Onzeker over seks

09-04-2014 11:48 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een langere tijd lees ik mee, maar nu toch maar de stap gewaagd om een topic te openen, hoe spannend ik dit ook vind!

Sinds een tijd heb ik contact met een man, een relatie zal het niet worden, maar er is wel sprake van fysieke aantrekkingskracht. De bedoeling was dan ook om te scharrelen. Waar het echter op neer komt, is dat het eromheen heel gezellig is als we afspreken en we samen met en om elkaar kunnen lachen, maar op het punt dat we seks gaan hebben word ik onzeker.

Penetratie lukt, maar vaak niet in een keer, wat hem tot frustratie drijft (hij vraagt zich dan af hoe dat kan). Dit maakt mij erg onzeker, ik heb erg weinig ervaring (waar ik mij gezien mijn leeftijd ook erg voor schaam en niet durf te vertellen) waardoor ik denk dat ik van alles fout doe en niet snel zelf het voortouw neem. Voor het feit dat het niet zo soepel loopt moet ik denk ik hand in eigen boezem steken: het lukt me niet om te ontspannen. Ik wil het zo graag zo goed doen en het ook fijn voor hem maken, maar het lukt mij niet. Ik wilde hem pijpen, maar weet niet hoe, bedenk dan dat hij al met heel wat vrouwen eerder is geweest en trek er dan blijkbaar zo'n gezicht bij dat hij aangeeft dat ik niks hoef te doen wat ik niet wil. Totaal ontmoedigd stop ik er dan mee (ook omdat ik gewoon niet weet wanneer ik het goed doe of hoe ik het moet doen). Er van genieten dat hij mij likt lukt ook niet, ik moet dan denken aan een ex die het altijd te lang vond duren en kan dan niet meer ontspannen, bang dat het hem ook te lang duurt. Ik ben me continu erg van mezelf bewust van de geluiden die ik (daardoor niet) maak, waardoor hij zich weer af gaat vragen of ik het wel naar mijn zin heb en wel wil. Overal lees ik dat mannen afknappen op planken in bed, en ik ben zo bang dat ik dat plankje ben!