Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

01-07-2020 19:20 2130 berichten
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou er zonder al te hoge verwachtingen heen gaan. Begin eens met de eerste club, bevalt het dan niet zo of vinden jullie / je vrouw niet wat jullie zoeken, bezoek dan eens een andere. Je kunt het van te voren wel allemaal willen weten, maar garanties heb je toch niet. Ik lees vaak genoeg dat stellen, hoe ze er ook uitzien of wat ze ook uitstralen, moeite hebben met contact leggen. Je moet ook een beetje geluk hebben met wie je tegenkomt.

Vanuit mijn werk praat ik veel met vrouwen en de meesten zijn onzeker over hun uiterlijk. Heel veel vrouwen hebben moeite met hun zogenaamde 'dikke buik'.
Maar eerlijk? De meeste mannen kijken daar helemaal niet naar. Die kijken naar uitstraling. Bovendien zijn de meeste mensen in een parenclub toch op zoek naar een spannende avond en lekkere seks? Een man wil -plat gezegd- gewoon neuken en ik denk eerder dat je vrouw uit meer dan 1 man zal kunnen kiezen.
Choco-fan schreef:
22-07-2025 10:01
Ik zou er zonder al te hoge verwachtingen heen gaan. Begin eens met de eerste club, bevalt het dan niet zo of vinden jullie / je vrouw niet wat jullie zoeken, bezoek dan eens een andere. Je kunt het van te voren wel allemaal willen weten, maar garanties heb je toch niet. Ik lees vaak genoeg dat stellen, hoe ze er ook uitzien of wat ze ook uitstralen, moeite hebben met contact leggen. Je moet ook een beetje geluk hebben met wie je tegenkomt.

Vanuit mijn werk praat ik veel met vrouwen en de meesten zijn onzeker over hun uiterlijk. Heel veel vrouwen hebben moeite met hun zogenaamde 'dikke buik'.
Maar eerlijk? De meeste mannen kijken daar helemaal niet naar. Die kijken naar uitstraling. Bovendien zijn de meeste mensen in een parenclub toch op zoek naar een spannende avond en lekkere seks? Een man wil -plat gezegd- gewoon neuken en ik denk eerder dat je vrouw uit meer dan 1 man zal kunnen kiezen.
Bedankt voor je tip. Waarschijnlijk gaan we over 1,5 maand naar pc Monique, omdat we daar toch wel veel goede verhalen over lezen. Mijn vrouw gaat primair voor de uitstraling van een man. Voor haar is het belangrijk dat hij goed verzorgd en niet ordinair is. Leeftijd maakt niet zoveel uit, als er een leuke man van 25 is, vindt ze dat ook prima. Mijn vrouw heeft (vind ik) een heel leuke uitstraling en kan gelukkig enorm genieten van seks.
laat je weten hoe het gegaan is?
grenada schreef:
22-07-2025 10:17
laat je weten hoe het gegaan is?
Dat doen we zeker!
Zwaluw schreef:
21-07-2025 14:24
Misschien is wat achtergrond handig. Al jaren fantaseert mijn vrouw over seks met een andere man. Ik ben wat meer openminded dan zij en heb aangegeven dat ik het prima zou vinden als ze dat zou doen. Een gigolo of een dateapp vindt ze echter niets (teveel gedoe). Ze wil sowieso geen vaste 'minnaar', omdat dat ook verwachtingen kan scheppen. Het is dus eigenlijk altijd bij een fantasie gebleven. Kort geleden las ik wat informatie over parenclubs. Dat heb ik aan mijn vrouw laten lezen en daar is ze zeer enthousiast over. Met name de ongedwongen, veilige en vriendelijke sfeer spreekt ons aan. We hebben veel sites bezocht en reviews gelezen. Vooralsnog hebben Monique en Mystique onze voorkeur. We hebben min of meer besloten om eerst naar Monique te gaan. Mijn vrouw lijkt het heel fijn om seks te hebben met een man, zonder gedoe en emoties achteraf. Ikzelf heb niet echt de behoefte om het met een andere vrouw te doen. Kijken of een beetje meedoen vind ik prima. Mijn vrouw vindt het veilig, maar ook opwindend als ik er bij ben als zij seks heeft. Zoals gezegd zijn er wel wat twijfels over uiterlijk en leeftijd. Ik vind haar echt aantrekkelijk en de seks is heel fijn. Over haar figuur (o.a. mooie volle borsten) maak ik vaak complimenten. Toch is ze onzeker over haar (met name) hangende buik. Als ik zeg dat dat echt niets uitmaakt, dan zegt ze dat ik natuurlijk bevooroordeeld ben. Nu is ze wel zover dat ze over haar twijfels heen kan stappen, maar ze blijft toch wat onzeker over hoe mannen in een pc zullen reageren. Ze zoekt dus een klik met een leuke (niet ordinaire) man van 25-50 jaar. De vraag is dus, hoe groot is de kans dat zij seks zal hebben met een leuke man op een avond waar behalve stellen, ook alleengaande mannen komen? We weten dat niets hoeft, maar ze zou toch wat teleurgesteld zijn als er geen leuke man zou zijn die seks met haar wil.
We zijn nu ook aan het kijken of Party Players in Lelystad wat is voor de eerste keer. Monique organiseert maar 1 x in de 4 weken een avond die voor ons geschikt is en waarschijnlijk wordt het dan pas november of december voordat we kunnen gaan. We vinden de uitstraling en ligging van Party Players wat minder, maar misschien is het wel een fijne club.
Iemand ervaringen met Party Players op vrijdagavond? En hoe is het zondag overdag, zijn er dan genoeg mensen? Genoeg leuke mannen waar mijn vrouw uit kan kiezen? Hoe is de muziek, geen keiharde 'disco'?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven