Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

01-07-2020 19:20 2046 berichten
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Even nieuwe nick ivm herkenbaarheid.
Vorige week zaterdag zijn man en ik (30ers) voor het eerst naar de fun geweest. Was onze eerste ervaring in een parenclub. Het leek erop dat mensen wel hier en daar seks hadden met eigen partner, maar dat er weinig sprake was van swingen. Ook vonden we het lastig om contact te maken met anderen. Iedereen kwam erg 'op zichzelf' over. Er leek weinig sprake te zijn van flirten en verleiden.
Verder viel ons op dat er erg harde muziek werd gedraaid. Een harde, eentonige beat, niet heel erg dansbaar.
Nu vroegen wij ons af, is alle bovenstaande voor anderen herkenbaar in de fun? Is het anders in andere clubs of op feesten?
roosklaproos wijzigde dit bericht op 05-05-2025 18:49
Reden: missend woord
0.83% gewijzigd
Choco-fan schreef:
05-05-2025 15:14
Oooh, hihi :-D Nou ja ik ga dus nooit naar 80' en 90's of discoparty's of zo, ik ben niet zo'n danstype.
Swingers zijn vaak wel 40+ dus op zich niet zo vreemd dat die zich aangetrokken voelen tot de muziek op die feestjes. Maar is er nog een bepaald kenmerk waardoor je swingers er tussenuit pikt?
Ik ga ook nooit naar 80’s en 90’s feestjes. Wel naar andere feesten of festivals die een ouder publiek trekken. Er zijn ook veel 40-plussers die van techno houden. ;-)

Anyway. Linksvoor, daar staan de swingers. :-D

Als je een beetje vertrouwd bent in die wereld voel je het snel genoeg aan. Ik zie het aan hoe stellen elkaar begroeten, hoe ze bezig zijn met hun ongeving, wat ze uitstralen, hoe ze open staan voor contact, hoe relaxt mannen zijn als mijn man met hun vrouw gaat dansen.
Even een up, want dit bericht is pas later geplaatst ivm nieuwe nick.
Roosklaproos schreef:
05-05-2025 18:34
Hoi,

Even nieuwe nick ivm herkenbaarheid.
Vorige week zaterdag zijn man en ik (30ers) voor het eerst naar de fun geweest. Was onze eerste ervaring in een parenclub. Het leek erop dat mensen wel hier en daar seks hadden met eigen partner, maar dat er weinig sprake was van swingen. Ook vonden we het lastig om contact te maken met anderen. Iedereen kwam erg 'op zichzelf' over. Er leek weinig sprake te zijn van flirten en verleiden.
Verder viel ons op dat er erg harde muziek werd gedraaid. Een harde, eentonige beat, niet heel erg dansbaar.
Nu vroegen wij ons af, is alle bovenstaande voor anderen herkenbaar in de fun? Is het anders in andere clubs of op feesten?
Trixie schreef:
05-05-2025 20:11
Ik ga ook nooit naar 80’s en 90’s feestjes. Wel naar andere feesten of festivals die een ouder publiek trekken. Er zijn ook veel 40-plussers die van techno houden. ;-)

Anyway. Linksvoor, daar staan de swingers. :-D

Als je een beetje vertrouwd bent in die wereld voel je het snel genoeg aan. Ik zie het aan hoe stellen elkaar begroeten, hoe ze bezig zijn met hun ongeving, wat ze uitstralen, hoe ze open staan voor contact, hoe relaxt mannen zijn als mijn man met hun vrouw gaat dansen.

Hahaha linksvoor, ik zal erop letten :lol:

Nee, ik ben niet vertrouwd in die wereld dus ik denk niet dat ik het zo snel zal zien.
Het is dat ik niet van techno houd, anders had ik met je meegegaan om wat van je te leren ;-)
Choco-fan schreef:
06-05-2025 15:00
Hahaha linksvoor, ik zal erop letten :lol:

Nee, ik ben niet vertrouwd in die wereld dus ik denk niet dat ik het zo snel zal zien.
Het is dat ik niet van techno houd, anders had ik met je meegegaan om wat van je te leren ;-)
Jammer. Dan had ik een safari georganiseerd, om swingers in het wild te spotten. :biggrin:

Afgelopen zaterdag was ik met mijn man op een festival. Samen met het stel waar wij al 2 jaar ‘verkering’ mee hebben en een paar vrienden van ze. Op een gegeven moment kwam er een stel bij staan, zij hadden ons gespot en dat werd even heel gezellig. 😂 Zo simpel en snel kan het gaan.
Roosklaproos schreef:
06-05-2025 12:52
Even een up, want dit bericht is pas later geplaatst ivm nieuwe nick.
Ik kom niet zo heel vaak in de fun, maar mijn ervaring is wel positief. We hebben daar verschillende keren zonder veel moeite contact gelegd met andere stellen.

En als je de zolder opgaat, hoef je niet eens te praten, dan word je besprongen. 😂

Het enige wat me bij de fun een beetje tegenstaat is dat ons kent ons-sfeertje. Van mensen die er duidelijk heel vaak komen en elkaar allemaal kennen en beetje rondlopen ’like they own the place’. Ik heb de indruk dat deze mensen niet voor het swingen komen en vooral de dansvloer / uitgaansdeel domineren. Ik denk dat je dat bedoelt?

Maar dat is niet de plek waar wij veel zijn en contact leggen. Dat gebeurt bij ons toch meer in het voorbij gaan ofzo.
https://www.libelle.nl/slaapkamergeheim ... 1746987866

In de Libelle....Feit of fictie? Of een mix?
In elk geval een zeer slecht geschreven stuk, kleuterniveau, 5 woorden per zin. Ik denk wel dat het feit is... sort of dan.
.
'We kennen elkaars echte naam dan wel niet': gebruiken jullie een valse naam in een club? Noem je zelfs tegen mensen die je daar vaker tegen komt (ze kent alle vaste gasten zegt ze).

Anonieme verhalen in damesbladen zijn over het algemeen niet echt.
Coffee is never my cup of tea
Hèhè, alle vaste clubbezoekers die ik wekelijks effe "doe" kennen me inderdaad als Stoeipoes53. :biggrin:
.
Rooss4.0 schreef:
12-05-2025 17:36
Hèhè, alle vaste clubbezoekers die ik wekelijks effe "doe" kennen me inderdaad als Stoeipoes53. :biggrin:
Waarom eigenlijk niet als stoeipoes52?
grenada schreef:
12-05-2025 18:22
Waarom eigenlijk niet als stoeipoes52?
Die was al bezet!
.
hm, goeie reden eigenlijk we wel. Jammer , kan er niets tege8n brengen. Daar gaaaaat mijn klacht
Maar even serieus: moet ik een geheime naam gebruiken in de parenclub of is dat onzin? :roll:
frouwke schreef:
12-05-2025 19:06
Maar even serieus: moet ik een geheime naam gebruiken in de parenclub of is dat onzin? :roll:
Het is nog nooit in me opgekomen en ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje raar als ik merk dat anderen het doen. Een voornaam volstaat, ik snap niet waarom dat geheim zou moeten blijven.
Ik gebruik gewoon mijn eigen voornaam bij echt contact. Op SDC heb ik wel een nickname.
frouwke schreef:
12-05-2025 19:06
Ja tuurlijk, gewoon je eigen voornaam.
Nu heb ik zelf een dubbele naam, en gebruik er maar de helft van in de club, dat bekt wat lekkerder met luide muziek, maar dat is puur praktisch.....
Ik heb er nooit over gedacht om een andere naam te gebruiken, en ik zou ook niet weten waarom. Het is maar een voornaam, er zijn zoveel vrouwen die net zo heten als ik.
Coffee is never my cup of tea
Mijn minnaar ooit wilde wel dat ik hem bij zijn aangepaste naam noemde maar ik kan dat echt niet onthouden.
Als dat je criteria is om met mij te gaan clubben haak ik voortaan af vrees ik.
.
Ik heb weleens mijn tweede naam gebruikt op een date, mijn voornaam komt niet veel voor en ik had toen een wat publieker profiel. Ik heb helaas ervaring met stalking en wilde niet dat iedere date zomaar bij mijn werk kon aankloppen.

Het ging alleen wel meteen mis, man versprak zich binnen 5 minuten :facepalm:
We zijn bij PP geweest, was erg leuk :biggrin:

We hadden wel een kleine blunder. Ik lag lekker met mijn ogen dicht te genieten van een 4 handen massage, toen mijn man vroeg ben hier ok mee? Dus ik zei dat het allemaal prima was, ik dacht dat ie het over die tweede man had.... Bleek dat er een derde man bij was gekomen o_o Dus ik doe mijn ogen open, zie opeens een oud mannetje aan me zitten O_O Ik zei tegen mijn man: had je daar niet wat van kunnen zeggen?! Euh.... ja waarom dacht jij dan dat ik net vroeg of je er ok mee was? :roll:

nou ja, die man heeft ook even een leuk momentje gehad, laten we het daar maar op houden, Heb hem daarna wel weggestuurd.... En voor een volgende keer hebben we geleerd dat mijn man even specifiek moet benoemen wat ie bedoelt, want ik had gewoon niet verwacht dat er gelijk nog iemand zou aanhaken :bonk:

En had ook niet verwacht de tel kwijt te raken qua aantal handen op mijn lijf :facepalm:

Nou ja, blij dat ik het hier even kan delen :rofl:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven