One night stand?
maandag 7 oktober 2013 om 20:56
Ik moet echt even advies hebben hierin.
Een poosje geleden heb ik een leuke man ontmoet.
Helaas hebben onze families wel een verleden, maar los daarvan zijn we enorm tot elkaar aangetrokken.
Ik ben single en hij is getrouwd helaas.
Hij heeft niet onder stoelen of banken gestoken dat hij seks met me wil en ik vind hem ook wel heel aantrekkelijk.
Maar ik wil geen relatie opbreken en ben zelf ook niet op zoek naar een relatie.
Hij wil ook niet bij zijn vrouw weg, hij vind me gewoon mooi zegt hij en wil met me naar bed.
Eigenlijk wil ik wel, maar ik wil geen shit daarna.
Wat is wijsheid hierin?
Een poosje geleden heb ik een leuke man ontmoet.
Helaas hebben onze families wel een verleden, maar los daarvan zijn we enorm tot elkaar aangetrokken.
Ik ben single en hij is getrouwd helaas.
Hij heeft niet onder stoelen of banken gestoken dat hij seks met me wil en ik vind hem ook wel heel aantrekkelijk.
Maar ik wil geen relatie opbreken en ben zelf ook niet op zoek naar een relatie.
Hij wil ook niet bij zijn vrouw weg, hij vind me gewoon mooi zegt hij en wil met me naar bed.
Eigenlijk wil ik wel, maar ik wil geen shit daarna.
Wat is wijsheid hierin?
dinsdag 8 oktober 2013 om 12:44
Tuurlijk zullen veel mensen politiek correcte antwoorden geven. Zo van je moet het niet doen en zo.
Aan de andere kant, het komt zoveel voor. Dus maak zelf voor je eigen een afweging.
Ik ben niet voor en ook niet tegen. Je moet het zelf weten. Ik zeg alleen dat dit meer voorkomt dan iedereen denkt.
Aan de andere kant, het komt zoveel voor. Dus maak zelf voor je eigen een afweging.
Ik ben niet voor en ook niet tegen. Je moet het zelf weten. Ik zeg alleen dat dit meer voorkomt dan iedereen denkt.
Beter te laat dan over tijd.
dinsdag 8 oktober 2013 om 14:09
woensdag 9 oktober 2013 om 09:10
quote:Fame schreef op 08 oktober 2013 @ 10:33:
Wat wijsheid is? Dat vraag je je echt af? Stel, stel nou dat je ooit, ooit in je verdere leven in een relatie belandt. Hoe zou jij het vinden als je partner dan seks heeft met anderen?
Het is misschien moeilijk te geloven dat er mensen zijn die daar minder moeite mee hebben. Ik heb liever een vrouw die seks heeft met een ander dan een vrouw die helemaal geen seks wil.
Maar inderdaad, omdat de meeste mensen niet zo denken is vreemdgaan altijd een risico op gezeik. Vooral als het niet om een one night stand gaat, maar er een (geheime) relatie ontstaat en er gevoelens ontstaan. Dan wordt het ingewikkeld, pijnlijk en bijzonder vervelend.
Mijn advies: als je denkt dat je het bij 1 x kunt laten, en het pure lust is, ga er dan voor. Als je denkt dat het meer is, begin er dan niet aan.
Wat wijsheid is? Dat vraag je je echt af? Stel, stel nou dat je ooit, ooit in je verdere leven in een relatie belandt. Hoe zou jij het vinden als je partner dan seks heeft met anderen?
Het is misschien moeilijk te geloven dat er mensen zijn die daar minder moeite mee hebben. Ik heb liever een vrouw die seks heeft met een ander dan een vrouw die helemaal geen seks wil.
Maar inderdaad, omdat de meeste mensen niet zo denken is vreemdgaan altijd een risico op gezeik. Vooral als het niet om een one night stand gaat, maar er een (geheime) relatie ontstaat en er gevoelens ontstaan. Dan wordt het ingewikkeld, pijnlijk en bijzonder vervelend.
Mijn advies: als je denkt dat je het bij 1 x kunt laten, en het pure lust is, ga er dan voor. Als je denkt dat het meer is, begin er dan niet aan.
The older I get, the faster I was
woensdag 9 oktober 2013 om 19:26
Niet doen, tenzij je om kunt gaan met de mogelijke gevolgen erna. Deze man wil jagen en zodra de buit binnen is zal hij zijn interesse in je verliezen. Is het alleen lust en gebruik jij hem in zekere zin ook, gewoon doen en ervan genieten. Heb je ook maar een beetje het gevoel dat je dat niet kan dan niet doen, je moet jezelf ook daartegen kunnen beschermen.?
woensdag 9 oktober 2013 om 20:17
quote:blinkie123 schreef op 08 oktober 2013 @ 12:44:
Tuurlijk zullen veel mensen politiek correcte antwoorden geven. Zo van je moet het niet doen en zo.
Aan de andere kant, het komt zoveel voor. Dus maak zelf voor je eigen een afweging.
Ik ben niet voor en ook niet tegen. Je moet het zelf weten. Ik zeg alleen dat dit meer voorkomt dan iedereen denkt.Helemaal mee eens, ooit zelf begonnen met dat mag je nooit doen..... Tot ......
Tuurlijk zullen veel mensen politiek correcte antwoorden geven. Zo van je moet het niet doen en zo.
Aan de andere kant, het komt zoveel voor. Dus maak zelf voor je eigen een afweging.
Ik ben niet voor en ook niet tegen. Je moet het zelf weten. Ik zeg alleen dat dit meer voorkomt dan iedereen denkt.Helemaal mee eens, ooit zelf begonnen met dat mag je nooit doen..... Tot ......
Delen doe je samen
woensdag 9 oktober 2013 om 22:45
Ik ben het eens met blinkie. Ik vind alle politiek correcte antwoorden heel lief en helemaal zoals het hoort in Nederland. Maar feit is dat het anders werkt. Genoeg mensen die vreemdgaan. Het is niet goed en kan veroordeeld worden. Maar goed, we rijden ook niet allemaal 50 kilometer per uur in de bebouwde kom.
Wat JIJ (TO) even moet accepteren is; wil jij dit. En dan bedoel ik; wil jij jezelf geven aan iemand die bezet is. Kan jij los seks hebben zonder allerlei gevoelens. Want als je dit doet moet je niet achteraf gaan BITCHEN. Dus niet met hem naar bed gaan en daarna verliefd worden. Hem elke dag bellen. Smsen. Ruzie maken. Dreigen dat je zijn vrouw alles verteld. Alles rondbazuinen. Etc Etc.
Hij houdt van zijn vrouw en kinderen. Hij wil ze niet verlaten. Hij is vast een goede partner en goede vader, die dat niet kwijt wil. Tuurlijk kan hij dan het beste trouw blijven. Maar hij wil een avontuur beleven, niks mis mee. (Geloof me dat willen veel vaders net als ik vader van een zoontje ben). Maar wat hij NIET wil is iemand die achteraf gaat zeiken en irriteren.
Dus de vraag is; Wil jij het dagelijkse vervoer zijn? OF ben je bereid dat huur auto te zijn? Als dat het laatste is.. dan is het toch prima. Gas erop. En op naar de 100 waar je 50 mag in die rent-a-car van je.
Wat JIJ (TO) even moet accepteren is; wil jij dit. En dan bedoel ik; wil jij jezelf geven aan iemand die bezet is. Kan jij los seks hebben zonder allerlei gevoelens. Want als je dit doet moet je niet achteraf gaan BITCHEN. Dus niet met hem naar bed gaan en daarna verliefd worden. Hem elke dag bellen. Smsen. Ruzie maken. Dreigen dat je zijn vrouw alles verteld. Alles rondbazuinen. Etc Etc.
Hij houdt van zijn vrouw en kinderen. Hij wil ze niet verlaten. Hij is vast een goede partner en goede vader, die dat niet kwijt wil. Tuurlijk kan hij dan het beste trouw blijven. Maar hij wil een avontuur beleven, niks mis mee. (Geloof me dat willen veel vaders net als ik vader van een zoontje ben). Maar wat hij NIET wil is iemand die achteraf gaat zeiken en irriteren.
Dus de vraag is; Wil jij het dagelijkse vervoer zijn? OF ben je bereid dat huur auto te zijn? Als dat het laatste is.. dan is het toch prima. Gas erop. En op naar de 100 waar je 50 mag in die rent-a-car van je.
donderdag 10 oktober 2013 om 12:43
quote:zoishet schreef op 08 oktober 2013 @ 12:41:
Wat is wijsheid? Volgens mij denk jij niet met je hoofd en heeft wijsheid hier niks mee te maken. Het is pure lust.
In je hoofd weet je nl dondersgoed dat dit niet handig is, dat je dit gewoon niet moet doen.
+1
Jij doet je naam echt eer aan op dit moment
Wat is wijsheid? Volgens mij denk jij niet met je hoofd en heeft wijsheid hier niks mee te maken. Het is pure lust.
In je hoofd weet je nl dondersgoed dat dit niet handig is, dat je dit gewoon niet moet doen.
+1
Jij doet je naam echt eer aan op dit moment
donderdag 10 oktober 2013 om 22:56
quote:rudeboy schreef op 09 oktober 2013 @ 22:45:
Ik ben het eens met blinkie. Ik vind alle politiek correcte antwoorden heel lief en helemaal zoals het hoort in Nederland. Maar feit is dat het anders werkt. Genoeg mensen die vreemdgaan. Het is niet goed en kan veroordeeld worden. Maar goed, we rijden ook niet allemaal 50 kilometer per uur in de bebouwde kom.
Wat JIJ (TO) even moet accepteren is; wil jij dit. En dan bedoel ik; wil jij jezelf geven aan iemand die bezet is. Kan jij los seks hebben zonder allerlei gevoelens. Want als je dit doet moet je niet achteraf gaan BITCHEN. Dus niet met hem naar bed gaan en daarna verliefd worden. Hem elke dag bellen. Smsen. Ruzie maken. Dreigen dat je zijn vrouw alles verteld. Alles rondbazuinen. Etc Etc.
Hij houdt van zijn vrouw en kinderen. Hij wil ze niet verlaten. Hij is vast een goede partner en goede vader, die dat niet kwijt wil. Tuurlijk kan hij dan het beste trouw blijven. Maar hij wil een avontuur beleven, niks mis mee. (Geloof me dat willen veel vaders net als ik vader van een zoontje ben). Maar wat hij NIET wil is iemand die achteraf gaat zeiken en irriteren.
Dus de vraag is; Wil jij het dagelijkse vervoer zijn? OF ben je bereid dat huur auto te zijn? Als dat het laatste is.. dan is het toch prima. Gas erop. En op naar de 100 waar je 50 mag in die rent-a-car van je.Dit dus.
Ik ben het eens met blinkie. Ik vind alle politiek correcte antwoorden heel lief en helemaal zoals het hoort in Nederland. Maar feit is dat het anders werkt. Genoeg mensen die vreemdgaan. Het is niet goed en kan veroordeeld worden. Maar goed, we rijden ook niet allemaal 50 kilometer per uur in de bebouwde kom.
Wat JIJ (TO) even moet accepteren is; wil jij dit. En dan bedoel ik; wil jij jezelf geven aan iemand die bezet is. Kan jij los seks hebben zonder allerlei gevoelens. Want als je dit doet moet je niet achteraf gaan BITCHEN. Dus niet met hem naar bed gaan en daarna verliefd worden. Hem elke dag bellen. Smsen. Ruzie maken. Dreigen dat je zijn vrouw alles verteld. Alles rondbazuinen. Etc Etc.
Hij houdt van zijn vrouw en kinderen. Hij wil ze niet verlaten. Hij is vast een goede partner en goede vader, die dat niet kwijt wil. Tuurlijk kan hij dan het beste trouw blijven. Maar hij wil een avontuur beleven, niks mis mee. (Geloof me dat willen veel vaders net als ik vader van een zoontje ben). Maar wat hij NIET wil is iemand die achteraf gaat zeiken en irriteren.
Dus de vraag is; Wil jij het dagelijkse vervoer zijn? OF ben je bereid dat huur auto te zijn? Als dat het laatste is.. dan is het toch prima. Gas erop. En op naar de 100 waar je 50 mag in die rent-a-car van je.Dit dus.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
donderdag 10 oktober 2013 om 23:06
quote:apollonia1974 schreef op 09 oktober 2013 @ 19:26:
Niet doen, tenzij je om kunt gaan met de mogelijke gevolgen erna. Deze man wil jagen en zodra de buit binnen is zal hij zijn interesse in je verliezen. Is het alleen lust en gebruik jij hem in zekere zin ook, gewoon doen en ervan genieten.
Goh.. ik lees deze ineens in een heel ander licht.
Spiegeltje nodig Appolonia?
Niet doen, tenzij je om kunt gaan met de mogelijke gevolgen erna. Deze man wil jagen en zodra de buit binnen is zal hij zijn interesse in je verliezen. Is het alleen lust en gebruik jij hem in zekere zin ook, gewoon doen en ervan genieten.
Goh.. ik lees deze ineens in een heel ander licht.
Spiegeltje nodig Appolonia?
vrijdag 11 oktober 2013 om 01:11
Gewoon doen! Altijd dat gezeik over gedonder achteraf. Niets van waar!! Als je er zelf geen gezeik van maakt, heb je ook geen gezeik.
Lekkere seks, samen genieten, spannende momenten en niet de sores van een relatie met die persoon. Dat zijn DE ingrediënten van goed minnaarsschap. Je kunt nog jarenlang nagenieten van de kansen die je nam in plaats van de kansen die je mistte.
Ik zit thuis met zo'n vastgevroren kip en ben blij dat ik enkele minnaressen heb mogen hebben. Dat heb ik tenminste gehad. Nu ik 46 ben, maak ik geen kans meer op leuke avonturen dus dan maar bij de vrieskip blijven. Toch wel fijn dat ze af en toe kookt als ik geen tijd heb.
Lekkere seks, samen genieten, spannende momenten en niet de sores van een relatie met die persoon. Dat zijn DE ingrediënten van goed minnaarsschap. Je kunt nog jarenlang nagenieten van de kansen die je nam in plaats van de kansen die je mistte.
Ik zit thuis met zo'n vastgevroren kip en ben blij dat ik enkele minnaressen heb mogen hebben. Dat heb ik tenminste gehad. Nu ik 46 ben, maak ik geen kans meer op leuke avonturen dus dan maar bij de vrieskip blijven. Toch wel fijn dat ze af en toe kookt als ik geen tijd heb.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
vrijdag 11 oktober 2013 om 01:14
vrijdag 11 oktober 2013 om 12:20
quote:himalaya schreef op 11 oktober 2013 @ 06:34:
Djezus Thomba, wat ben jij een slappe zak zonder ruggengraat. En sneu ook. 'Nu ik 46 ben maak ik geen kans meer op avonturen en blijf ik maar bij die vrieskip'. Nee, dat is aantrekkelijk.Het is wel een aantrekkelijke vrieskip, dus dat doet het wel goed op recepties en feestjees....
Djezus Thomba, wat ben jij een slappe zak zonder ruggengraat. En sneu ook. 'Nu ik 46 ben maak ik geen kans meer op avonturen en blijf ik maar bij die vrieskip'. Nee, dat is aantrekkelijk.Het is wel een aantrekkelijke vrieskip, dus dat doet het wel goed op recepties en feestjees....
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
vrijdag 11 oktober 2013 om 12:27
vrijdag 11 oktober 2013 om 12:27
quote:Rooss4 schreef op 11 oktober 2013 @ 11:29:
ik vind m wel geinig.
Joh, 46 en seksloos? Je doet iets niet goed hoor? Ik mag toch met enige regelmaat mijn 52 jarige minnaar in mijn bed verwelkomen!Wil jij geen upgrade naar een 6 jaar jongere minnaar?
ik vind m wel geinig.
Joh, 46 en seksloos? Je doet iets niet goed hoor? Ik mag toch met enige regelmaat mijn 52 jarige minnaar in mijn bed verwelkomen!Wil jij geen upgrade naar een 6 jaar jongere minnaar?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
vrijdag 11 oktober 2013 om 12:31
vrijdag 11 oktober 2013 om 15:42
vrijdag 11 oktober 2013 om 16:19
quote:rudeboy schreef op 09 oktober 2013 @ 22:45:
Ik ben het eens met blinkie. Ik vind alle politiek correcte antwoorden heel lief en helemaal zoals het hoort in Nederland. Maar feit is dat het anders werkt. Genoeg mensen die vreemdgaan. Het is niet goed en kan veroordeeld worden. Maar goed, we rijden ook niet allemaal 50 kilometer per uur in de bebouwde kom.
Wat JIJ (TO) even moet accepteren is; wil jij dit. En dan bedoel ik; wil jij jezelf geven aan iemand die bezet is. Kan jij los seks hebben zonder allerlei gevoelens. Want als je dit doet moet je niet achteraf gaan BITCHEN. Dus niet met hem naar bed gaan en daarna verliefd worden. Hem elke dag bellen. Smsen. Ruzie maken. Dreigen dat je zijn vrouw alles verteld. Alles rondbazuinen. Etc Etc.
Hij houdt van zijn vrouw en kinderen. Hij wil ze niet verlaten. Hij is vast een goede partner en goede vader, die dat niet kwijt wil. Tuurlijk kan hij dan het beste trouw blijven. Maar hij wil een avontuur beleven, niks mis mee. (Geloof me dat willen veel vaders net als ik vader van een zoontje ben). Maar wat hij NIET wil is iemand die achteraf gaat zeiken en irriteren.
Dus de vraag is; Wil jij het dagelijkse vervoer zijn? OF ben je bereid dat huur auto te zijn? Als dat het laatste is.. dan is het toch prima. Gas erop. En op naar de 100 waar je 50 mag in die rent-a-car van je.En hier kan ik me wel in vinden, eensch dus!
Ik ben het eens met blinkie. Ik vind alle politiek correcte antwoorden heel lief en helemaal zoals het hoort in Nederland. Maar feit is dat het anders werkt. Genoeg mensen die vreemdgaan. Het is niet goed en kan veroordeeld worden. Maar goed, we rijden ook niet allemaal 50 kilometer per uur in de bebouwde kom.
Wat JIJ (TO) even moet accepteren is; wil jij dit. En dan bedoel ik; wil jij jezelf geven aan iemand die bezet is. Kan jij los seks hebben zonder allerlei gevoelens. Want als je dit doet moet je niet achteraf gaan BITCHEN. Dus niet met hem naar bed gaan en daarna verliefd worden. Hem elke dag bellen. Smsen. Ruzie maken. Dreigen dat je zijn vrouw alles verteld. Alles rondbazuinen. Etc Etc.
Hij houdt van zijn vrouw en kinderen. Hij wil ze niet verlaten. Hij is vast een goede partner en goede vader, die dat niet kwijt wil. Tuurlijk kan hij dan het beste trouw blijven. Maar hij wil een avontuur beleven, niks mis mee. (Geloof me dat willen veel vaders net als ik vader van een zoontje ben). Maar wat hij NIET wil is iemand die achteraf gaat zeiken en irriteren.
Dus de vraag is; Wil jij het dagelijkse vervoer zijn? OF ben je bereid dat huur auto te zijn? Als dat het laatste is.. dan is het toch prima. Gas erop. En op naar de 100 waar je 50 mag in die rent-a-car van je.En hier kan ik me wel in vinden, eensch dus!
zaterdag 12 oktober 2013 om 13:39