One night stand?

07-10-2013 20:56 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet echt even advies hebben hierin.

Een poosje geleden heb ik een leuke man ontmoet.

Helaas hebben onze families wel een verleden, maar los daarvan zijn we enorm tot elkaar aangetrokken.

Ik ben single en hij is getrouwd helaas.

Hij heeft niet onder stoelen of banken gestoken dat hij seks met me wil en ik vind hem ook wel heel aantrekkelijk.

Maar ik wil geen relatie opbreken en ben zelf ook niet op zoek naar een relatie.

Hij wil ook niet bij zijn vrouw weg, hij vind me gewoon mooi zegt hij en wil met me naar bed.

Eigenlijk wil ik wel, maar ik wil geen shit daarna.

Wat is wijsheid hierin?
Niet doen.
Als je geen shit wil, niet doen.

Wel doen, is de shit op de koop toe nemen.
Je wil geen relatie opbreken. Dus ga je niet one night standen met een getrouwde man.

Moeilijk hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het is gewoon moeilijk, ik heb dit ook nog nooit eerder gedaan. Ik ben niet iemand die in een andermans relatie zit te rommelen.

Hij is gewoon zo leuk, dat is het probleem, zou niet verliefd op hem worden maar voor een keer zo'n leuke man!!!!!!!!!!!!!!!

Maargoed ik snap het al, tis natuurlijk wel een rotstreek tegenover zijn vrouw
Ok. Klaar. Slotje!
@sjarily: als je met hem de koffer induikt degradeer je jezelf gewoon tot een ordinaire backstabber. Elke keer als je in de spiegel kijkt zie je dan dat sekreet dat vreemdgaat met de kerel van een ander. Handen af dus.
Ik zou het ook niet doen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik de naaistreek vooral van hém vindt komen, als getrouwde man zijnde. Goed van jou dat jij je tenminste wel door zijn huwelijk laat tegenhouden!
Jij: relatie verbreken. komt alleen maar narigheid van, en deze domper zal altijd voor een spanning tussen jullie blijven zorgen.

Hij: eikel op z'n relatie op het spel te zetten. daarbij wil hij graag buiten de boot vissen, dus voor jou ongetwijfeld 10 anderen...
Ik begrijp eerlijk gezegd niet eens waarom je hier überhaupt over nadenkt. Maar goed, ik zit nogal strak in de normen en waarden. Dit doe je dus gewoon niet.
Zo moeilijk is het niet hoor. Getrouwd = niet beschikbaar. Plenty more fish in the sea.

Maar je bent wel snel tevreden he? Hij hoeft alleen te zeggen ik vind je gewoon mooi!
Ik denk dat het antwoord op jouw vraag "wat is wijsheid hierin?" niet zo moeilijk is....

Hij is getrouwd, afblijven dus als je het mij vraagt. Heb een soortgelijke situatie van dichtbij met mijn ouders meegemaakt en ik kan je vertellen, als je hierin meegaat, die ellende komt er dan hoe dan ook.
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
quote:sjarily schreef op 07 oktober 2013 @ 21:09:

Het is gewoon moeilijk, ik heb dit ook nog nooit eerder gedaan. Ik ben niet iemand die in een andermans relatie zit te rommelen. Dus.
Ken je zijn vrouw? Hoeveel moeite doet ie voor je? Hoe graag wil je 'm? Als je zijn vrouw niet kent, hij verwoede pogingen doet je een keer te versieren en jij daar maar al te graag één keertje op in wil gaan: ey, jij bent single... Als je zijn vrouw kent - niet doen. Als hij geen moeite voor je doet - niet doen. Als je eigenlijk niet wil - niet doen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Niks mis met een one night stand, maar in dit geval zou ik het niet doen. De kans dat het niet bij iets eenmaligs blijft zit er altijd in en dan heb je dus echt een probleem. Je zegt dat je niet in zijn relatie wilt rommelen, dus daar is je antwoord al. Niet doen!
Cum non tum age
Nu vraag je hier toestemming om je geweten te sussen of zo?

Je zegt toch zelf al dat je niet in een relatie wilt rommelen, dus heb je je antwoord al.

Het gaat tegen al mijn principes in, je krijgt er alleen maar ellende van. Ik heb ook een hekel aan vrouwen die daar wel mee instemmen. Dus ik zou zeggen: Nee doe het niet!
Wat wijsheid is? Dat vraag je je echt af? Stel, stel nou dat je ooit, ooit in je verdere leven in een relatie belandt. Hoe zou jij het vinden als je partner dan seks heeft met anderen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En wat heeft het verleden van jullie families (Maffia?) met je vraag te maken. Hij is getrouwd. Klaar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als je sowieso geen gezeik wil, dan niet doen dus. Maar ja....langs de rand van de afgrond groeien veelal de mooiste bloempjes.
.
Tja, vaak zijn de leukste mannen bezet.

En als je dan de kans krijg met zo'n leuk exemplaar lekker ondeugend te zijn dan is dat wel verleidelijk natuurlijk. Ik snap je wel.
Beter te laat dan over tijd.
Inderdaad blinkie123 dat is het ook denk ik. Hij doet enorm veel moeite voor me, al maanden. De eerste keren dat hij het voorstelde heb ik ook resoluut nee gezegd, echt dit kun je niet maken.

Ik ken zijn vrouw van een foto meer niet.

Uiteindelijk denk ik dan is het zijn relatie, niet de mijne, maar aan de andere kant, ik heb het zelf meegemaakt.

Het is moeilijk, hij is zo leuke en rent zich letterlijk de benen onder zijn lijf uit voor me.

Na een heel slechte relatie met de nodige vernederingen naar mij toe is het wel heel fijn als iemand nu toch echt eens zegt dat ik mooi ben en lief etc.

Kortom moeilijk! Maar zijn huwelijk staat als een bom ertussen voor me, dat is wat me tegenhoud.
Besef wel dat hij verdomd goed weet wat jij wil horen. Hij heeft een vrouw en weet wel een beetje hoe vrouwen denken. Dus besef wel dat hij misschien niet alles meent wat hij zegt. Hij wil je verleiden met leuk gedrag en gepraat. En hij weet dat hij succes heeft.
Beter te laat dan over tijd.
Wat is wijsheid? Volgens mij denk jij niet met je hoofd en heeft wijsheid hier niks mee te maken. Het is pure lust.

In je hoofd weet je nl dondersgoed dat dit niet handig is, dat je dit gewoon niet moet doen.
Laat deze situatie gewoon even in stand, zuig de positieve aandacht op en laat hem nog even zweten. Zodra je seks hebt gehad is dit over, dan is de buit (jij) binnen en ben je niet interessant meer.

Win-win situatie, jij voelt je even heel erg lekker en gezien en jullie bedonderen zijn vrouw niet.
Hij ruikt je twijfel en daarom gaat hij door met je verleiden. Als jij bij je stevige Nee van het begin was gebleven had hij het wel al opgegeven. Hij voelt echt wel dat hij een kans maakt. Goed duidelijk maken dus dat je er niet van gediend bent, dan houdt hij wel op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven