One nightstand/ friends with benefits

04-01-2019 17:51 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen. Even een vraagje, hoe kan je als jongen zijn in die in het noorden van het land woont helaas het makkelijkst een one night stand krijgen of beter nog een friends with benefits? Tinder is geen optie want dat js pure vleeskeuring en daae ben ik vel op tegen.

Tevens heb ik het idee dat de meeste meisjes hier in het noorden super preuts zijn en niks van jongens willen weten. Heb het gevoel dat het in midden en zuid nederland de seksuele cultuur toch wat anders ligt en dat er een stuk minder tabboe’s zijn. En een stuk minder verpreutsing.

Na een avondje stappen een one night stand regelen is al met al erg lastig. Voornamelijk komt het omdat ik een enorme kneus ben die tevens niet meer gezond is en daardoor erg onzeker is en ook niet echt een gemakkelijke prater is helaas. Wel is het zo dat als ik een gesprek gaande heb dat het gesprek dan wel eventjes blijft. Maar het opgang komen van een gesprek is erg lastig anno 2019 plus ja de meeste vrouwen zijn in het noorden niet geinteresseerd in je heb ik het gevoel als je geen dure gucci kledij ofzo draagt of geen dure fles hebt in de club. Oftewel de meeste zijn kortzichtig helaas. Het gaat hun alleen maar om te poen. En ik ben niet zo’n idioot die stoer wil doen met een gucci riem van 3 bankjes en weet ik wat voor blousje van 5 bankjes en nog een canada goose jasje van 8 bankjes. Nee zo ben ik niet!

Al met al hoe kan je het best een meisje versieren of hoe wordt jij het liefst versierd? Over welk onderwerk kan hij het beste een gesprek beginnen bijvoorbeel? Want als je begint met. Heey hoe gaat het met je, dat zullen ze wel tientallen keren horen op een avond lijkt me. Of hey mag ik vragen waar je vandaan komt ook en ga zo maar door!

Ben erg benieuwd naar jullie hulp. Jep deze jongen heeft seks te kort haha. Ant1 has a solution??😇

Tevens wonende in de stad Groningen
Alle reacties Link kopieren
Friendswithbenefits schreef:
05-01-2019 19:11
Zozo stoer praat heb jij achter je beeld scherm!!! Grow up girl!!!! Please grow up!
ze schieten nog verder naar binnen nu :)
I have to change to stay the same.
Friendswithbenefits schreef:
05-01-2019 19:09
Als ze voor innerlijk gaan en verder kijken dan hun neus lang is absoluut. Maar hou jij nou maar je smoel want er komt toch niks nuttigs uit bij jou. Triest persoon ben je ook achter een laptop of mobieltje..... grow up ivm zulk commentaar te geven! Echt hoe arrogsnt kun je zijn?? Wow
je kunt mij van alles noemen, maar ik neuk me tenminste 10 slagen in de rondte!
en dat kan jij nou net niet zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Friendswithbenefits schreef:
05-01-2019 19:01
Nou gewoon nuchter een gesprekje bij iemand proberen te beginnen!! In iedergeval de makeup meisjes weg filteren want daar heb je helemaal niks aan zulke meisjes. En ja gewoon praten over leuke meest voorkomende onderwerpen thats it. Het woord seks of zoenen of ga je mee naar huis komt nooit voor bij mij dusja en meestal gewoon gezellig samen een sigaretje roken. Thats it!
Sigaretje roken?! :O
Hoe oud zei je dat je was, 52? Roken is al jaren heel erg uit hoor, ga gezellig samen een broodje humus eten.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
viennas schreef:
05-01-2019 19:06
Het ligt aan het noorden van het land. Daar wonen alleen van die ijskonijnen. Verhuis naar het zuiden! Daar is iedereen gewillig met een zachte g

The North remembers..
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
05-01-2019 19:10
hoezo onwettig, misschien heeft pjk het wel erkend

Dat is natuurlijk wel het juiste om te doen. Verloren zoon dan.
I wanna live my life with the volume full!
Friendswithbenefits schreef:
05-01-2019 18:54
ik zal eens een how to be a fuckboy cursus opzoeken mochten die bestaan haha want ja brutalen hebben de hele wereld he zeggen ze ook wel eens.
http://www.lmgtfy.com/?q=PUA
Alle reacties Link kopieren
Je vraagt in je OP, does anyone have a solution? En dan krijg je meerdere inzichten en 'solutions', maar kraak je vervolgens alles en iedereen af. Wat doe je hier dan?
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
Alle reacties Link kopieren
Jongen toch...
Ik hoop dat je gewoon zit te klieren achter je laptop met je reacties, maar als dit echt is heb ik het toch wel met je te doen. Je komt behoorlijk infantiel en kortzichtig over en je hebt waarschijnlijk totaal geen idee hoe je overkomt op anderen, zowel op papier als in real life. Lijkt me erg frustrerend, makkelijk om dan om je heen te gaan meppen ook.
Je kunt de reacties naar vinden, maar jij bent hier degene met een probleem. Dus als je daar wat mee wil, hou dan op met het uitdragen van dat misplaatste ego en ga hulp zoeken om écht naar jezelf te leren kijken. Op deze manier zal je nooit een meisje in je bed krijgen of een relatie vinden, want je komt simpelweg niet sympathiek over. Maar daar was je zelf ook al achter denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Kersje303 schreef:
05-01-2019 19:43
Je vraagt in je OP, does anyone have a solution? En dan krijg je meerdere inzichten en 'solutions', maar kraak je vervolgens alles en iedereen af. Wat doe je hier dan?
Mens toch. Wees nou niet zo achterlijk als alle andere mensen. Kom op zeg!! Ik kraak niemand af maar hoezo zeggen ze tegen mij dat ik een slecht persoon ben? Bedoel dan ben ik godverdomme niet. Ik heb het innerlijk waar menig fuckboy veeeeeel maar dan ook echt veeeel van kan gaan leren!! Een meisje moet juist blij zijn om een relatie met mij te krijgen. Zij weet dan 100% zeker dat ze in de juiste handen is gevallen!! Want ik heb gewoon een goed hart thats in en jullie met jullie kortzichtige antwoorden zoals arrogangie en weet ik veel wat jullie allemaal gezegt hebben. Die onzin onthoud ik toch niet. Waarom allemaal zo negatief met elkaar tegen mij zijn? Dat leverd toch godverdomme niks op toch?? Bedoel ik GEEF GEWOON MIJN ERVARINFEN MET DE DAMES! Thats it! Niks meer niks minder en dan doen jullie allemaal zo achterlijk tegen mij. Prima. Achter een 4kant schermpje durven jullie wel. Logisch maar face to face. Laten we zo maar eens communiceren. Want dit niveau word met de minuut rampzaliger hahaha
Alle reacties Link kopieren
Dudettie schreef:
05-01-2019 19:44
Jongen toch...
Ik hoop dat je gewoon zit te klieren achter je laptop met je reacties, maar als dit echt is heb ik het toch wel met je te doen. Je komt behoorlijk infantiel en kortzichtig over en je hebt waarschijnlijk totaal geen idee hoe je overkomt op anderen, zowel op papier als in real life. Lijkt me erg frustrerend, makkelijk om dan om je heen te gaan meppen ook.
Je kunt de reacties naar vinden, maar jij bent hier degene met een probleem. Dus als je daar wat mee wil, hou dan op met het uitdragen van dat misplaatste ego en ga hulp zoeken om écht naar jezelf te leren kijken. Op deze manier zal je nooit een meisje in je bed krijgen of een relatie vinden, want je komt simpelweg niet sympathiek over. Maar daar was je zelf ook al achter denk ik.
Ik hoop zelf ook dat iedereen dronken is en op die manier een reactie geven. Want het niveau is om te huilen dit. Dat mensen geen empathie hebben dat wist ik al maar dat het zo erg is nee wow dit is ongelovelijk. Echt diep triest dit. Ongelovelijk dat jullie met zoveel man achter een schermpje iemand kunnen haten of naar beneden proberen te halen.... waar gaat dit over mensen? Dit is toch gewoon een normaal forum waar je vragen kunt stellen en advies kunt krijgen en niet gelijk met negativiteit doorboord wordt toch? Want dit gaat nergens over
Alle reacties Link kopieren
Kijk, daar ga je weer...
Je hebt een enorm BORD VOOR JE HARSES!

Groetjes een achterlijk mens
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
Friendswithbenefits schreef:
05-01-2019 19:59
Mens toch. Wees nou niet zo achterlijk als alle andere mensen. Kom op zeg!! Ik kraak niemand af maar hoezo zeggen ze tegen mij dat ik een slecht persoon ben? Bedoel dan ben ik godverdomme niet. Ik heb het innerlijk waar menig fuckboy veeeeeel maar dan ook echt veeeel van kan gaan leren!! Een meisje moet juist blij zijn om een relatie met mij te krijgen. Zij weet dan 100% zeker dat ze in de juiste handen is gevallen!! Want ik heb gewoon een goed hart thats in en jullie met jullie kortzichtige antwoorden zoals arrogangie en weet ik veel wat jullie allemaal gezegt hebben. Die onzin onthoud ik toch niet. Waarom allemaal zo negatief met elkaar tegen mij zijn? Dat leverd toch godverdomme niks op toch?? Bedoel ik GEEF GEWOON MIJN ERVARINFEN MET DE DAMES! Thats it! Niks meer niks minder en dan doen jullie allemaal zo achterlijk tegen mij. Prima. Achter een 4kant schermpje durven jullie wel. Logisch maar face to face. Laten we zo maar eens communiceren. Want dit niveau word met de minuut rampzaliger hahaha
Ik denk dat ze bedoelt dat als je alles dat je niet wilt horen onzin vindt, dat het dan niet zoveel zin heeft om dit topic te openen. Ik vind het wel een hilarisch topic om te lezen nu maar let een beetje op je agressie. Ik bedoel zou jij je zo gedragen buiten je schermpje? Daar worden vrouwen niet warm van. Het micropenis gehalte is gewoon enorm groot bij je.
Friendswithbenefits schreef:
05-01-2019 19:59
Wees nou niet zo achterlijk als alle andere mensen.
gelukkig hebben we Friendswithbenefits nog om het niveau op te krikken :HA:
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
05-01-2019 20:13
gelukkig hebben we Friendswithbenefits nog om het niveau op te krikken :HA:
Thank god
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
Alle reacties Link kopieren
Kersje303 schreef:
05-01-2019 20:08
Kijk, daar ga je weer...
Je hebt een enorm BORD VOOR JE HARSES!

Groetjes een achterlijk mens
Nee daar ga ik weer. Ik doe even met jullie mee. Want het topic begon vrij neutraal. Maar eindig in alleen maar magativiteit en het niveau van het achtereinde van een koe... oftewel een laag niveautje. Bedoel dat is toch om te huilen of niet dan? Bedoel samen horen wr juist sterk te staan ivp iemand de grond in te trappen lijkt mij!! Bedoel kom op mensen!!!! Waar gaat het naar toe met deze generatie. Er gaat toch echt wel iets mis..... echt zondeee en dat terwijl het allemaal voorkomen kunnen worden als de reacties gewoon op niveau waren en behulpzaam ipv alleen maar negatieviteit aan iemand geven. En iemand de grond proberen in te trappen. Tuurlijk ik snap wel waarom mensen dat doen want ja achter een beeldscherm gebeurt er natuurlijk niks maar toch. T is te zot voot woorden dat dit nog steeds op het web gebeurt...
Friendswithbenefits schreef:
05-01-2019 19:59
Mens toch. Wees nou niet zo achterlijk als alle andere mensen. Kom op zeg!! Ik kraak niemand af maar hoezo zeggen ze tegen mij dat ik een slecht persoon ben? Bedoel dan ben ik godverdomme niet. Ik heb het innerlijk waar menig fuckboy veeeeeel maar dan ook echt veeeel van kan gaan leren!! Een meisje moet juist blij zijn om een relatie met mij te krijgen. Zij weet dan 100% zeker dat ze in de juiste handen is gevallen!! Want ik heb gewoon een goed hart thats in en jullie met jullie kortzichtige antwoorden zoals arrogangie en weet ik veel wat jullie allemaal gezegt hebben. Die onzin onthoud ik toch niet. Waarom allemaal zo negatief met elkaar tegen mij zijn? Dat leverd toch godverdomme niks op toch?? Bedoel ik GEEF GEWOON MIJN ERVARINFEN MET DE DAMES! Thats it! Niks meer niks minder en dan doen jullie allemaal zo achterlijk tegen mij. Prima. Achter een 4kant schermpje durven jullie wel. Logisch maar face to face. Laten we zo maar eens communiceren. Want dit niveau word met de minuut rampzaliger hahaha
ach hou toch op, je bent een hoerenlopen die nog heel naief denkt dat prostituees in het vak zitten omdat ze seks leuk vinden. je spekt de mensenhandel en was daarna je handen in onschuld
Friendswithbenefits schreef:
05-01-2019 20:19
Nee daar ga ik weer. Ik doe even met jullie mee. Want het topic begon vrij neutraal. Maar eindig in alleen maar magativiteit en het niveau van het achtereinde van een koe... oftewel een laag niveautje. Bedoel dat is toch om te huilen of niet dan? Bedoel samen horen wr juist sterk te staan ivp iemand de grond in te trappen lijkt mij!! Bedoel kom op mensen!!!! Waar gaat het naar toe met deze generatie. Er gaat toch echt wel iets mis..... echt zondeee en dat terwijl het allemaal voorkomen kunnen worden als de reacties gewoon op niveau waren en behulpzaam ipv alleen maar negatieviteit aan iemand geven. En iemand de grond proberen in te trappen. Tuurlijk ik snap wel waarom mensen dat doen want ja achter een beeldscherm gebeurt er natuurlijk niks maar toch. T is te zot voot woorden dat dit nog steeds op het web gebeurt...
welke generatie?
Alle reacties Link kopieren
Prazo36 schreef:
05-01-2019 20:09
Ik denk dat ze bedoelt dat als je alles dat je niet wilt horen onzin vindt, dat het dan niet zoveel zin heeft om dit topic te openen. Ik vind het wel een hilarisch topic om te lezen nu maar let een beetje op je agressie. Ik bedoel zou jij je zo gedragen buiten je schermpje? Daar worden vrouwen niet warm van. Het micropenis gehalte is gewoon enorm groot bij je.
Zie weer zo’n achterlijke reactie. Micropenis gehalte is enorm groot bij mij kom op zeg. Dit bedoel ik nou..... dir gaat toch nergens over. Gedraag je.... bedoel ik snap wel dat mensen achter het schermpje zo brutaal tegen de medemens kunnen zijn en arrogsnt etc mar hoop dan toch echt dat het in real life een stuk anders is. Ik hoop wel dat iedereen hier in rl een stuk beter is qua persoon dan op het web!!! Want dit gun ik in niemand zo’n leven....
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
05-01-2019 20:19
ach hou toch op, je bent een hoerenlopen die nog heel naief denkt dat prostituees in het vak zitten omdat ze seks leuk vinden. je spekt de mensenhandel en was daarna je handen in onschuld
Weer zo’n dieptrieste reactie... weer zo’n zwakbegaafd iets. Waarom toch mensen waarom zo naief zijn? Is toch nergens voor nodig??? Wat bereik je ermee? Helemaal niks!!! Ja het geeft je misschien een kick maar is dat nou zo gaaf? Kom op zeg gedraag je kindje en tuurlijk er zijn mensen die het voor hun fun doen. Ofcourse!!! Achterbakse idioot dat je bent
Friendswithbenefits schreef:
05-01-2019 20:24
Weer zo’n dieptrieste reactie... weer zo’n zwakbegaafd iets. Waarom toch mensen waarom zo naief zijn? Is toch nergens voor nodig??? Wat bereik je ermee? Helemaal niks!!! Ja het geeft je misschien een kick maar is dat nou zo gaaf? Kom op zeg gedraag je kindje en tuurlijk er zijn mensen die het voor hun fun doen. Ofcourse!!! Achterbakse idioot dat je bent
ik hoef er niks mee te bereiken ik heb zoveel seks dat ik reikhalzend uitzie naar een avondje netflix
Alle reacties Link kopieren
Friendswithbenefits schreef:
05-01-2019 20:19
Nee daar ga ik weer. Ik doe even met jullie mee. Want het topic begon vrij neutraal. Maar eindig in alleen maar magativiteit en het niveau van het achtereinde van een koe... oftewel een laag niveautje. Bedoel dat is toch om te huilen of niet dan? Bedoel samen horen wr juist sterk te staan ivp iemand de grond in te trappen lijkt mij!! Bedoel kom op mensen!!!! Waar gaat het naar toe met deze generatie. Er gaat toch echt wel iets mis..... echt zondeee en dat terwijl het allemaal voorkomen kunnen worden als de reacties gewoon op niveau waren en behulpzaam ipv alleen maar negatieviteit aan iemand geven. En iemand de grond proberen in te trappen. Tuurlijk ik snap wel waarom mensen dat doen want ja achter een beeldscherm gebeurt er natuurlijk niks maar toch. T is te zot voot woorden dat dit nog steeds op het web gebeurt...
Ja echt te zot voor woorden hoor, die 30 plussers van tegenwoordig ook... Waarom ga je niet naar het FOK forum, zitten meer mensen van jouw leeftijd die jou misschien wel de adviezen kunnen geven die jij wil. Hier wordt je uitgekotst door al die achterlijke mensen die toch al genoeg te neuken hebben.

Mazzel ✌
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
Dames, is het niet beter om gewoon te stoppen met reageren op to? Bedoel wij zijn toch maar oppervlakkige rare irritante domme wezens. Ik weet dat dit een heerlijk grappig topic is. Ik lig werkelijk elke nieuwe post weer in een deuk. Vooral van jullie dames, mooie gevatte antwoorden, Viva forum stelt mij nooit teleur :heart:
Friendswithbenefits schreef:
05-01-2019 20:22
Zie weer zo’n achterlijke reactie. Micropenis gehalte is enorm groot bij mij kom op zeg. Dit bedoel ik nou..... dir gaat toch nergens over. Gedraag je.... bedoel ik snap wel dat mensen achter het schermpje zo brutaal tegen de medemens kunnen zijn en arrogsnt etc mar hoop dan toch echt dat het in real life een stuk anders is. Ik hoop wel dat iedereen hier in rl een stuk beter is qua persoon dan op het web!!! Want dit gun ik in niemand zo’n leven....
Het gaat ook nergens over maar dat gaat het hele topic al niet meer sinds jij niet openstaat voor welke vorm van advies dan ook. Dan hebben mensen ook geen motivatie meer om aardig te doen.
Alle reacties Link kopieren
Het feit is toch dat dat je binnen een dag 8 pagina’s aan reacties hebt gepakt, waarbij in eerste instantie een hoop goede adviezen zijn gegeven. Dat het nu ineens een relletje wordt betekent waarschijnlijk toch dat jij iets doet in je reacties waar anderen geirriteerd door raken. Je wil namelijk alleen maar horen dat het aan de vrouwen ligt, en dat ga je staan verkondigen op een forum waar voornamelijk vrouwen zitten. Het is de toon die de muziek maakt he...
proat is gain jenever

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven