Ouder en veel zin in seks, herken je dat?

24-11-2018 19:57 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 56. Prima gezin. Prima relatie. Twee kids het huis uit. Seksleven wat ingedut. Totdat ik mn oude lover via social media opnieuw leerde kennen. Na dertig jaar sprongen de vonken door laptop en telefoon.
Sinds die tijd (jaar of drie) doe ik het bijna elke dag met mezelf, ofwel met hem in een chat, soms met beeld, ofwel gewoon met mezelf bv in bad. Sinds kort ook met hulpmiddelen, wat ik erg opwindend en spannend vind. We hebben elkaar ook een paar maal ontmoet.
Ik krijg er geen genoeg van en wil alleen maar meer.
Herkennen meer vrouwen van mijn leeftijd dat? Ik zal toch niet de enige zijn?
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook zijn dat hij archeoloog is en dus ervaring heeft met het opgraven van oude dingen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
26-07-2019 17:36
Het kan ook zijn dat hij archeoloog is en dus ervaring heeft met het opgraven van oude dingen.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ivy_Signe schreef:
07-12-2018 17:02
'Herkennen meer vrouwen van mijn leeftijd dat? Ik zal toch niet de enige zijn?' staat in haar OT. Lijkt me dat ze om ervaringen vraagt. Da's wat anders dan een discussie.
Als het TO alleen om ervaringen van anderen ging m.b.t. haar verhoogde behoefte aan seks op 56-jarige leeftijd, had ze kunnen volstaan met daarnaar te vragen en de beschrijving van haar huidige seksleven achterwege te laten; dat is niet relevant.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
je lijkt wel helderziend.... :lol:
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-07-2019 12:48
Reden: op de man
97.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-07-2019 12:48
Reden: op de man
97.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
FEEST !!
Welkom in de tropen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven