One night stand?
maandag 7 oktober 2013 om 20:56
Ik moet echt even advies hebben hierin.
Een poosje geleden heb ik een leuke man ontmoet.
Helaas hebben onze families wel een verleden, maar los daarvan zijn we enorm tot elkaar aangetrokken.
Ik ben single en hij is getrouwd helaas.
Hij heeft niet onder stoelen of banken gestoken dat hij seks met me wil en ik vind hem ook wel heel aantrekkelijk.
Maar ik wil geen relatie opbreken en ben zelf ook niet op zoek naar een relatie.
Hij wil ook niet bij zijn vrouw weg, hij vind me gewoon mooi zegt hij en wil met me naar bed.
Eigenlijk wil ik wel, maar ik wil geen shit daarna.
Wat is wijsheid hierin?
Een poosje geleden heb ik een leuke man ontmoet.
Helaas hebben onze families wel een verleden, maar los daarvan zijn we enorm tot elkaar aangetrokken.
Ik ben single en hij is getrouwd helaas.
Hij heeft niet onder stoelen of banken gestoken dat hij seks met me wil en ik vind hem ook wel heel aantrekkelijk.
Maar ik wil geen relatie opbreken en ben zelf ook niet op zoek naar een relatie.
Hij wil ook niet bij zijn vrouw weg, hij vind me gewoon mooi zegt hij en wil met me naar bed.
Eigenlijk wil ik wel, maar ik wil geen shit daarna.
Wat is wijsheid hierin?
maandag 7 oktober 2013 om 21:09
Het is gewoon moeilijk, ik heb dit ook nog nooit eerder gedaan. Ik ben niet iemand die in een andermans relatie zit te rommelen.
Hij is gewoon zo leuk, dat is het probleem, zou niet verliefd op hem worden maar voor een keer zo'n leuke man!!!!!!!!!!!!!!!
Maargoed ik snap het al, tis natuurlijk wel een rotstreek tegenover zijn vrouw
Hij is gewoon zo leuk, dat is het probleem, zou niet verliefd op hem worden maar voor een keer zo'n leuke man!!!!!!!!!!!!!!!
Maargoed ik snap het al, tis natuurlijk wel een rotstreek tegenover zijn vrouw
dinsdag 8 oktober 2013 om 08:49
dinsdag 8 oktober 2013 om 09:02
Ik denk dat het antwoord op jouw vraag "wat is wijsheid hierin?" niet zo moeilijk is....
Hij is getrouwd, afblijven dus als je het mij vraagt. Heb een soortgelijke situatie van dichtbij met mijn ouders meegemaakt en ik kan je vertellen, als je hierin meegaat, die ellende komt er dan hoe dan ook.
Hij is getrouwd, afblijven dus als je het mij vraagt. Heb een soortgelijke situatie van dichtbij met mijn ouders meegemaakt en ik kan je vertellen, als je hierin meegaat, die ellende komt er dan hoe dan ook.
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
dinsdag 8 oktober 2013 om 10:18
Ken je zijn vrouw? Hoeveel moeite doet ie voor je? Hoe graag wil je 'm? Als je zijn vrouw niet kent, hij verwoede pogingen doet je een keer te versieren en jij daar maar al te graag één keertje op in wil gaan: ey, jij bent single... Als je zijn vrouw kent - niet doen. Als hij geen moeite voor je doet - niet doen. Als je eigenlijk niet wil - niet doen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
dinsdag 8 oktober 2013 om 10:21
dinsdag 8 oktober 2013 om 10:27
Nu vraag je hier toestemming om je geweten te sussen of zo?
Je zegt toch zelf al dat je niet in een relatie wilt rommelen, dus heb je je antwoord al.
Het gaat tegen al mijn principes in, je krijgt er alleen maar ellende van. Ik heb ook een hekel aan vrouwen die daar wel mee instemmen. Dus ik zou zeggen: Nee doe het niet!
Je zegt toch zelf al dat je niet in een relatie wilt rommelen, dus heb je je antwoord al.
Het gaat tegen al mijn principes in, je krijgt er alleen maar ellende van. Ik heb ook een hekel aan vrouwen die daar wel mee instemmen. Dus ik zou zeggen: Nee doe het niet!
dinsdag 8 oktober 2013 om 10:33
dinsdag 8 oktober 2013 om 12:31
Inderdaad blinkie123 dat is het ook denk ik. Hij doet enorm veel moeite voor me, al maanden. De eerste keren dat hij het voorstelde heb ik ook resoluut nee gezegd, echt dit kun je niet maken.
Ik ken zijn vrouw van een foto meer niet.
Uiteindelijk denk ik dan is het zijn relatie, niet de mijne, maar aan de andere kant, ik heb het zelf meegemaakt.
Het is moeilijk, hij is zo leuke en rent zich letterlijk de benen onder zijn lijf uit voor me.
Na een heel slechte relatie met de nodige vernederingen naar mij toe is het wel heel fijn als iemand nu toch echt eens zegt dat ik mooi ben en lief etc.
Kortom moeilijk! Maar zijn huwelijk staat als een bom ertussen voor me, dat is wat me tegenhoud.
Ik ken zijn vrouw van een foto meer niet.
Uiteindelijk denk ik dan is het zijn relatie, niet de mijne, maar aan de andere kant, ik heb het zelf meegemaakt.
Het is moeilijk, hij is zo leuke en rent zich letterlijk de benen onder zijn lijf uit voor me.
Na een heel slechte relatie met de nodige vernederingen naar mij toe is het wel heel fijn als iemand nu toch echt eens zegt dat ik mooi ben en lief etc.
Kortom moeilijk! Maar zijn huwelijk staat als een bom ertussen voor me, dat is wat me tegenhoud.
dinsdag 8 oktober 2013 om 12:37
dinsdag 8 oktober 2013 om 12:42
dinsdag 8 oktober 2013 om 12:42