Ouder en veel zin in seks, herken je dat?

24-11-2018 19:57 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 56. Prima gezin. Prima relatie. Twee kids het huis uit. Seksleven wat ingedut. Totdat ik mn oude lover via social media opnieuw leerde kennen. Na dertig jaar sprongen de vonken door laptop en telefoon.
Sinds die tijd (jaar of drie) doe ik het bijna elke dag met mezelf, ofwel met hem in een chat, soms met beeld, ofwel gewoon met mezelf bv in bad. Sinds kort ook met hulpmiddelen, wat ik erg opwindend en spannend vind. We hebben elkaar ook een paar maal ontmoet.
Ik krijg er geen genoeg van en wil alleen maar meer.
Herkennen meer vrouwen van mijn leeftijd dat? Ik zal toch niet de enige zijn?
Alle reacties Link kopieren
Dat in een relatie het seksleven Indut is normaal. Maar dan lijkt mij dat je eerst met je partner erover begint. Mocht dat niet helpen kun je altijd nog buiten de deur de spanning opzoeken.
Maar als je ouder wordt kun je best meer zin krijgen en helemaal los gaan.
Alle reacties Link kopieren
Kessel1972 schreef:
26-11-2018 07:42
Wat een vervelende reacties weer .. waarom? Prima gezin .. wil niet zeggen dat TO met iemand samen is. Immers kan men ook een gezin hebben met 1 moeder en 2 kinderen. .. enjoy en trek je niets aan van dit kortzichtig volk met vooroordelen.
Neehoor. In de openingspost staat duidelijk; "Prima gezin. Prima relatie. Seksleven wat ingedut". Dus.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
25-11-2018 12:16
Vooral over die 'hulpmiddelen' erbij.. ik zie dan meteen een rollator en traplift voor me :-D Super kinky ;-)
:rofl:

Verder blijf ik dit een nogal vaag en ongeloofwaardig verhaal vinden.
Nothing happens for a reason
waar ben je nou Marleentje56?
betrapt?????
Alle reacties Link kopieren
Geil!
Ik heb ook een webcam en een ingedut seksleven.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
26-11-2018 23:26
Geil!
Ik heb ook een webcam en een ingedut seksleven.

Heb je daarnaast ook een Prima gezin en een Prima relatie Willem?
Dan matchen jullie nog beter!
:high5:
willem1959 schreef:
26-11-2018 23:26
Geil!
en een ingedut seksleven.
Oh, alleen maar ingedut. Ik dacht altijd geen.
Alle reacties Link kopieren
Werkelijk onvoorstelbaar. Er zijn dus mensen, creeps, die hier alle komen om af te zeiken. Zichzelf beter te voelen door een ander in de grond, onder de stronr te duwen.
Ik vroeg of er mensen waren die dit herkende.
Ik vroeg niet naar ongepaste antwoorden of wat dan ook. Doe dat elders. Op andere fora. Maar niet hier bij mij.
De vraag is dus: herken je mijn verhaal?
Nee is nee en verder kophouden.
Ja is een toevoeging van jouw verhaal.
marleentje56 schreef:
24-11-2018 19:57
Ik zal toch niet de enige zijn?
quess...

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Dus dit betekend dat mijn moeder van in de 50 ook nog steeds nat poesje kan krijgen. Sorry maar dit wil ik niet weten.

Gedraag je naar je leeftijd! jouw tijd is geweest









































































































































































Grapje hoor! ;-) maar mijn moeder is 53 vandaar ik vrees :arrow: :-|
Alle reacties Link kopieren
marleentje56 schreef:
01-12-2018 21:00
Werkelijk onvoorstelbaar. Er zijn dus mensen, creeps, die hier alle komen om af te zeiken. Zichzelf beter te voelen door een ander in de grond, onder de stronr te duwen.
Ik vroeg of er mensen waren die dit herkende.
Ik vroeg niet naar ongepaste antwoorden of wat dan ook. Doe dat elders. Op andere fora. Maar niet hier bij mij.
De vraag is dus: herken je mijn verhaal?
Nee is nee en verder kophouden.
Ja is een toevoeging van jouw verhaal.
Voor veel vivadames is vreemdgaan zo ongeveer het ergste wat je kunt doen. Vandaar de vele zure reacties. En ja, op een openbaar forum mag dat. Ongepast bestaat niet.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je nou met dit verhaal?
Vraag anders om wat tips bij je kinderen, of ga werken aan je midlife crisis.
Maar doe niet zo kinderachtig met je verhaaltje over de telefoonseks met je jeugdvriendje en je hulpmiddelen.
Tjonge, jonge... :facepalm:
...
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 02-12-2018 07:52
Reden: niet meer relevant
99.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het een ongekend hoog libido op deze leeftijd. Stuur me anders maar een persoonlijk bericht, want er zijn hier kennelijk vrouwen, die zich dat bij iemand op onze leeftijd niet voor kunnen stellen.
Alle reacties Link kopieren
Jane4444 schreef:
02-12-2018 10:23
Ik herken het een ongekend hoog libido op deze leeftijd. Stuur me anders maar een persoonlijk bericht, want er zijn hier kennelijk vrouwen, die zich dat bij iemand op onze leeftijd niet voor kunnen stellen.
Toen ik na mijn scheiding ging fladderen ben ik behoorlijk wat 50-plus dames met een hoog libido tegengekomen. Het komt vaker voor dan je denkt.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
JA, ik herken dat, gevolg hiervan is dat ik nu op mijn 57e een Monopoly ben. Monogaam in een polyamorie relatie. Heel leerzaam.
Een lees aanrader in dit proces en ogen-opener was voor mij: Dennis Bagarozzi, Enhancing Intimacy in Marriage: A Clinician’s Guide.

Ook een aanrader de serie Swingers op Netflix. Vooral het laatste (3e) deel is interessant. Citaat hieruit: "Het probleem met de Engelse taal en het Engelse volk is dat we geen onderscheid kunnen maken tussen seks voor de lol en seks als onderdeel van een betekenisvolle relatie. Dat is ons probleem. We snappen niet dat mensen seks willen buiten de relatie. Daarom swingen we." Nederlanders zijn net Engelsen en onze taal is nog minder flexibel.

Bedenk, Seks is gewoon te gek. En ethiek en moraliteit zijn gedachten constructies, wees hiervan bewust.
linnylow schreef:
01-12-2018 21:50
Dus dit betekend dat mijn moeder van in de 50 ook nog steeds nat poesje kan krijgen. Sorry maar dit wil ik niet weten.

Gedraag je naar je leeftijd! jouw tijd is geweest





Nou nou dat je je moeder hierbij niet in gedachten wil hebben,ok. Maar 50+ wil niet zeggen uitgeblust.



































































































































































Grapje hoor! ;-) maar mijn moeder is 53 vandaar ik vrees :arrow: :-|
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
26-11-2018 21:12
Neehoor. In de openingspost staat duidelijk; "Prima gezin. Prima relatie. Seksleven wat ingedut". Dus.
Ow .. handig weer sorry. Kon me niet concentreren omdat de op diesel lopende vibrator van tenalady buurvrouw van 95 te veel herry maakt.
Alle reacties Link kopieren
Best genant al die rotte en zure opmerkingen. Marleen, ik kan mij wel voorstellen dat je op een gegeven moment ineens veel meer zin hebt in sex en dat een ander dan je partner je opwindt/triggert. Leeftijd maakt (dan) niet uit. Heb je nog sex met je man, of is dat heel weinig. Word je nog opgewonden van je man (of hij van jou) of moeten jullie daar veel moeite voor doen?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij herkent iedereen dit wel Marleentje en de dames die er zo moeilijk over doen stoppen deze drive ongetwijfeld weg.
En niet alleen de dames, maar ook de heren puffen er nog lekker op los als de leeftijd wat gevorderder begint te raken.

Zelf ben ik erg enthousiast over dames van 45 tot diep in de 50.
Go girl (of "woman")!
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Maar wat vind je er zelf van dat je op je oude vriendje geilt en niet op je man?
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
01-12-2018 23:23
Wat wil je nou met dit verhaal?
Vraag anders om wat tips bij je kinderen, of ga werken aan je midlife crisis.
Maar doe niet zo kinderachtig met je verhaaltje over de telefoonseks met je jeugdvriendje en je hulpmiddelen.
Tjonge, jonge... :facepalm:
Tsss...kinderachtig???
Ja deze reactie van jou is idd behoorlijk kinderachtig!

TO...geniet van je leven. Waarom zou dat in godsnaam raar zijn? En trek je vooral niks aan van al die zure reacties. Dat is in mijn ogen alleen maar pure frustratie.
You go girl :lol:
Marleentje, ik vind het geweldig voor u. Wees maar gerust, jij bent niet alleen en dat weet ik uit ervaring. Volgens mij ben je een heel gelukkige en sterke madam die alles goed op een rijtje kan zetten. Geniet maar lekker van dit mooie leven en let vooral niet teveel op negatieve reacties.
123Lotje schreef:
07-12-2018 07:06
Tsss...kinderachtig???
Ja deze reactie van jou is idd behoorlijk kinderachtig!

TO...geniet van je leven. Waarom zou dat in godsnaam raar zijn? En trek je vooral niks aan van al die zure reacties. Dat is in mijn ogen alleen maar pure frustratie.
You go girl :lol:

Het is duidelijk dat jij geniet van jouw eigen vreemdgaan maar laten we wel zijn, het is niet het uitgangspunt van veel relaties.

De bedrogen partij zijn lijkt me echt niet leuk dus over zuur gesproken, dat lijkt me erg zuur.
marleentje56 schreef:
01-12-2018 21:00
Werkelijk onvoorstelbaar. Er zijn dus mensen, creeps, die hier alle komen om af te zeiken. Zichzelf beter te voelen door een ander in de grond, onder de stronr te duwen.
Ik vroeg of er mensen waren die dit herkende.
Ik vroeg niet naar ongepaste antwoorden of wat dan ook. Doe dat elders. Op andere fora. Maar niet hier bij mij.
De vraag is dus: herken je mijn verhaal?
Nee is nee en verder kophouden.
Ja is een toevoeging van jouw verhaal.
Jij noemt mensen die eerlijk hun mening geven creeps en meent in de positie te verkeren om anderen te vertellen wat ze wel en niet mogen zeggen? Misschien had je je even moeten verdiepen in dit forum, het is openbaar en iedereen mag zeggen wat hij/zij wil. Zit je daar niet op te wachten, dan moet je hier niet posten. Daarnaast is jouw toon ontzettend onvriendelijk. Het sterkt in elk geval mijn beeld over jou. Arme, arme man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven