Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 19

17-01-2019 11:31 3004 berichten
Een nieuw 19e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 18
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
18-05-2020 08:55
Als je de mate van je eigen homofobie afleest van het aantal centimeters tussen het geslachtsdeel van jouw man en een andere man, heb je nog wel wat stapjes te zetten op dat terrein denk ik. ;)
Ik niet hoor.
Hijzelf wel.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Swingen jullie nog door in deze tijden?
Wat ik zo zie op sites als ISM zijn er nog genoeg die intussen al weer op stoom zijn.
Hier niet.
Volgend weekend weer.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
24-05-2020 18:46
Swingen jullie nog door in deze tijden?
Wat ik zo zie op sites als ISM zijn er nog genoeg die intussen al weer op stoom zijn.
Geen idee wat ISM is. Op SDC zien we wel allerlei mensen zich weer aanmelden voor speeddates. Wij slaan nog even over. We hebben allebei onze (groot)ouders nog en willen dat ook zo houden.
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt nu niet geswingt.
Kan het best een tijdje zonder.
Dan is het daarna ook weer extra spannend.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Wij staan er in elk geval wel weer wat voor schoorvoetend voor open. In mijn beleving is persoonlijk contact niet hetgene waar het nu nog om gaat, tenzij je zelf tot de risico-groep behoort; dan moet je jezelf beschermen. Maar ook dan kan je je afvragen of je de komende jaren elke persoonlijk contact uit je leven wil weren. Maar goed, dat is dan een persoonlijke keuze die je maakt in dezelfde lijn als hoe veilig je het doet (niks doen is het veiligst).

Een aanvaardbaar risico is onderdeel van het spel, elk spel. En gezien de ontwikkelingen kan je nog steeds ziek worden en nog steeds iemand besmetten, maar is de druk bij de zorg nu op redelijk niveau. En daar zat de bottlenek; niet bij het voorkomen van elke besmetting.
Kortgezegd; het doel was 'flatten de curve' en dat doen we. En dat houden we in stand door groepsactiviteiten en samenscholing zoveel mogelijk te beperken. Persoonlijk contact heeft daar niet zoveel mee te maken; dat heeft te maken met individuele risico's.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al blij dat ik binnenkort weer één persoon heb om aan te raken. Daar hou ik het ook even bij.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Zijn er eigenlijk ook al weer feestjes aangekondigd voor vanaf september? Had beetje gekeken maar zag nog niet echt iets.. maar ben ook helemaal nieuw in deze wereld, wilde graag een keer naar een parenclub, en toen kwam corona..
Persoonlijk denk ik dat we feestjes en clubs dit jaar over slaan. Veel mensen in slecht geventileerde beperkte ruimte bij elkaar brengen met als doel hijgen en sappen uitwisselen is volgens mij ongeveer het tegenovergesteld van wat je zou moeten opzoeken.

En een plexiglas zeiltje er tussen hangen lijkt me dan geen verbetering.

Ik heb nog geen haast zal ik maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens, Shifty!

Ik mis onze bdsm clubavondjes vooral maar dat heeft met de mensen uit de scene te maken die we al zo lang niet gezien hebben! Maar dat komt wel weer.
...
We hebben zaterdag een thuisfeestje gehad met 5 stellen. God, wat was het heerlijk om weer eens anderen lijven te voelen.

Lekker gerollebold, maar ook veel geknuffeld. Gewoon tegen elkaar liggen en elkaar vasthouden. Was te merken dat iedereen gewoon behoefte aan aanraking had.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
01-06-2020 09:56
We hebben zaterdag een thuisfeestje gehad met 5 stellen. God, wat was het heerlijk om weer eens anderen lijven te voelen.

Lekker gerollebold, maar ook veel geknuffeld. Gewoon tegen elkaar liggen en elkaar vasthouden. Was te merken dat iedereen gewoon behoefte aan aanraking had.
0800-1202 als je van de week keelpijn krijgt. En dan maar hopen dat de longschade niet te groot is.
Eensch met Willem ...
Of er gebeurt gewoon helemaal niets (waarbij de kans dat dat effectief zo zal zijn gigantisch is), zij en die anderen hebben een leuke nacht gehad en ze kunnen er weer tegenaan voor het komende weekend. Heerlijk toch, statistiek.
Alle reacties Link kopieren
Stella ik heb je nog een pb gestuurd n.a.v je vraag over jullie sdc account!
Alle reacties Link kopieren
Als naturisten komen we al jaren op het naaktstrand van Bussloo. Normaal gesproken altijd met onze kinderen, maar laatst gingen we met z'n tweetjes en hebben we voor het eerst links aangehouden wat bekend staat als strand voor stelletjes. Ik had het idee dat daar veel swingers komen. Niet dat er seksuele activiteiten plaats vinden, maar bezoekers zijn er toch wat aanrakeriger en knuffeliger dan op het familiestrand. Erg gezellige vibe met muziek, wijntjes en er werd zelfs een bbq aangestoken. Zijn er meer forummers die naar bussloo gaan? Niet om af te spreken hoor, meer om ervaringen uit te wisselen.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Wij komen ook al jaren op het naturistenstrand van Bussloo, maar dan om naakt te recreëren en niet om als swinger(wat we ook zijn) contacten op te doen. Links komen relatief meer swingers die open staan voor contact, al is dat om gewoon kennis te maken. Op SDC worden bij de speeddates vaak meldingen gemaakt dat men daar heen gaat en open staat voor kennismaking.
Bij de kiosk liggen echter ook veel swingers die gewoon genieten van het naakt recreëren.
Alle reacties Link kopieren
MaenRo schreef:
11-06-2020 00:39
Wij komen ook al jaren op het naturistenstrand van Bussloo, maar dan om naakt te recreëren en niet om als swinger(wat we ook zijn) contacten op te doen. Links komen relatief meer swingers die open staan voor contact, al is dat om gewoon kennis te maken. Op SDC worden bij de speeddates vaak meldingen gemaakt dat men daar heen gaat en open staat voor kennismaking.
Bij de kiosk liggen echter ook veel swingers die gewoon genieten van het naakt recreëren.
Wat grappig, dan was het dus toch geen verbeelding.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Bussloo...
We zijn er vorig jaar geweest, maar niet op het naaktstrand.
Goeie tip! Gaan we zeker eens doen!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Fitch, wij gaan ook graag naar Bussloo, al komt het er te weinig van.
Meestal gaan wij dan ook links liggen omdat het daar inderdaad wat vrijer voelt om elkaar een knuffel te geven. Als we er een hele dag zijn, is het meestal wel zo dat we echt veel zin krijgen in elkaar en dat kan natuurlijk niet op de ligweide. Maar je kunt dan wel heerlijk het meertje in gaan en er zijn grote stukken met riet waarachter je niet zichtbaar bent en fijn in het water kunt vrijen.
Al is ook dat wel bekend denk ik, want het is al een paar keer gebeurd dat er dan ineens een man tussen het riet vandaan kwam om te komen kijken. Die zitten blijkbaar als eenden verscholen daar totdat ze een stelletje in het water zien.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
01-06-2020 11:35
0800-1202 als je van de week keelpijn krijgt. En dan maar hopen dat de longschade niet te groot is.
De kans dat je iemand tegenkomt met corona is 1 op 10.000 nu. Vermenigvuldig dat nog eens het de kans dat je er serieus last van zou krijgen. Nee, ik zou me bij dat feestje meer zorgen maken om schaamluis dan om corona
schaapwolf schreef:
13-06-2020 15:29
De kans dat je iemand tegenkomt met corona is 1 op 10.000 nu. Vermenigvuldig dat nog eens het de kans dat je er serieus last van zou krijgen. Nee, ik zou me bij dat feestje meer zorgen maken om schaamluis dan om corona
Heb er alleen een kater aan overgehouden. Maar die was na een dag over. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ochtendlicht79 schreef:
12-06-2020 10:47
Fitch, wij gaan ook graag naar Bussloo, al komt het er te weinig van.
Wij hebben dit jaar maar weer eens een abo op Bussloo genomen, omdat we nog steeds niet weten of we überhaupt op vakantie gaan dit jaar.

Als er dan een kerel in het riet staat om te kijken, ga je dan door? Of staak je de vrijpartij? Ik zou het echt superongemakkelijk vinden. Ook bang dat als je doorgaat hij dat als een uitnodiging beschouwt. Wat dat betreft zijn we ontzettend bleu! :P
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven