One nightstand/ friends with benefits

04-01-2019 17:51 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen. Even een vraagje, hoe kan je als jongen zijn in die in het noorden van het land woont helaas het makkelijkst een one night stand krijgen of beter nog een friends with benefits? Tinder is geen optie want dat js pure vleeskeuring en daae ben ik vel op tegen.

Tevens heb ik het idee dat de meeste meisjes hier in het noorden super preuts zijn en niks van jongens willen weten. Heb het gevoel dat het in midden en zuid nederland de seksuele cultuur toch wat anders ligt en dat er een stuk minder tabboe’s zijn. En een stuk minder verpreutsing.

Na een avondje stappen een one night stand regelen is al met al erg lastig. Voornamelijk komt het omdat ik een enorme kneus ben die tevens niet meer gezond is en daardoor erg onzeker is en ook niet echt een gemakkelijke prater is helaas. Wel is het zo dat als ik een gesprek gaande heb dat het gesprek dan wel eventjes blijft. Maar het opgang komen van een gesprek is erg lastig anno 2019 plus ja de meeste vrouwen zijn in het noorden niet geinteresseerd in je heb ik het gevoel als je geen dure gucci kledij ofzo draagt of geen dure fles hebt in de club. Oftewel de meeste zijn kortzichtig helaas. Het gaat hun alleen maar om te poen. En ik ben niet zo’n idioot die stoer wil doen met een gucci riem van 3 bankjes en weet ik wat voor blousje van 5 bankjes en nog een canada goose jasje van 8 bankjes. Nee zo ben ik niet!

Al met al hoe kan je het best een meisje versieren of hoe wordt jij het liefst versierd? Over welk onderwerk kan hij het beste een gesprek beginnen bijvoorbeel? Want als je begint met. Heey hoe gaat het met je, dat zullen ze wel tientallen keren horen op een avond lijkt me. Of hey mag ik vragen waar je vandaan komt ook en ga zo maar door!

Ben erg benieuwd naar jullie hulp. Jep deze jongen heeft seks te kort haha. Ant1 has a solution??😇

Tevens wonende in de stad Groningen
Alweer?

Dan ga je weer naar je prostituee op de boerderij waar je vanmiddag vele wereldvreemde posts over hebt geplaatst.
Friendswithbenefits schreef:
04-01-2019 19:32
Hahahaha nou een narcist ben ik zeker niet!!!! Grapjas😜😜
maar wel een zielig manneke dat vol zit van zelfmedelijden.
Alle reacties Link kopieren
Chiiaraaaaa schreef:
04-01-2019 19:36
Als iemand tegen mij zou zeggen ik heb een innerlijk van goud dan ben ik voor hij zijn zin af gemaakt heeft al weg.
Ja nou je mag best eens positief over jezelf zijn hoor!! Je hoeft niet altijd alles negatief te praten over jezelf ookal wordt dat makkelijker geaccepteerd dan de positieve waarheid.... wat erg weird is.... maar zie als iemand er echt enorm mee pronkt zo van zie mijn sixpack dames of zie mijn mercedes ja dat gaat wel te ver!!!
Friendswithbenefits schreef:
04-01-2019 19:30
Ik spreek alleen uit ervaring dat praktisch 9 van de 10 dames zo zijn. Ik zeg niet dat iedereen zo is maar wel veel. Bedoel leg mij dan maar eens haarfijn en duidelijk uit waarom er veel meisjes zijn waarmee je een leuk gesprek hebt in de kroeg. Even later bied je ze een drankje aan gewoon voor de gezelligheid. Of het nou cola is of alcoholisch dat maakt niet uit. En vervolgens zeggen ze nog 1-2 zinnen en komen ze met de smoes zo van ja ik moet mijn vriendin op zoeken of ik moet even naar de wc. En als je dan even oo dezelfde plek wacht en ze komt niet terug en je gaat de tent door zie je haar vervolgens met een andere jongen dansen en sjansen weet ik het sllemaal in de hoop om nog een drankje te krijgen zeker? Bedoel kicken meisjes over het algemeen op gratis drank?
Dan ben je misschien niet interessant genoeg. Of kwam ze op de terugweg een bekende tegen waar ze mee ging dansen. Een drankje van 5 (?) euro geeft je niet het alleenrecht op een vrouw voor die avond, noch betekent het dat zij jou iets verschuldigd is. Als je geen drankjes wilt betalen, bied het dan niet aan. De meeste vrouwen kunnen haarfijn aanvoelen wanneer het drankje niet "voor de gezelligheid" wordt aangeboden, maar als ruilmiddel voor seks, en als zij daar geen trek in hebben zullen zij inderdaad weggaan. En voordat je het vraagt: nee, zelf ga ik niet naar een club voor gratis drank; ik neem mijn eigen geld mee.

Je zegt dat je gehandicapt/invalide bent door een ongeluk en dat dit je kansen bij de vrouwen heeft verpest (even heel grof uit mijn geheugen hoor, ik kan je reacties niet zien wanneer ik een reactie typ). Zeg je misschien ook zoiets wanneer je met een vrouw praat? Dat je te snel over het negatieve begint? Ik ga zelf naar de kroeg/club om een leuke tijd te hebben, niet om te luisteren naar negativiteit. Wanneer ik dan een heel pleidooi moet aanhoren over waarom vrouwen zoals ik zo vreselijk kortzichtig zijn en hoe iedereen gek is behalve jij zal ik inderdaad snel het hazenpad kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kickte niet op gratis drankjes, maar ik vond het soms ook moeilijk iemand af te wijzen. Dus die smoesjes geven herken ik wel. Wat voor soort handicap heb je? Jij gaat je persoon echt nog wel vinden om gelukkig mee te worden hoor. Ik weet niet of het uitgaansleven een hele goede plek is iemand te ontmoeten. Ik ben nog nooit met iemand meegegaan of iemand meegenomen. Meestal leerde ik iemand kennen via vrienden, housewarmings, vrienden van familieleden etc.
Friendswithbenefits schreef:
04-01-2019 19:42
Nee zo zeg ik het ook niet. Maar bedoel meer zo van eerst super aardig doen en als je een drankje krijgt hoef je toch niet binnen een half minuut weg te gaan? Zie als iemand na een half uur weg gaat is prima maar. Daar heb ik niks op tegen. Zolang het maar op een eerlijke manier gebeurt en niet op de smoesjes manier!! Maar gelijk na het verkrijgen van een drankje al weggaan nee dat is pure disrespect vind ik!!! Zo bedoel ik het meer. Dacht ook wel dat he dat zo zal door hebben maar nee dus :(
Zo bedoel je het wel. Jij koopt iets voor haar en zij heeft geen interesse in jou. Dus meteen de friendzone-kaart getrokken. Stap gewoon even uit die slachtoffer rol. En als die meid na anderhalve minuut weggelopen is, big deal. Het is niet alsof je met dr gaat trouwen. Beter kwijt dan rijk toch...
Friendswithbenefits schreef:
04-01-2019 19:45
Ja nou je mag best eens positief over jezelf zijn hoor!! Je hoeft niet altijd alles negatief te praten over jezelf ookal wordt dat makkelijker geaccepteerd dan de positieve waarheid.... wat erg weird is.... maar zie als iemand er echt enorm mee pronkt zo van zie mijn sixpack dames of zie mijn mercedes ja dat gaat wel te ver!!!
Er is een verschil tussen positief over jezelf praten en wat jij deed in die post ergens terug. Je prees je zelf helemaal de hemel in. Ik vind het pronken met een auto ook een afknapper, en een sixpack ook (al helemaal het gepronk).
anoniem_364944 wijzigde dit bericht op 04-01-2019 19:56
26.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
04-01-2019 19:43
Alweer?

Dan ga je weer naar je prostituee op de boerderij waar je vanmiddag vele wereldvreemde posts over hebt geplaatst.

Tsjonge, wat is dat een raar topic :wtf:
nounou
Sjulia schreef:
04-01-2019 19:52
Ik kickte niet op gratis drankjes, maar ik vond het soms ook moeilijk iemand af te wijzen. Dus die smoesjes geven herken ik wel. Wat voor soort handicap heb je? Jij gaat je persoon echt nog wel vinden om gelukkig mee te worden hoor. Ik weet niet of het uitgaansleven een hele goede plek is iemand te ontmoeten. Ik ben nog nooit met iemand meegegaan of iemand meegenomen. Meestal leerde ik iemand kennen via vrienden, housewarmings, vrienden van familieleden etc.
Micro-penis,
en dat hebben die studentes allang aan elkaar doorvertelt.
Alle reacties Link kopieren
Klubnika schreef:
04-01-2019 19:46
Dan ben je misschien niet interessant genoeg. Of kwam ze op de terugweg een bekende tegen waar ze mee ging dansen. Een drankje van 5 (?) euro geeft je niet het alleenrecht op een vrouw voor die avond, noch betekent het dat zij jou iets verschuldigd is. Als je geen drankjes wilt betalen, bied het dan niet aan. De meeste vrouwen kunnen haarfijn aanvoelen wanneer het drankje niet "voor de gezelligheid" wordt aangeboden, maar als ruilmiddel voor seks, en als zij daar geen trek in hebben zullen zij inderdaad weggaan. En voordat je het vraagt: nee, zelf ga ik niet naar een club voor gratis drank; ik neem mijn eigen geld mee.

Je zegt dat je gehandicapt/invalide bent door een ongeluk en dat dit je kansen bij de vrouwen heeft verpest (even heel grof uit mijn geheugen hoor, ik kan je reacties niet zien wanneer ik een reactie typ). Zeg je misschien ook zoiets wanneer je met een vrouw praat? Dat je te snel over het negatieve begint? Ik ga zelf naar de kroeg/club om een leuke tijd te hebben, niet om te luisteren naar negativiteit. Wanneer ik dan een heel pleidooi moet aanhoren over waarom vrouwen zoals ik zo vreselijk kortzichtig zijn en hoe iedereen gek is behalve jij zal ik inderdaad snel het hazenpad kiezen.
Nee ik zeg ook zeker niet dat een drankje als ruilmiddel wordt beschouwd. Absoluut niet. Maar het hoeft toch niet te betekenen dat ze na het krijgen van een mojite gelijk een ander slachtoffer moeten vinden voor een gratis drankje toch? Dat gaat toch nergens over? Bedoel je kan op z’n minst het gesprekje afmaken etc en als er echt niks meer zinnigs uit beides mond komt dan kan je na een half uurtje wel weg gaan. Dat js geen probleem maar niet eens poeslief een mojito fixen en dan gelijk er tussen door glippen. Dat noemt men ook wel gebruik maken van iemands goedheid!! Bedoel iedereen is student dusja iedereen heeft nauwlijks geld. Ze hebben toch wel wat meelevensvermogen toch? Of hebben veel meisjes dat niet? Bedoel misbruik van de situatie maken is absoluut een no go!!!! Tevens haal ik ook geen drankjes meer voor de vrouwen. Tsjah daar vragen ze zelf om haha.

Nee niet op die manier nee. Maar het komt hoe dan wel ter spraken. Want op een gegeveb moment wil je wel weten wat je gesprekspartner in het dagenlijks leven doet. Of zij stelt die vraag aan mij of ik aan haar. Het is toch weer een gespreksonderwerp dusja haha en als je dan zegt nee ik studeer niet. Oow werk je dan vraagt ze dan. Nou dan moet je ook zeggen nee helaas niet ik doe vrijwilligerswerk maar daar word heel neerbuigend naar gekeken en dat vind ik erg onterecht maarja tis niet anders helaas. Nou dan vragen ze natuurlijk wel door zo van waarom leer/ werk je niet. Nou je kan moeilijk liegen. Daar ben ik niet van plus ja dan Heb je het al snel over de traumaheli en 5 dagen coma etc en ja dan zijn ze helaas snel weg. Maar wat moet ik dan liegen? Zo van ik heb mijn diploma rechten behaald en op dit moment zit ik even thuis. Ben druk aan het solliciteren voor een baan maar het lukt helaas nog niet? Dat lijkt me ook geen goede optie of ik heb het mis?
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
04-01-2019 19:56
Micro-penis,
en dat hebben die studentes allang aan elkaar doorvertelt.
Haha nee. Was het maar zo. Nee heb zeer zwaar hersenletsel opgelopen dankzij een zwaar ongeluk wat oa resulteerd in chronisch vermoeid zijn etc etc..... erg fijn dat je er grapjes over maakt. Thanks!!......... :(
Alle reacties Link kopieren
Was je voor het ongeluk ook zo ?
Alle reacties Link kopieren
Wat naar. Maar er zijn ook wel vrouwen met 'gebreken' hoor. Heb je weleens therapie overwogen om te leren omgaan met je problemen en andere zaken waar je tegenaan loopt?
Alle reacties Link kopieren
merelindesloot schreef:
04-01-2019 20:08
Was je voor het ongeluk ook zo ?
Hoe zo? Nou voor het ongeluk had ik ook allemaal al nare ervaringen helaas. Ben nooit interessanr geweest voor een meisje. Wat ik ook doe alles wordt verkeerd opgevat helaas. Zo heb ik laatst ook iemand geholpen die een erge ruzie had met dronken lui. Nou ze lag al toegetakeld op de grond.... nou er kon geen bedankje af helaas. Zelf had ik diegene die me geholpen heeft allang bedankt. En nee hier moet je zeker niet iets achter zoeken. Niks geen knuffel zoen ballonnetje drankje nee absoluut niet. Maar je kan op zn minst zeggen dankje wel dat je me geholpen hebt. Want ze was erg heftig toegetakeld.... :(. En voor de rest krijg ik helaas alleen maar disrespect. Er kan nauwlijks een neutraal praatje van af. En tuurlijk zet dat je wel aan het denken. Zo van waarom heeft hij wel weer een relatie nadat het een half jaar uit is. Wat maakt hem veel anders dan ik. Nou dan kijk je toch al snel naar uiterlijk helaas. En ben daar zelf erg negatief over dusja. Plus ja ik heb geen bmw waar ik in kan rijden helaas dusjaaa :( je gaat alle doem scenario’s bedenken helaas. En hoe bedoel je verder nog voor je ongeluk ook zo? Ik deel alleen mijn ervaringen van minstens 200x uitgaan. Thats it!
Alle reacties Link kopieren
merelindesloot schreef:
04-01-2019 20:08
Was je voor het ongeluk ook zo ?
Hoe zo? Nou voor het ongeluk had ik ook allemaal al nare ervaringen helaas. Ben nooit interessanr geweest voor een meisje. Wat ik ook doe alles wordt verkeerd opgevat helaas. Zo heb ik laatst ook iemand geholpen die een erge ruzie had met dronken lui. Nou ze lag al toegetakeld op de grond.... nou er kon geen bedankje af helaas. Zelf had ik diegene die me geholpen heeft allang bedankt. En nee hier moet je zeker niet iets achter zoeken. Niks geen knuffel zoen ballonnetje drankje nee absoluut niet. Maar je kan op zn minst zeggen dankje wel dat je me geholpen hebt. Want ze was erg heftig toegetakeld.... :(. En voor de rest krijg ik helaas alleen maar disrespect. Er kan nauwlijks een neutraal praatje van af. En tuurlijk zet dat je wel aan het denken. Zo van waarom heeft hij wel weer een relatie nadat het een half jaar uit is. Wat maakt hem veel anders dan ik. Nou dan kijk je toch al snel naar uiterlijk helaas. En ben daar zelf erg negatief over dusja. Plus ja ik heb geen bmw waar ik in kan rijden helaas dusjaaa :( je gaat alle doem scenario’s bedenken helaas. En hoe bedoel je verder nog voor je ongeluk ook zo? Ik deel alleen mijn ervaringen van minstens 200x uitgaan. Thats it!
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
04-01-2019 20:13
Wat naar. Maar er zijn ook wel vrouwen met 'gebreken' hoor. Heb je weleens therapie overwogen om te leren omgaan met je problemen en andere zaken waar je tegenaan loopt?
Jazeker. Ik ga binnenkort mijn zoveelste revalidatietraject in helaas op het laatst geef je de moed natuurlijk wel een beetje op. Want ja de vermoeidheid js blijvend dusja daar word je niet vrolijk van geloof mij maar. Stel jij je maar eens voor dat jij een dag ongesteld bent en helemaal niks wil, je hebt tevens ook nog eens de hele dag stervens buikpijn en dat heb ne tot aan je dood. Nou dat gaat je op een gegeven moment nekken. Geloof mij maar. En nee dat wend ook niet.... ja nou in mijn ogen zijn ook de meeste meisjes te knap voor mij dusja. Oftewel een meisje heeft het in mijn ogen al snel voor het uitkiezen dusja waarom zou ze dan voor iemand gaan die misschien niet eens een hbo opleiding meer kan volgen. En misschien nirt eens meer fatsoenlijk kan werken. Daar heeft niemand wat aan lijkt mij....
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je tegen een vleeskeuring wanneer het alleen om de seks gaat?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Friendswithbenefits schreef:
04-01-2019 19:59
Nee ik zeg ook zeker niet dat een drankje als ruilmiddel wordt beschouwd. (...) Tsjah daar vragen ze zelf om haha.

Nee niet op die manier nee. (...) Dat lijkt me ook geen goede optie of ik heb het mis?
Ik kort je quote even in hoor, anders worden de reacties zo lang.

Dan haal je geen drankjes meer. Ik ontken niet dat er vrouwen zijn die het doen (sterker: daar weet ik helemaal niets van af), maar ik zou niet voor een "gratis" drankje een heel gesprek aanknopen met iemand waarvan ik bij voorbaat al denk dat die niet interessant/knap/whatever is. Dan dans ik lekker verder. Koop ik volgende week een broodje minder zodat ik nu dat hypothetische drankje zelf kan halen. Ik denk dus toch dat het ligt aan je woordkeuze of wat je zegt, want je hebt blijkbaar wel aanspraak.

Als je dat "helaas" weglaat in je zin komt het al wat beter over. Ik weet niet hoe jij over je vrijwilligerswerk praat, maar als je meteen zegt dat je dat werk doet (in plaats van "nee ik studeer niet", "nee ik werk ook niet"), wat je precies doet en hoe leuk het is komt het al een stuk positiever over. Geen schaamte tonen, want dat is nergens voor nodig, vrijwilligerswerk is niet "minder" dan een studie of "echte" baan. Jezelf afkappen wanneer je doorhebt dat je het over iets negatiefs hebt (en dat is moeilijk hoor, ik heb er zelf ook last van). Ik merk ook dat wanneer ik zélf positief ben over wat ik doe anderen daar ook positief op reageren, in plaats van het op een bescheiden, ietwat beschaamde manier te vertellen.

Nu ken ik jou niet en weet ik natuurlijk niet hoe het is om met een handicap te leven, en ik wil ook niet impliceren dat met mijn advies de vrouwen op je af komen vliegen of zo, laat dat duidelijk zijn. Ik reageer alleen op basis van wat ik zie uit jouw berichten. Kunnen geen rechten aan ontleend worden. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Friendswithbenefits schreef:
04-01-2019 20:27
Jazeker. Ik ga binnenkort mijn zoveelste revalidatietraject in helaas op het laatst geef je de moed natuurlijk wel een beetje op. Want ja de vermoeidheid js blijvend dusja daar word je niet vrolijk van geloof mij maar. Stel jij je maar eens voor dat jij een dag ongesteld bent en helemaal niks wil, je hebt tevens ook nog eens de hele dag stervens buikpijn en dat heb ne tot aan je dood. Nou dat gaat je op een gegeven moment nekken. Geloof mij maar. En nee dat wend ook niet.... ja nou in mijn ogen zijn ook de meeste meisjes te knap voor mij dusja. Oftewel een meisje heeft het in mijn ogen al snel voor het uitkiezen dusja waarom zou ze dan voor iemand gaan die misschien niet eens een hbo opleiding meer kan volgen. En misschien nirt eens meer fatsoenlijk kan werken. Daar heeft niemand wat aan lijkt mij....
Ik weet niet hoe dat is, maar ik weet bijvoorbeeld wel hoe het is om veel last te hebben van angsten en dergelijke.
Dus ik weet wel hoe het is om vast te zitten in je eigen hoofd.

Maar krijg je dan ook therapie? Je noemt het revalidatie? Want ik kan mij voorstellen dat je ook wel geestelijke steun nodig kan hebben na een ongeluk met dergelijke gevolgen. Leren omgaan met je vermoeidheid, je onzekerheid... Jezelf leren accepteren.
Dit kan je echt helpen.


En er zijn echt wel vrouwen die zich niet interesseren voor je opleiding of baan hoor. Jij kan daar toch ook niks aan doen, dat je niet kan werken?
Ik zou het niet vervelend vinden om een relatie te hebben met iemand die kan kan werken door gezondheidsklachten, want daar ben ik dus niet mee bezig als ik voor iemand val. En zo zijn er wel meer.

Maar je komt erg onzeker over en daar heb jij vooral last van. Daar is echt wel het een en ander aan te veranderen.
Friendswithbenefits schreef:
04-01-2019 20:27
Jazeker. Ik ga binnenkort mijn zoveelste revalidatietraject in helaas op het laatst geef je de moed natuurlijk wel een beetje op. Want ja de vermoeidheid js blijvend dusja daar word je niet vrolijk van geloof mij maar. Stel jij je maar eens voor dat jij een dag ongesteld bent en helemaal niks wil, je hebt tevens ook nog eens de hele dag stervens buikpijn en dat heb ne tot aan je dood. Nou dat gaat je op een gegeven moment nekken. Geloof mij maar. En nee dat wend ook niet.... ja nou in mijn ogen zijn ook de meeste meisjes te knap voor mij dusja. Oftewel een meisje heeft het in mijn ogen al snel voor het uitkiezen dusja waarom zou ze dan voor iemand gaan die misschien niet eens een hbo opleiding meer kan volgen. En misschien nirt eens meer fatsoenlijk kan werken. Daar heeft niemand wat aan lijkt mij....
Dan valt het haar, hopelijk voor jou, minder op hoe abominabel jouw Nederlands is.
Alle reacties Link kopieren
Groningse studentes preuts? Please... Daar heb ik de term ''hertje'' geleerd. Wel eens in de blauwe engel geweest? Geen idee of dat überhaupt nog bestaat. Maar als je ergens kan neuken is dat wel in Groningen.
Wie wat wil die moet wat.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
04-01-2019 20:42
Ik weet niet hoe dat is, maar ik weet bijvoorbeeld wel hoe het is om veel last te hebben van angsten en dergelijke.
Dus ik weet wel hoe het is om vast te zitten in je eigen hoofd.

Maar krijg je dan ook therapie? Je noemt het revalidatie? Want ik kan mij voorstellen dat je ook wel geestelijke steun nodig kan hebben na een ongeluk met dergelijke gevolgen. Leren omgaan met je vermoeidheid, je onzekerheid... Jezelf leren accepteren.
Dit kan je echt helpen.


En er zijn echt wel vrouwen die zich niet interesseren voor je opleiding of baan hoor. Jij kan daar toch ook niks aan doen, dat je niet kan werken?
Ik zou het niet vervelend vinden om een relatie te hebben met iemand die kan kan werken door gezondheidsklachten, want daar ben ik dus niet mee bezig als ik voor iemand val. En zo zijn er wel meer.

Maar je komt erg onzeker over en daar heb jij vooral last van. Daar is echt wel het een en ander aan te veranderen.
Klopt helemaal dat ik onzeker overkom. Kom mede door mijn jeugd. Zo van ik vanaf groep 2-3 tot klas 5 havo fulltime het bokje geweest of tewel gepest. Nou dat toe wel veel met een mens geloof mij maar. Daar word je niet vrolijk van. Daar was ik net over heen aangezien ik een eigen plekkie heb gekregen in de mooie stad Groningen en dan krijg je opeens een zwaar ongeluk met alle gevolgen van dien. Dan ga je op het laatst ook denken zo van wat heeft het leven voor mij nog zin??? Het leven is het mij niet waard etc. En dan ben je ook nog eens een sukkel in de liefde noh daar ga je emotioneel ook ten ondwr van geloof mij maar. Bedoel wat is er nou mooier om een naaste te hebben die voor je gaat en waar je veel vreugd en de serieuze dingen ik het leven mee kan delen?

Ja ik krijg gelukkig ook psychisch hulp. Het zou biet best zijn geweest als ik het niet zou krijgen. Bedoek het brengt veel met je mee. Zo verlies je ook praktisch alle vrienden die je hebt aangezien je niet meer mee kan komen in de maatschappij en dat doet emotioneel erg pijn geloof mij maar!!! Maarja ik zou voor jullie wel een aansteller zijn helaas maar zo is het wel helaas. Kan er niks anders van maken :(

Hmm ja geloof ook wel dat die vrouwen er ook wel zijn maar dan moet je maar net geluk hebben en dat heb ik helaas niet haha. Plus ja het voelt ook niet fijn natuurlijk om afhankelijk te zijj van een vrouw, ookal kan ik misschien over 10 jaar wel een hypotheek vrije appartement kopen. Nee voelt alsnog niet fijn natuurlijk. Maar toch het us niet anders helaas :( ik zal er nog wel 50 jaar mee moeten gaan leven helaas. Ja of ik moet geluk hebben en een hartaanval krijgen binnenkort ofzo. Idk
Friendswithbenefits schreef:
04-01-2019 20:51


Ja ik krijg gelukkig ook psychisch hulp.
Laat je hulpverlener dit Topic maar eens lezen!
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
04-01-2019 20:42
Dan valt het haar, hopelijk voor jou, minder op hoe abominabel jouw Nederlands is.

Haha er is niks mis met mijn nederlands hoor😜 ik noteer alles gewoon prima netjes op papiet thats it! Ik kan me zeker wel voldoende communiceerbaar maken! En ja er kunnen natuurlijk altijd enige fouten onstaan in een lap tekst. Plus ik heb geen behoeftes om alinea’s in te voegen dus daarom doe ik dat ook niet!
Friendswithbenefits schreef:
04-01-2019 20:55
Haha er is niks mis met mijn nederlands hoor😜 ik noteer alles gewoon prima netjes op papiet thats it! Ik kan me zeker wel voldoende communiceerbaar maken! En ja er kunnen natuurlijk altijd enige fouten onstaan in een lap tekst. Plus ik heb geen behoeftes om alinea’s in te voegen dus daarom doe ik dat ook niet!
Alleen al in dit stukje staan meer fouten dan niet.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
04-01-2019 20:54
Laat je hulpverlener dit Topic maar eens lezen!
Wat dan? Heb niks te verliezen tevens dus zou het zo doen✌️✌️ Ik deel gewoon mijn ervaringen met de dames dusja thats it. Heel veel herkennen het tevens ook wel dus dat scheelt weer!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven