quote:kleinjan13 schreef op 22 juni 2012 @ 13:17:

Laatst was er toch ook zo'n topic met allerlei plastische taal als 'de bieflappen te drogen leggen'?

Ik dacht bij panties trouwens aan blote benen, niet aan blote kalkoenen.
'de bieflappen te drogen leggen' whaha

Nee ik was er niet van op de hoogte en doe er ook niet aan mee.

Overigens vind 'te koud' wel een raar excuus, alsof die 20 vierkante cm iets uitmaakt qua kou als je een broek aan heb
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven