(over)gevoelige borsten
zondag 23 december 2007 om 15:08
mijn meis heeft overgevoelige borsten. ik mag er nauwelijks aan zitten, ze vindt dat niet fijn. het windt haar ook niet op. ze heeft ook niets met haar borsten, verstopt ze liever.
ik vind haar borsten juist erg leuk om mee te spelen, vind het ook bij seks horen.
zijn er meer vrouwen die dat hebben? is er een oplossing voor? borsten zijn juist zo leuk
ik vind haar borsten juist erg leuk om mee te spelen, vind het ook bij seks horen.
zijn er meer vrouwen die dat hebben? is er een oplossing voor? borsten zijn juist zo leuk

zondag 23 december 2007 om 18:41
Mijn vrouw heeft hetzefde, ze vindt het echter wel fijn als ik haar borsten helemaal in mn handen neem, en dan zachtjes kneed.
Direkte aanraking van haar tepels vindt ze niet prettig, dus daar hou ik gewoon rekening mee, het moet voor haar ook leuk en vooral lekker blijven.
En voor wat het ontdekken betreft, ga zelf eens op onderzoek uit, er zijn nog genoeg andere leuke dingen te ontdekken, dus met een beetje wederzijds respect en wat creativiteit is er nog heel wat te winnen hoor, suc6
Direkte aanraking van haar tepels vindt ze niet prettig, dus daar hou ik gewoon rekening mee, het moet voor haar ook leuk en vooral lekker blijven.
En voor wat het ontdekken betreft, ga zelf eens op onderzoek uit, er zijn nog genoeg andere leuke dingen te ontdekken, dus met een beetje wederzijds respect en wat creativiteit is er nog heel wat te winnen hoor, suc6
zondag 23 december 2007 om 22:45
misschien vindt zij het wel hasske leuk om in jouw ballen te knijpen.....hárd....ga jij dan léren om dat lekker te vinden of vind je dat dan juist "killing "?
Het kan zijn dat ze zich voor haar borsten schaamt en daardoor liever niet heeft dat jij er naar kijkt , laat staan er aan zit , maar als ze het niet lekker vindt........ nee, dat gaat ze echt niet leren lekker te vinden denk ik.
Het kan zijn dat ze zich voor haar borsten schaamt en daardoor liever niet heeft dat jij er naar kijkt , laat staan er aan zit , maar als ze het niet lekker vindt........ nee, dat gaat ze echt niet leren lekker te vinden denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 23 december 2007 om 23:13

maandag 24 december 2007 om 15:02
Veel vrouwen "in de vruchtbare leeftijd" hebben last van pijnlijke borsten. Dat kan komen door pilgebruik, maar helaas kan het ook zijn dat helemaal niets helpt. In dat laatste geval is het gewoon heel erg onprettig als ze aangeraakt worden. En geloof mij maar, dat gaat niet wennen ook! Mocht je vriendin ook last hebben van pijnlijke borsten, dan is het overigens altijd goed om voor de zekerheid even te laten onderzoeken of het niets ernstigers is.
dinsdag 25 december 2007 om 13:40
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 december 2007 @ 22:45:
misschien vindt zij het wel hasske leuk om in jouw ballen te knijpen.....hárd....ga jij dan léren om dat lekker te vinden of vind je dat dan juist "killing "?
nou, da's wel een beetje een rare vergelijking
maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. het is ook niet dat ze het lekker móét gaan vinden ofzo. maar ik had gehoopt dat er wat tips waren oid.
ze schaamt zich er idd een beetje voor en misschien dat dat ook meespeelt.
nou, da's wel een beetje een rare vergelijking
maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. het is ook niet dat ze het lekker móét gaan vinden ofzo. maar ik had gehoopt dat er wat tips waren oid.
ze schaamt zich er idd een beetje voor en misschien dat dat ook meespeelt.