Opwindend: mijn vrouw met een andere man

07-07-2009 13:01 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren,



ik ben Nick, ben achter in de 30 en getrouwd met een zeer aantrekkelijke vrouw.



Mijn verhaal: ik vind het zeer opwindend om mijn vrouw te zien zoenen, strelen en sex te zien hebben met andere mannen. Mijn vrouw gaat daar gelukkig in mee en we gaan zo af en toe dan ook eens naar een PC en spreken ook af bij mannen die we via advertenties leren kennen voor triosex.



Als ik mijn vrouw bezig zie met een andere man windt mij dat enorm op. Ik doe zelf wel mee, het is niet zo dat ik alleen toekijk. Verder is er ook geen sprake van onderdanigheid of wens tot vernedering of zoiets.



Als we naar een PC gaan heeft mijn vrouw geen gebrek aan aandacht en zijn er altijd wel mannen (maar ook vaak genoeg vrouwen) die sex met haar willen. Ik vind dat prima en mag dan graag kijken en meedoen. Ik geniet er enorm van als ik haar zie genieten van sex. En ik geniet dus ook als zij geniet van de sex met anderen dan ikzelf.



Ik heb nu enkele vragen:



-zijn er mannen die deze gevoelens ook hebben of vrouwen die een partner hebben met dergelijke gevoelens en hoe gaan jullie daar mee om?

-ik vraag me af waar mijn gevoel vandaan komt. Ik ervaar het zelf als een gevoel van trots dat er mannen zijn die mijn vrouw aantrekkelijk vinden. Dat merk ik ook als ik met haar op straat loop. Je zou zeggen dat het dus niet "nodig" is dat mijn vrouw sex heeft met anderen om mijn gevoel van trots te voeden. Waarom dan toch die sex?

-ik zie in onze situatie geen gevaar omdat we van elkaar precies weten wat we er van vinden en hoe we er mee om gaan. Maar ik ben benieuwd of een onafhangkelijk iemand hier misschien anders over denkt. Soms bekijk je van veraf situaties anders dan van dichtbij?

-aansluitend op de vorige vraag: kennen jullie dergelijke situaties waarbij het verkeerd is gelopen en hoe kwam dat dan?



Het is niet zozeer dat ik erkenning zoek of mijn situatie ervaar als een probleem. Ik denk er wel vaak over na en mijn vrouw en ik praten er ook over maar ik wil nu ook wel eens weten wat anderen hierover denken. We bespreken onze situatie niet met familie en/of vrienden maar willen (mijn vrouw leest mee) hierover graag met andere mensen van gedachte wisselen en ons leek dit forum hiervoor een goede start.



Denk gerust hardop. Iedere bijdrage aan dit "gesprek" om het maar zo te noemen, is welkom.



Nick
Alle reacties Link kopieren
Mijn schatje vindt het ook heel opwindend om mij met een andere man te zien en ook met een vrouw. Ook vind ik het heerlijk om te kijken als hij met een andere vrouw bezig is. Maar wij daten nooit zonder elkaar. Willen elkaar ten alle tijden kunnen zien en aanraken. Meestal gebeurt dit met een ander stel.



Wij swingen zo'n 1x per 2 maanden en dat bevalt ons erg goed. Het is voor ons een echte aanvulling op ons al fantastische sexleven. Een enkele keer zoeken we er een man of vrouw alleen bij via een datingsite. Al valt het niet mee om een vrouw alleen te vinden. Mannen genoeg maar meestal is dat niet het type wat ik lekker vind. Uiteraard zoeken we altijd samen iemand uit. Moeten er allebei een goed gevoel bij hebben want je deelt niet zomaar iets.



We vinden het in ieder geval heerlijk om het zo nu en dan te doen.

Wij praten er ook niet met vrienden ed over.Om de simpele reden dat het ons ding is en wij vinden dat onze sexuele voorkeuren niemand aangaan.



Leef en laat leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juli 2009 @ 17:22:

[...]





Dat is toch écht heel anders dan hoe TO het met zijn vrouw beleeft .

Cuckolding is wél van de vernedering en het niet meedoen enzo .Gelukkig maar want ik weet niet eens hoe ik het uit moet spreken :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Bof_kont schreef op 07 juli 2009 @ 19:16:

[...]





Gelukkig maar want ik weet niet eens hoe ik het uit moet spreken :-)kuk-old-ing .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juli 2009 @ 15:44:

[...]





Hoevaak is vaak ?

Wat is té vaak ?

En waarom zou vaak niet goed zijn ?



Omdat alles waar te voor staat niet goed is, behalve tevredenheid. Zo.



Wat een heerlijke reacties weer. 9 v 10 zeikerds hier zouden in het kader van een weekend wellness een halve liter brandnetelsoep in hun anus laten spuiten en dan zou Bof zn fantasie raar zijn... Stelletje bekrompen dozen.



Zeg Bof niet teveel van aantrekken.



En waar die gevoelens vandaan komen. Ik zou persoonlijk niet teveel doorspiegologen want dat schept alleen maar meer verwarring. If it works it works. Zoiets.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 juli 2009 @ 16:25:

[...]





Ja, wel voor ons in elk geval .Lijkt het ergens niet op delen, delen van een ervaring, geilheid, samen in elkaar opgaan. Ik kan mij zo voorstellen dat dit als stel een bepaalde vorm van ultiem delen is...
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor jou en je vrouw *gaap*
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou die sensatie voelen.... een halve liter brandnetelsoep in je anus?



Overigens, om lekker door te zeiken, een eenmaal in een gerecht verwerkte brandnetel, brand niet meer, en kan best smakelijk zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:LolitaLempicka schreef op 07 juli 2009 @ 15:47:Wil dat mn man zo trots is op me, en zo van me houdt, dat hij het nooit zou willen, mij delen met iemand anders. En dat heeft niets met egoïsme te maken, je dingen delen tot daar aan toe, maar een vrouw is geen ding :D

Om iemand met een ander te kunnen "delen", moet die iemand je bezit zijn toch? Maar mag je een mens wel als je eigendom beschouwen - ook al is het je huwelijkspartner?



Bofkont doet dat in ieder geval niet, hij gunt zijn vrouw gewoon haar vrijheid. Anders zou het zijn mocht hij haar verplichten (of druk op haar uitoefenen) om tegen haar zin met andere mannen te vrijen. Dat zou minstens net zo fout zijn als het haar te verbieden, maar dat is hier duidelijk niet het geval.
Iemand hier l'Histoire d'O wel eens gelezen? een vrij sterk verhaal om te laten zien hoe "bezit zijn" de ultieme vorm van liefde kan zijn, en hoe "delen" de ultieme uiting van bezit zijn kan zijn.



Je kan er anders over denken, maar het afdoen als iets dat per definitie idioot is lijkt me wat kort door de bocht.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het op mijn boekenlijst zetten .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zeno2 schreef op 08 juli 2009 @ 12:24:

[...]



Om iemand met een ander te kunnen "delen", moet die iemand je bezit zijn toch? Maar mag je een mens wel als je eigendom beschouwen - ook al is het je huwelijkspartner?



Bofkont doet dat in ieder geval niet, hij gunt zijn vrouw gewoon haar vrijheid. Anders zou het zijn mocht hij haar verplichten (of druk op haar uitoefenen) om tegen haar zin met andere mannen te vrijen. Dat zou minstens net zo fout zijn als het haar te verbieden, maar dat is hier duidelijk niet het geval.Ik weet niet of het 'verbieden' van je vrouw om te vrijen met andere mannen nou zo fout is. Ik denk dat het gros van de mensen zijn of haar partner het wel zou verbieden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zeno2 schreef op 08 juli 2009 @ 12:24:

[...]



Om iemand met een ander te kunnen "delen", moet die iemand je bezit zijn toch? Maar mag je een mens wel als je eigendom beschouwen - ook al is het je huwelijkspartner?



Bofkont doet dat in ieder geval niet, hij gunt zijn vrouw gewoon haar vrijheid. Anders zou het zijn mocht hij haar verplichten (of druk op haar uitoefenen) om tegen haar zin met andere mannen te vrijen. Dat zou minstens net zo fout zijn als het haar te verbieden, maar dat is hier duidelijk niet het geval.



Nou kweenie hoor, als mn man me zou verplichten met iemand anders seks te hebben..das toch veeeeel en veel fouter dan als hij me dat zou verbieden. Verplichten, soort van met druk...Das net zoals verkrachten. Dus denk wel dat er een verschil is. Als een man een vrouw verbiedt met anderen seks te hebben, terwijl die vrouw dat wel wil, tjah, dan zijn ze gewoon niet voor elkaar gemaakt en kan de vrouw altijd weg als ze wil.



En nee, een vrouw is geen ding, zei ik toch zelf ook In de zin van dan dingen delen ok is, maar je vrouw delen met anderen.. dunno, dan kan je zeggen: een vrouw is toch geen ding, dus waarom haar delen? Maar goed, die logica klopt niet helemaal. Besef ik ook wel. Jullie bedoelen : zoveel van je vrouw houden dat je haar die vrijheid wilt geven. Maar als ik zoveel van mn man houd, heb ik helemaal geen behoefte om met anderen seks te hebben. En als hij zoveel van mij houdt, zou het zn hart breken moest ik dat wel willen, hij zou het niet kunnen aanzien (indenken) dat zn vrouw met een ander ***. En ja, ZO denk ik, hoeft niet iedereens denkwijze te zijn hoor. Maar ik denk toch dat velen ook wel zo denken. Je hebt altijd 2 of meer kampen , dus...Geen zin dat k hier dan nog post, heeft TO Niks aan, die wil gewoon reacties van mensen die hem wel begrijpen. Dag.
Alle reacties Link kopieren
en voor ik hier reacties krijg dat TO nergens en nooit zn vrouw verplicht, dat weet ik ook wel, voorgaande was enkel een reactie op Zeno2 die zei dat verplichten net zo fout is als verbieden. Waarop ik dus zei dat ik vind dat verplichten veel fouter is.
Alle reacties Link kopieren
quote:sba schreef op 08 juli 2009 @ 13:05:

[...]





Ik weet niet of het 'verbieden' van je vrouw om te vrijen met andere mannen nou zo fout is. Ik denk dat het gros van de mensen zijn of haar partner het wel zou verbieden.



Mee eens. En als die partner dat als een belemmering ervaart, gaat die gewoon weg...Zo simpel. Maar in de meeste gevallen zijn beide partners toch doorgaans gewoon trouw aan elkaar, of iig, is dat hun ideaal, zijn dat de "regels" binnen de relatie en verlangen ze dat allebei van elkaar.

Je vrouw verplichten met anderen seks te hebben, zou ik maar heel ziek vinden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man vindt het ook superopwindend om mij te zien vrijen met een andere man. Hetgeen hem opwindt daaraan is dat ik er heel geil van wordt en als resultaat wij erg goeie sex hebben en geweldig klaarkomen.

Wij doen dit altijd in een pc, 1x per 1 a 2 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het zeeeeeer zeker..ik heb het ook zeker niet altijd een opwindende fantasie gevonden hoor mijn partner met een andere man..maar aangezien ik nooit nooit zeg en heel openminded ben...zijn er jaren overheen gegaan en ook relaties voor ik erachter kwam deze fantasie ook opwindend te vinden..overigens hebben wij het beidenkanten op...mij partner vindt het zeer opwinden mij te zien met een vrouw..

Dit gaf zij al heel snel aan en dan ga je automatisch denken heb ik dat de andere kant ook op..zij met een andere man. En ja btje voor bje werd dat idee steeds spannender..en ook dus een trio met een andere man gedaan en was super...



nu het negatieve...mijn partner werd zo ontzettend opgewonden dat ze echt remloos was...daar schrok ik niet heel erg van want dat ken ik wel van haar maar ze deed gelijk al dingen die ze bij mij bij wijze van niet zo heel snel meer doet.

Dus dat was echt een soort van eye opener..en ook hij kon dingen doen bij haar waar ze bij mij echt voor inde stemming moet zijn.....Tja dat is dan het irrittante van een relatie dat je kennelijk toch ander soort lust heb op een gegeven moment.

Ik kan mij voorstellen dat je vrouw bezig zien met een andere man zeer opwindend is helemaal in een club....maar voor mij is het 1 op1 daten...echt een tja hoe zeg je dat...een minder element. Ik vind dat toch ineens een stuk zwaarder dat je je partner mooi sexy de deur uit ziet gaat voor haar date....en weet dat ze smst en emailt...nee dat trek ik dan toch weer ineens een stuk minder....dus dat is echt de manier waarop het voor mij echt zou mis kunnen gaan..als er een vriendschaps band wordt opgebouwd. Het moet zeg maar lust zijn en blijven en niet te intiem worden...

En heb dit ook al verschillende malen verkeerd horen gaan omdat er toch meer gevoelens bij zijn komen kijken...

Wees eerlijknaar jezelf en naar je partner en weet gewoon wanneer je moet stoppen!!

ikzelf zou eerder voor de trio's gaan en seks in een club..of met een stel... en daarvandaan zou je langzaam verder kunnen gaan..maar hoeft natuurlijk totaal niet..
Alle reacties Link kopieren
Ook hier herkenning van een man.



Ik vind het altijd geil om te fantaseren over mijn vrouw met een (of meerdere) andere man.



Ook in de club vind ik het erg leuk om haar geil te zien worden van een lekkere vent.



Waar ik dan weer wel moeite mee heb is dat er ook erg veel mannen van gerust 30 jaar ouder (soms nog meer) denken dat ze serieus een kans maken en haar dan betasten. BRR



Dus ik vind het alleen leuk als ze de man ook leuk vind. De zaadgeile blik in haar ogen maakt mij dan echt übergeil.



Ook vind ik het leuk om haar achter de webcam te zien terwijl ze een kerel helemaal opgeilt.. Of als ze nagefloten of nagekeken word.



Dus ik zou zeggen, je bent redelijk normaal.



Maarja als er meer gekken als normalen zijn, zijn de normalen gek!
Alle reacties Link kopieren
ik herken het ook zeker. Was al heel lang een droom voor mij, die eindelijk werkelijkheid is geworden.



ze heeft zich eindelijk door iemand anders laten nemen. Het was super gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen zijn er meer bofkonten, hier ook herkenning.

Ik geniet ook gigantisch van de geluiden en de gezichtsuitdrukking van mijn partner als zij heerlijk genomen wordt door een andere man. Andersom wordt zij vreselijk opgewonden als ze mij met een andere vrouw ziet vrijen.

Wij hebben tot nu toe 1maal een mmv beleefd, we daten vaker met een stel. Mijn ervaring daarbij wel is dat je minder kunt genieten van je eigen partner. Daten in aparte kamers is dan ook niets voor ons.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hoi,

Wij zijn een stel van begin 30, beide goed uitziend en voor rest vrij “normaal”.

Mijn vriend is 100 % hetero, echter hij vindt zeer opvindend als ik in zijn aanwezigheid sex met donkere mannen heb. Gelukkig heb ik geen problemen mee

Zijn er andere mensen die dezelfde ervaringen hebben? Tevens organiseren we kleine b&W feestjes bij ons thuis
Tjsa ik zelf heb een sexfantasie om met een vrouw sex te hebben terwijl haar man toekijkt.

Dat niet in een club maar gewoon thuis.
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzy schreef op 07 juli 2009 @ 16:43:

Ik vind het ook echt heerlijk als mijn vrouw door een andere kerel genomen wordt... en vooral daarna lekker roeren in de piemelpap van mijn voorganger. alleen het woord piemelpap doet mij kokhalzen, maarre huh verder ben je helemaal gezond?
Alle reacties Link kopieren
jezus als ik dit hier lees voel ik me ineens vreselijk ouderwets.

ik moet er niet aandenken mijn vrouw te zien neuken met een andere vent.

komen ongelukken van denk ik
Alle reacties Link kopieren
hoi,

ik vind het ook niet vreemd hoor.

mijn man vind het ook heel opwindend om mij met een andere man te zien sexen.

hij vind het super geil om te zien en om mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Texasboots schreef op 05 augustus 2009 @ 18:05:

jezus als ik dit hier lees voel ik me ineens vreselijk ouderwets.

ik moet er niet aandenken mijn vrouw te zien neuken met een andere vent.

komen ongelukken van denk ik



Je bent niet ouderwets hoor, je wordt gewoon van andere dingen opgewonden hè.

Of je bent klein geschapen en bent bang dat die ander een grotere heeft en dat je dan blind van agressie wordt natuurlijk. Dat komt ook voor. Bij ongeveer de helft van de mannen. De helft met die kleine pikkies. Die helft die vrouwen eigenlijk liever ziet gaan dan ziet komen. Die helft waar ongelukken van komen zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven