Op gang komen

08-09-2019 22:44 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,
Ik had een vraag aan jullie, Ik ben een meid van 20 jaar.Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar samen.Mijn vriend is mijn eerste partner in alles,dus ik had en heb nog steeds niet overal "verstand" van,Maar heb dus een probleem.

Mijn vriend en ik zijn pas op sexueel gebied begonnen toen we langer dan een half jaar samen waren.Eerst was alles prima alleen ik was en ben nog steeds heel onzeker en ik ben zo iemand die verteld moet worden wat te doen .Ik dacht dat ik daardoor ook niet kwam.

Alleen nu 3 jaar later is dat nog steeds het probleem,maar hij laat me nu ook "vies" voelen als we het doen en wilt bij mij de zin niet meer komen.

Praten heeft met hem geen nut want hij wilt niet luisteren .Hij zegt 'ik vindt het prima zo dus houden we het zo'.
Of hij zegt 'hoe jij dat wilt wilde mijn ex het ook altijd'.Alleen ik wil ook wel eens weten hoe seks in precipe nu is want ik zie het niet als "het wereldje van genot".

Hoe kan ik het nu het beste met hem aanpakken of heeft iemand advies hoe of wat(sorry als het een rare vraag is).
Groet
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
09-09-2019 19:29
Welke van de twee vindt hem wel de ideale partner? Je hoofd of je hart?
Eigenlijk geen van beide maar het hart blijft terug gaan naar toen hij wel aardig en lief was
Alle reacties Link kopieren
Mamabeertje1999 schreef:
10-09-2019 01:57
Eigenlijk geen van beide maar het hart blijft terug gaan naar toen hij wel aardig en lief was
nou, eigenlijk blijft er maar 1 lichaamsdeel teruggaan...
en zelf dat stukje krijgt niet, wat het verlangt
Alle reacties Link kopieren
Mamabeertje1999 schreef:
10-09-2019 01:57
Eigenlijk geen van beide maar het hart blijft terug gaan naar toen hij wel aardig en lief was
Je hart pompt je bloed rond. Al je gevoelens, rationeel en irrationeel zitten in je hoofd. Zelfs je sexuele opwinding zit in je hoofd.

Toen was hij waarschijnlijk ook niet aardig en lief. Hij deed aardig en lief.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Je bent 20 hè, geen 66. Leg dat hart van je het zwijgen op en ga voor je eigen plezier. Ik vind je overigens wel heel passief overkomen, nu hoort dat ook enorm bij je leeftijd maar in bed enkel doen en leuk vinden wat hij je vertelt is wel een beetje jammer, jongens/mannen vinden een beetje initiatief van de vrouw wel heel fijn in de regel. Maar wat al eerder is geschetst, leer je eigen lijf kennen, zo kun jij ook beter aanwijzingen geven.
Seks is een samenspel, niet alleen van de man met de vrouw als gestuurd voorwerp. En hier heb jij zelf ook een aandeel in.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
10-09-2019 08:35
Je bent 20 hè, geen 66. Leg dat hart van je het zwijgen op en ga voor je eigen plezier. Ik vind je overigens wel heel passief overkomen, nu hoort dat ook enorm bij je leeftijd maar in bed enkel doen en leuk vinden wat hij je vertelt is wel een beetje jammer, jongens/mannen vinden een beetje initiatief van de vrouw wel heel fijn in de regel. Maar wat al eerder is geschetst, leer je eigen lijf kennen, zo kun jij ook beter aanwijzingen geven.
Seks is een samenspel, niet alleen van de man met de vrouw als gestuurd voorwerp. En hier heb jij zelf ook een aandeel in.
In dit geval zit het probleem niet in de seks, of het samenspel
Maar in het feit, dat TO een hufter van een 'vriend' heeft
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
10-09-2019 08:37
In dit geval zit het probleem niet in de seks, of het samenspel
Maar in het feit, dat TO een hufter van een 'vriend' heeft
Vind jij.
Ik ken TO's vriend niet.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
10-09-2019 08:38
Vind jij.
Ik ken TO's vriend niet.
je kunt toch lezen??
Alle reacties Link kopieren
Mamabeertje1999 schreef:
10-09-2019 01:57
Eigenlijk geen van beide maar het hart blijft terug gaan naar toen hij wel aardig en lief was

Ja, verliefdheid en betovering gaan vaak voorbij.
Dan moet je jezelf bij elkaar rapen en ermee stoppen. Je liefdes- en seksleven begint pas!
nounou
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
10-09-2019 08:47
je kunt toch lezen??
Ja hoor. Ik lees over een zeesterrende 20 jarige die niet zo tevreden is over haar vriendje. Maar ik zet m -in tegenstelling tot jij- niet meteen weg als hufter. De gozer in kwestie zal zelf ook niet de 20 aangetikt hebben denk ik zo en hormoonbommetjes van die leeftijd hebben niet zo veel zin in gezeik en gaan vooral voor eigen genot.
Ik lees niks vreemds.
...
Alle reacties Link kopieren
Op gang komen?
Op de gang zetten bedoel je.

Wanneer praten geen optie is, is het aanschaffen van een opblaaskut het enige dat rest. Want dat is wat je als vriendin voor hem betekent, op seksueel vlak.

Uitmaken en een minder egocentrische jongen/man zoeken. Er zijn meer standjes dan standje zeester!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven