ontmaagd bang voor soa

17-04-2013 21:27 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
hee ik ken net 1 meid van 20 2 dagen en we hebben al een relatie ik ben ontmaagd dus kan geen soa hebben, zij was getest en had geen soa zij ze.. toch heb ik allemaal kleine krasjes op mijn ijkel waar ik die dag erop pas achter kwam dus ik knijp er een beetje in kijken of ik dan beter zicht zo krijgen springt die open...

is dit een soa of gewoon wat irritatie?
Ik denk lichte beschadiging. Is je eikel bijvoorbeeld langs de dekens gaan schuren? Als je onzeker bent, moet je toch naar de huisarts gaan want die weet uiteindelijk of je een soa hebt of niet. En dat meisje kan zoveel zeggen hè!
Some flies are too awesome for the wall
Als je maar lang genoeg in je eikel knijpt gaat die wel kapot ja.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Pak je biologieboek er maar weer even bij.
En je boekje voor de Nederlandse taal.
Had ze scherpe tanden? En een relatie met iemand die je twee dagen kent? Al een huwelijksdatum gepland?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 17 april 2013 @ 21:37:

Had ze scherpe tanden? En een relatie met iemand die je twee dagen kent? Al een huwelijksdatum gepland?
quote:Fame schreef op 17 april 2013 @ 21:37:

Had ze scherpe tanden? En een relatie met iemand die je twee dagen kent? Al een huwelijksdatum gepland?liefde kent geen tijd als je vlinders in je buik heb dan heb je dat liefde op het eerste gezicht van de 48 uur waren we 48 uur samen en hebben elkaar geen seconde niet aangeraakt
En dit heb je net ook gepost? Ik zeg, de catch van de eeuw man!

hee ik heb 48 uur geleden iemand leren kennen..

alles ging zo snel en goed ik werd verliefd!, we sliepen meteen samen, hadden seks omdat we zo erg door elkaar aangetrokken werden want ik heb add is een soort van hetzelfe.

voor de seks vroeg ik of ze een relatie wou dat wou ze ze had het al over een keer naar een waterpark in zoetermeer gaan omdat ze dat had gewonnen met de postcode loterij.

ik kwam thuis en via watsapp deed ze heel afstandelijk ze zei dat ze boos was.. ik vroeg dus ben je op mij boos zegt ze nee...

1 uur later ben ik op watsapp gelockt ( i guess van 4 uur later is mn bericht nog niet aangekomen )

maar ze heeft wel duidelijk gemaakt dat we een relatie hebben en leuke dingen wil doen..

ook weet ik niet zeker of ik gelokt ben ze ging nog meer doen die dag en misschien is dr batterij wel leeg.

toen ik een smsje wou sturen zag ik ook dat ze het bericht misschien beschadigd zou kunnen zijn.

wat kan ik het beste doen in deze situatie?, want we hebben echt de hele dag geknuffeld op de bank enzo
quote:iemand992 schreef op 17 april 2013 @ 21:40:

[...]

liefde kent geen tijd als je vlinders in je buik heb dan heb je dat liefde op het eerste gezicht van de 48 uur waren we 48 uur samen en hebben elkaar geen seconde niet aangeraaktGeilheid is niet hetzelfde als liefde hè.
ik ben nu al een tijdje thuis en ben neit geil maar denk aan niks anders als haar liefde dus.
Dit is een vaste klant, maar kan niet loepen. Laat de eer aan jullie.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Al 2 dagen een relatie. Nee hoor dan hoef je geen condoom meer te gebruiken en als je een IJkel hebt moet je meteen naar de dokter.

Ik vraag me trouwens ook af waarom jij geen soa kan hebben als je ontmaagd bent
Dit dus..
Als de sodemieter naar de dokter, je eikel kan er ieder ogenblik afvallen.
verba volant, scripta manent.
quote:iemand992 schreef op 17 april 2013 @ 21:43:

ik ben nu al een tijdje thuis en ben neit geil maar denk aan niks anders als haar liefde dus.Liefde, na 48 uur
Zwanger!
quote:Istar_ schreef op 17 april 2013 @ 21:47:

[...]

Liefde, na 48 uur uhm als je aan niks anders meer kan denken kribels in je buik hebt geen honger hebt de hele tijd in je kop dr naam voorbij komt ..
quote:iemand992 schreef op 17 april 2013 @ 21:48:

[...]

uhm als je aan niks anders meer kan denken kribels in je buik hebt geen honger hebt de hele tijd in je kop dr naam voorbij komt ..Dat noem je hooguit verliefdheid. Of buikgriep.
quote:iemand992 schreef op 17 april 2013 @ 21:48:

[...]

uhm als je aan niks anders meer kan denken kribels in je buik hebt geen honger hebt de hele tijd in je kop dr naam voorbij komt ..Liefde, ja, ja, tuurlijk!
En heel gek, in die 48 uur is het al niet meer gezellig. Ben je geblokt enzo. Echte liefde zeg ik!
dan niet..
En een eikel die open springt, ik zeg naar de EHBO!
Die twee topics van hem haal ik de hele tijd door elkaar. Inception. Een dom topic in een dom topic in het hoofd van een geblokkeerde jongen op whatsapp in het hoofd van een meisje dat whatsapp gebruikt om een jongen te blokkeren in een waterpark.
Some flies are too awesome for the wall
Het was eigenlijk wel de bedoeling om die ijkel eerst te ijken, heb je dat wel eerst gedaan eigenlijk? Dit gaat het beste met een dieetweegschaal, die weegt tot op de gram nauwkeurig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven