Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen etc. deel 10

30-01-2007 21:35 3742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen De meest voorkomende vragen hebben we in begin van dit topic proberen te beantwoorden. Ook vind je hier veel tips en ervaringen. Lees dus eerst het blauwe gedeelte als je meer over clubs en clubbezoek te weten wil komen. bewerkt door moderator,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
gister avond in de fata geweest, was best wel rustig daar, maar in tegenstelling tot mijn bezoekje een haar geleden heb ik echt een heeeeerlijke avond gehad, mooie mensen voor bij zien komen, maar ook lekker veel "gewone" mensen die heerlijk aan het genieten waren.

ben niet eens aan het bubbelbad toe gekomen zo druk als we het hadden :-)



wench, ik was gister zoals wel vaker de dikste dame van de zaak, maar geloof me, ik had heeel veel keus, je moet je beeld echt bij stellen hoor met wat mensen wel niet van dikke mensen vinden, het is echt de manier waarop je je kleed en de uitstraling die je hebt, die het verschil maken. Ik voelde me gisteravond heerlijk, en voelde me de mooiste vrouw van de hele fata hihi
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw en ik zijn zaterdag in de Inn4Love geweest (voor wie het niet weet; dat is in Noord-Groningen, vlak bij Delfzijl).



We hadden er van vrienden over gehoord en aangezien we allebei nieuw zijn in de swingerswereld leek het ons handig om 'klein' te beginnen.



De ambiance is er geweldig. Bij binnenkomst werd eerst gevraagd of we ervaring hadden met clubs. Toen we vertelden nieuw te zijn, kregen we een uitgebreide rondleiding met uitleg, heel goed om de eerste onwennigheid weg te nemen.



Daarna rustig een drankje aan de bar, mensen kijken en bekeken worden. We zagen er vast uit als kalkoenen op 24 december, want de een na de ander probeerde ons op het gemak te stellen. Ook heel positief.



Om 23:00 ging de dresscode in en hebben we ons (na naar anderen te hebben gekeken om niet de eerste te zijn ) omgekleed. Bleek dat we, vergeleken met veel anderen, er best sexy bijliepen. Ieder z'n idee erbij dus.



Al gauw kwam een stel naar ons toe. Beiden werken in de Inn, nu een vrije avond. Niks opdringerig, gewoon lekker zitten praten met een drankje. Wederzijds een korte uitleg over het hoe en wat betreft ervaringen.



Dan, het grote... eh... ja... nu worden we toch wel verondersteld naar boven te gaan... Help!!! Maar toch, lekker samen een beetje gaan rondkijken. Er zijn veel kamers in de Inn, sommige (4 / 5?) hebben een jacuzzi, douche, sauna, infrarood etc. In elke kamer liggen matrassen (met kunststof bekleed) en kussens, staan bedden, banken, kaarsjes, condooms... Übercompleet aangekleed! Gelijk in de mood. Een van de kamers heeft kijkgaten, dus natuurlijk eerst even gluren. Daaarna naar binnen en de beste sex ooit gehad. Nooit verwacht dat ik dat met andere mensen in de buurt zou kunnen. Ik zoen meestal al niet eens in het openbaar. Ter vergelijking...

Het idee dat anderen je kunnen zien en horen is stiekem wel heel erg spannend!!



Later kwamen we het stel weer tegen van eerder op de avond, die ons een watermassage voorstelden. Mijn vrouw wilde direct al, ik heb eerst even naar haar gekeken en besloot later mee te doen. Op een soort (lek) waterbed liggend, met cremezeep ingesmeerd worden en overal gemasseerd worden heeft echt wel wat! Naast me werd mijn vrouw door haar masseur heerlijk verwend, maar mijn masseuse masseerde enkel. Later legde ze uit dat het bij mannen (omdat ze meestal niet zo vaak klaar kunnen komen) gewoonte is alleen op te winden. Heel netjes! Daar hebben we later dankbaar gebruik van gemaakt...



Al met al om half 4 afscheid genomen van de Inn en moe, maar zeer voldaan, afgesproken dat we zeker nog eens terugkomen!



@ wench:



De Inn is echt een aanrader, vooral als je niet eerder in een club bent geweest. Daarnaast zijn ze heel makkelijk: iedereen is welkom. En dat merk je, er komen genoeg dames met "een maatje meer". Dan kun je er alleen niet op zaterdag heen, dat is een stellen-verplicht avond. Vrij- en zondag zijn alleengaanden wel welkom.
Doe jezelf een plezier en wees alsjeblieft gewoon je zelf!
Alle reacties Link kopieren
je kan ook op zaterdag als vrouw alleen binnen

naar binnen hoor maar ik kan je toch de vrijdag beter aanraden, dan zijn er ook mannen alleen, en dan heb je wat meer keuze
Alle reacties Link kopieren
Kadewe, stonden daar echt kaarsen??



Ik kan het me niet voorstellen dat dat mag, lijkt me echt superlink.
Alle reacties Link kopieren
nee van die nepkaarsje van philips staan daar overal, die zetten ze gewoon op een oplader, maar staat wel heel gezellig
Alle reacties Link kopieren
nee van die nepkaarsje van philips staan daar overal, die zetten ze gewoon op een oplader, maar staat wel heel gezellig
Alle reacties Link kopieren
ik zou iemand die begint juist een grote club aan raden, daar kun je veel anoniemer de boel bekijken, In een kleine club zit iedereen je gelijk aan te kijken en val je op als nieuwkomer, wil ook iedereen gelijk je op je gemak stellen enz (hah vers vlees!)



Ik zou dus nooit een kleine club aanraden als iemand begint. In de massa val je veel minder op als nieuwkomer en zal het ook niemand opvallen als je weer weg zou gaan.



In grote clubs komt ook vaak van alles aan publiek en zul je je niet snel buiten de boot voelen vallen, er is altijd wel iemand " net als jij" en er zijn vaak meer stellen voor het eerst. Waar je in kleine clubs wel eens tussen mensen kan vallen waar je je helemaal niet bij thuis voelt.



Overigens ook in een grote club zal iedereen die je spreekt en die je verteld voor het eerst te zijn, je op je gemak stellen. De eerst keer was voor iedereen een bijzondere ervaring en daar heb je altijd gesprekstof mee.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Als je op zoek bent naar:

HPV virus, een conddom zal dat niet tegenhouden

hepatitis, idem

HIV



DOE MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Als je op zoek bent naar:

HPV virus, een condoom zal dat niet tegenhouden

hepatitis, idem

HIV



DOE MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons thuis zeggen ze altijd alles twee keer.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons thuis zeggen ze altijd alles twee keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:gaston schreef op 21 juli 2009 @ 20:08:

Bij ons thuis zeggen ze altijd alles twee keer.
.
Alle reacties Link kopieren
Anderhalve week geleden weer eens naar de Fun geweest, op zondag. En ondanks dat we er heel veel zin in hadden zijn we na twee uur al weer vertrokken... Was de 7e of 8e keer dat we naar de Fun gingen, ook al een paar keer op zondag geweest, maar nog nooit, werkelijk nooit viel het zó tegen!



Ik weet dat het op zondag vaak rustiger is, en dat was het punt ook niet. Ik weet ook dat op zondag het publiek niet louter uit jong en goddelijk bestaat, maar dat komt goed uit want dat zijn wij ook niet Maar christus te paard zeg... Je doet als vrouw toch een beetje make-up op? En je doet toch wat aan je haar? En ook al is maandag pas wasdag, je zorgt toch ook op de zondag dat je wat leuke lingerie aanhebt in een parenclub? Dan draait die wasmachine maar een keer op een andere dag zodat je geen Hema-setje aan hoeft te trekken! En gesprekken over schilderijtjes en waar je van die leuke kunt kopen, die voer je toch niet in de tantra ruimte? Op vol volume?



We hebben geprobeerd er samen nog wat van te maken, en waren ook best in de stemming. Maar dat geklets in de tantra ruimte (de ene kletsmajoor ging, de volgende kwam, het hield niet op!) was de druppel. We hebben ons niet eens aangekleed, gewoon jassen aan, tas gepakt en naar huis. Het was nog licht toen we thuiskwamen, moest een sprintje trekken zodat de buuf me niet in vol ornaat over het tuinpad zag paraderen



Hebben jullie ook wel eens zo'n tegenvaller gehad? Of is dit het begin van het einde van ons parenclubbezoek Dat we er gewoon helemaal niks meer aan vinden...
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook afgknapt op de zondag. Ik kom er rond voor uit: ik zie liever mooie mensen dan mensen die ik niet / nauwelijks aantrekkelijk vind. En op zondag zie ik minder aantrekkelijke mensen. Sterker: er liepen wat oudere mensen rond die naar mijn maatstaven (en de maatstaven die volgens mij door veel mensen in de Fun worden gehanteerd) echt niets hadden gedaan om het avondje uit gevoel wat te benadrukken door wat aandacht aan hun uiterlijk te besteden. En dan druk ik me voorzichtig uit.



Verder zijn onze bevindingen op zondag (in vergelijking met de zaterdag):



-er wordt "boven" meer gekletst. En dan bedoel ik gesprekken die je ook bij de supermarkt zou voeren;

-meer gekeken dan gedaan. Wij lagen heerlijk te vrijen toen er drie stellen uitgebreid naar ons stonden te kijken en verder totaal geen actie ondernamen, ook niet met elkaar. Op de zaterdag, is onze ervaring, zouden die stellen mee komen doen. Ik vind het erg opwindend om bekeken te worden maar nog liever heb ik dat ze meedoen of in ieder geval zelf aan de gang gaan;

-er kwam een vrouw een ruimte binnen met de opmerking "zo, eens even kijken of hier nog geile mensen zijn". Daar knapte ik op af;



Misschien haden we gewoon "pech" en is het de volgende keer op zondag anders maar wij gaan voorlopig niet meer op zondag.



Dit is geen kritiek, iedereen moet doen wat hij / zij wil, maar het is niet wat ik zoek als we naar een pc gaan.



Oftwel @ Babsjuh: misschien ligt het aan de zondag.
Alle reacties Link kopieren
Zijn de ervaringen in de Fata op zondag hetzelfde als bij de Fun?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde zaterdag van insiders in de Inn, dat zondag ook daar de rustigste dag is (maandag moeten mensen weer aan het werk) en dat de leeftijd dan hoger ligt dan gemiddeld. Kan ook in de Fun hetzelfde zijn, de Fata etc.
Doe jezelf een plezier en wees alsjeblieft gewoon je zelf!
Alle reacties Link kopieren
lookatme heb je dat vaker meegemaakt of was dat op een avond dat je er was?



Ik ben zelf lang niet geweest hoor, dus kan zijn dat de schaal erg doorgeslagen is, maar het is niet het beeld dat ik had terwijl wij echt 2 x per maand gingen.



toen waren er echt wel leuke aantrekkelijke mensen op zondag. Denk ook dat de zomerparty;s op zondag nog steeds veel publiek trekken dat ook jonger is. Veel weten die zondagen dat de zon schijnt en bbq aangaat toch wel te waarderen en dan komt er ook publiek dat normaal op zaterdag komt.



wij zien dus ook liever aantrekkelijke mensen, nu snap ik wel dat je daarin van mening kunt verschillen, maar ik zag genoeg aantrekkelijke mensen onder de veertig op zondag.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
oh sorry ik lees nu dat het dus inderdaad een pech avond kan zijn geweest.



Ga nog eens zou ik zeggen op een zondag dat het bloedheet is en de fun een tuinparty geeft.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch wel een aantal vragen. Moet je lid zijn van zo'n club?

En hoe gaat dat, met zijn allen in de sauna of het bubbelbad?  Lijkt me toch ook snel vol.

Heeft iemand ervaring met thema-nachten?
Alle reacties Link kopieren
nou wij gaan vandaag voor het eerst op een zondag naar de Fun, oeps, nou ja, we zien wel.

er is vndaag een meet&greet van SDCleden, en als ik op de gastlist kijk, nou, zitten best leuke stellen tussen hoor.

ach en anders vermaken we ons wel met elkaar, komt ook helemaal goed hoor.

zou het warm genoeg zijn dat ze om 2 uur open gaan ?



thema-avonden van waar en hoe Ziezoo, graag even je vraag wat dudelijker maken...
Alle reacties Link kopieren
maar nee je hoeft geen lid te zijn, in de sauna zit bijna niemand en bubbelbad, tja vol is vol, maar bijna vol is juist leuk, dan kom je letterlijk makkelijk in contact met mensen
Alle reacties Link kopieren
En moodies hoe is het bevallen?
Alle reacties Link kopieren
Moodies, ben ook wel benieuwd of het bevallen is.

Met thema's bedoelde ik bv. strippoker, gedateerde lingerie, maskers en zo. In welke club kan ik het wat grotere speelgoed aantreffen?
Alle reacties Link kopieren
wie is er wel eens op de vrijdag in de fata geweest?, ik heb alleen nog maar ervaring op de zondag. deze vrijdag is er een 80 en 90 party las ik. Ik vind het wel prettig als er ook was aktie is, kan ik dat verwachten op de vrijdag? of is het dan vooral zien en gezien worden feestje?
Alle reacties Link kopieren
oja wench, als je nu graag met iemand samen naar een club wil, neem even contact met me op, ik ken nog iemand die heel graag met een volle vrouw op pad gaat. Ik ben wel eens met hem op pad geweest, en hele leuke relaxte man met als motto, klikt het gaaf, klikt het niet zoeken we samen naar een stel om spannende dingen mee te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven