obsessed met grote piemels
zondag 23 februari 2014 om 12:32
Hi, ik ben laatst met een donkere man naar bed geweest en hij had een hele grote piemel en sindsdien ben ik echt obsessed met grote piemels... Bijvoorbeeld in de metro kijk ik naar mannen hun kruis en probeer ik te kijken wie de grootste heeft en te raden hoeveel centimeter die is. Hebben meer meisjes dit?
zondag 23 februari 2014 om 12:52
quote:marloes.19 schreef op 23 februari 2014 @ 12:51:
Waarom ben ik dan opeens een kleine meisje en moet ik naar de tina? :p
Anyhow, ik weet niet precies hoe groot, maar hij was echt mega en ook gewoon zwaar om vast te houden.Mega?!!? Ohhhh, hier poppen m'n puistjes van. Ga je nu nog een keertje met hem, weet je wel, die donkere man?
Anyhow, ik weet niet precies hoe groot, maar hij was echt mega en ook gewoon zwaar om vast te houden.Mega?!!? Ohhhh, hier poppen m'n puistjes van. Ga je nu nog een keertje met hem, weet je wel, die donkere man?
zondag 23 februari 2014 om 12:53
quote:marloes.19 schreef op 23 februari 2014 @ 12:51:
Anyhow, ik weet niet precies hoe groot, maar hij was echt mega en ook gewoon zwaar om vast te houden.Je kan best wel zeggen hoe groot hij ongeveer was. Zo groot als een winterpeen? Of een komkommer?
Anyhow, ik weet niet precies hoe groot, maar hij was echt mega en ook gewoon zwaar om vast te houden.Je kan best wel zeggen hoe groot hij ongeveer was. Zo groot als een winterpeen? Of een komkommer?
zondag 23 februari 2014 om 12:58