Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 19

17-01-2019 11:31 3004 berichten
Een nieuw 19e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 18
Alle reacties Link kopieren
Poly_stel schreef:
01-07-2020 14:06
We kregen van vrienden die net uit Agde teruggekomen zijn de boodschap “Voor swingers in Agde lijkt Corona niet te bestaan, is hartstikke druk en alles is gewoon open”.

Niet dat dit ons gelijk volledig trekt, maar over week of 5-6 gaan we het zeker meemaken.

@StouteBeau Naast Fata heeft ook de Fun een prima afgesloten tuin. Maar volgens hun websites zijn ze zeker nog niet geopend.
Ik vind het heel bizar dat alles daar open is mensen daar los gaan. Eerlijk gezegd ook asociaal. Ik probeer niet te oordelen, maar je neemt niet alleen een risico voor jezelf, maar ook voor alle kwetsbare mensen in de samenleving en voor de zorg die eindelijk weer normaal draait. Hoewel ook gezonde mensen kunnen pech hebben en zelfs als ze niet op de ic belanden nog maanden later kampen met de gevolgen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Poly_stel schreef:
01-07-2020 14:06


@StouteBeau Naast Fata heeft ook de Fun een prima afgesloten tuin. Maar volgens hun websites zijn ze zeker nog niet geopend.
I know maar die tuin is veel kleiner...
Er moet een slotje op en een nieuwe moet geopend worden..zal ik het maar doen?
Deel 20 is geopend; seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... es/435601

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven