(over)gevoelige borsten

23-12-2007 15:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn meis heeft overgevoelige borsten. ik mag er nauwelijks aan zitten, ze vindt dat niet fijn. het windt haar ook niet op. ze heeft ook niets met haar borsten, verstopt ze liever.

ik vind haar borsten juist erg leuk om mee te spelen, vind het ook bij seks horen.

zijn er meer vrouwen die dat hebben? is er een oplossing voor? borsten zijn juist zo leuk
Seks gaat niet volgens gebruiksaanwijzing , er "hoort " niks behalve er beiden van genieten ....en dan zul je soms weleens iets moeten doen of juist moeten laten .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
helemaal mee eens!

maar toch....ik vind het jammer. ik wil dat zij er ook van kan genieten. dus vandaar mijn vraag of ze dat kan leren ofzo. seks gaat soms ook om ontdekken...
Mijn vrouw heeft hetzefde, ze vindt het echter wel fijn als ik haar borsten helemaal in mn handen neem, en dan zachtjes kneed.

Direkte aanraking van haar tepels vindt ze niet prettig, dus daar hou ik gewoon rekening mee, het moet voor haar ook leuk en vooral lekker blijven.

En voor wat het ontdekken betreft, ga zelf eens op onderzoek uit, er zijn nog genoeg andere leuke dingen te ontdekken, dus met een beetje wederzijds respect en wat creativiteit is er nog heel wat te winnen hoor, suc6
Als je vriendin aan de pil is kan ze eens proberen een ander merk te aan gebruiken, sommige vrouwen hebben bij de pil erg last van gezwollen borsten alsof ze ongesteld moeten worden, maar dan altijd. Een poging waard misschien??
misschien vindt zij het wel hasske leuk om in jouw ballen te knijpen.....hárd....ga jij dan léren om dat lekker te vinden of vind je dat dan juist "killing "?

Het kan zijn dat ze zich voor haar borsten schaamt en daardoor liever niet heeft dat jij er naar kijkt , laat staan er aan zit , maar als ze het niet lekker vindt........ nee, dat gaat ze echt niet leren lekker te vinden denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
idd, misschien moet jij wat meer ontdekken bij haar?

Ik voel of niks of veel te veel in mijn tepels, er is bij mij geen grijs gebied tussen niks voelen of pijn hebben. En tsja, ik geil niet op pijn. Mijn vriend weet mij echter wel op andere manieren te plezieren.
Veel vrouwen "in de vruchtbare leeftijd" hebben last van pijnlijke borsten. Dat kan komen door pilgebruik, maar helaas kan het ook zijn dat helemaal niets helpt. In dat laatste geval is het gewoon heel erg onprettig als ze aangeraakt worden. En geloof mij maar, dat gaat niet wennen ook! Mocht je vriendin ook last hebben van pijnlijke borsten, dan is het overigens altijd goed om voor de zekerheid even te laten onderzoeken of het niets ernstigers is.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 december 2007 @ 22:45:

misschien vindt zij het wel hasske leuk om in jouw ballen te knijpen.....hárd....ga jij dan léren om dat lekker te vinden of vind je dat dan juist "killing "?

Het kan zijn dat ze zich voor haar borsten schaamt en daardoor liever niet heeft dat jij er naar kijkt , laat staan er aan zit , maar als ze het niet lekker vindt........ nee, dat gaat ze echt niet leren lekker te vinden denk ik.

nou, da's wel een beetje een rare vergelijking

maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. het is ook niet dat ze het lekker móét gaan vinden ofzo. maar ik had gehoopt dat er wat tips waren oid.

ze schaamt zich er idd een beetje voor en misschien dat dat ook meespeelt.
@nummerzoveel: nee het is geen pijn, maar een onprettig gevoel. ik denk dus niet dat er iets ernstigs is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven