Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Hallo,

Ik zou graag informatie willen over parenclubs in Belgie. Volgende week willen mijn vrouw en ik of Eroxx bezoeken of de Circle o Club. Qua type swingers zijn wij het 'Fun for Two' type maar wel erg actief!

Zijn er mensen met ervaring in deze clubs?

Bij voorbaat vriendelijk dank en ik ga in deze draad vertellen hoe onze avond was!
bellamini zulke recente informatie vinden we graag makkelijk terug, zou je er een titel aan kunnen geven in een kleurtje? bv ervaring Monique in een kleurtje rood of zo?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Penopauze, leen65 & doddie erg bedankt voor jullie antwoorden

Ik heb de afgelopen tijd wat 'onderzoek; gedaan en kwam er zo ook achter dat je bij Mystique beginners avonden hebt. Ik heb dit aan m'n vriend voorgesteld en in eerste instantie leek het hem wel wat maar toen hij erachter kwam dat op een gegeven moment de bovenkleding uit moet krabbelde hij terug.

Hij wil dus niet :(

Ik kan echt kletsen als brugman, heb vooral heel vaak gezegd dat er niets met anderen hoef te gebeuren en dat er zelfs helemaal niets tussen ons hoeft te gebeuren als hij dat niet wil maar helaas.

Ik vind het eigenlijk toch wel heel erg jammer dat hij niet voor iets nieuws openstaat.

Laat ik nu maar hopen dat hij via de kamasutrabeurs wat openminded gaat worden . . .

In ieder geval super bedankt voor jullie antwoorden. Hebben jullie misschien nog tips voor een preutse man
quote:misscrown schreef op 29 juni 2012 @ 10:55:

Hij wil dus niet :(

Als 1 van de 2 niet wil dan houdt het op.

Je kan en mag een partner niet dwingen.
O dat zal ik ook niet doen. Dat is het me ook zeker niet waard.

Als we het zouden doen dan is het wel de bedoeling dat we beide een leuke avond hebben en dan wil ik niet in m'n achterhoofd de gedachten hebben dat hij hier eigenlijk niet wilt zijn.

We zien wel wat er gebeurt op de ksbeurs. Wie weet ziet hij dan in dat het niet zo eng is als dat het lijkt. Op de een of andere manier krijg ik het niet uit z'n hoofd dat er op pc's alleen maar heftig geneuqt wordt en dat iedereen het met iedereen doet en ook MOET doen.
Het grote verschil tussen een kamasutrabeurs en een PC is vooral ook het publiek. Op een Kamasutrabeurs is in principe iedereen welkom, terwijl er bij een PC wel wat voorwaarden gesteld worden aan de bezoekers. Zoals Doddie al stelt is het respect in een PC over het algemeen groter, en iedereen weet wat er van je verwacht wordt en welke regels je moet naleven. Uiteraard is het absoluut niet zo dat je contacten moet leggen. Dat mag je allemaal zelf weten. Als jullie met zn 2en een kamertje in willen om van elkaar te genieten, zonder anderen erbij, is dit geen enkel probleem. Wel is het zo (bij Mystique tenminste.. ben verder nog niet in andere PC's geweest) dat op een bepaald moment de wat pikantere kleding geshowd wordt. Het is dus wel de bedoeling dat je het een en ander uittrekt. Als je vriend dit absoluut niet wil, moet je ook zeker niet naar een PC gaan.
Precies daarom zou ik dan ook liever naar een pc gaan, maar zoals ik al schreef ik krijg het hem gewoon niet aan z'n verstand.

Het maakt niet uit wat ik doen of zeg, hij denkt dat het daar 1 grote orgie is

Ik heb zelf geen problemen met pikante lingerie en m'n vriend heeft een goed lichaam maar op de een of andere manier is hij daar gewoon een beetje 'preuts' in (terwijl ik juist degene ben met een maatje meer).

Wie weet komt ooit deze fantasie wel uit .... tot die tijd probeer ik hem wel iets minder preuts te maken
@bellaminie

fijn zo`n update !

wat kost dat dan, zo`n avond ?

(heb geen zin om te googlen )
quote:tamara1234 schreef op 29 juni 2012 @ 11:59:Wel is het zo (bij Mystique tenminste.. ben verder nog niet in andere PC's geweest) dat op een bepaald moment de wat pikantere kleding geshowd wordt. Het is dus wel de bedoeling dat je het een en ander uittrekt. Als je vriend dit absoluut niet wil, moet je ook zeker niet naar een PC gaan.

Dit wordt dus wel van je verwacht als je een pc bezoekt?

wat ik me ook afvraag, is moet je altijd iemand meenemen? of mag ik ook alleen komen? (ik zie n.l. mijn vriend dit niet doen)
quote:misscrown schreef op 29 juni 2012 @ 12:11:

Precies daarom zou ik dan ook liever naar een pc gaan, maar zoals ik al schreef ik krijg het hem gewoon niet aan z'n verstand.

Het maakt niet uit wat ik doen of zeg, hij denkt dat het daar 1 grote orgie is

Ik heb zelf geen problemen met pikante lingerie en m'n vriend heeft een goed lichaam maar op de een of andere manier is hij daar gewoon een beetje 'preuts' in (terwijl ik juist degene ben met een maatje meer).

Wie weet komt ooit deze fantasie wel uit .... tot die tijd probeer ik hem wel iets minder preuts te maken

neem gewoon wat tijd, soms moet iemand aan een idee wennen. Laat hem eens hier meelezen en vragen stellen.

ga niet over 1 nacht ijs, wij zijn pas eens naar een club gegaan toen we al een twintig tal jaren samen waren. je hebt geen haast en moet soms iets ook de tijd geven.
quote:iddan schreef op 29 juni 2012 @ 15:07:

[...]

wat ik me ook afvraag, is moet je altijd iemand meenemen? of mag ik ook alleen komen? (ik zie n.l. mijn vriend dit niet doen)

je hoeft niet naakt, wel in lingerie / babydoll, o.i.d.

vrouwen mogen altijd alleen naar binnen.

Iddan,

Als vrouw zijnde kun je volgens mij gewoon altijd alleen komen hoor. Lijkt me alleen niet zo gezellig, als je er verder niemand kent, maargoed.. dat zal in mijn karakter zitten denk ik
quote:tamara1234 schreef op 29 juni 2012 @ 16:21:

Als vrouw zijnde kun je volgens mij gewoon altijd alleen komen hoor. Lijkt me alleen niet zo gezellig, als je er verder niemand kent, maargoed.. dat zal in mijn karakter zitten denk ik nee het lijkt me ook niet zo gezellig...en eigenlijk ook wel heel spannend, vooral omdat het dan een eerste keer zou zijn. mag ik ook gewoon met een vriendin komen? en mogen we ook alleen sfeer proeven, dus bijvoorbeeld gewoon een leuke avond aan de bar en eerst kijken of het iets is voor ons? (ik zou wel een vriendin weten die hier open voor staat)
Ik heb eerlijk gezegd geen idee iddan...het lijkt me wel, maar pin me d'r niet op vast
quote:tamara1234 schreef op 29 juni 2012 @ 16:35:

Ik heb eerlijk gezegd geen idee iddan...het lijkt me wel, maar pin me d'r niet op vasthmm vastpinnen....
Haha wat nu? dubbele gedachten?
ben altijd alleen gegaan, onwijs gezellig juist, vaak te gezellig waardoor er geen actie meer was hahaha
quote:iddan schreef op 29 juni 2012 @ 16:33:

[...]

nee het lijkt me ook niet zo gezellig...en eigenlijk ook wel heel spannend, vooral omdat het dan een eerste keer zou zijn. mag ik ook gewoon met een vriendin komen? en mogen we ook alleen sfeer proeven, dus bijvoorbeeld gewoon een leuke avond aan de bar en eerst kijken of het iets is voor ons? (ik zou wel een vriendin weten die hier open voor staat)Ja Iddan, dat mag, geen probleem. Niemand kan van jou eisen dat je ook daadwerkelijk in de actie gaat. Maar... ook als vriendinnen dien je je aan de dress code te houden. Dat betekend dat je je sexy kleedt op een bepaald moment (of vanaf het begin, hangt van de club af).
Alleen in de showboat (zaandijk) is het mogelijk om aan de bar in gewone kleding te blijven zitten, probleem is dan wel dat je ook niet de dansvloer op mag en niet naar beneden mag de erotische ruimtes in. Mocht de dresscode dus een probleem zijn zou dit een afweging zijn.

Misscrown

hoe loopt je vriend op het strand? ook totaal gekleed?

als iedereen in zwembroek en bikini loopt voel je je vaak ook ongemakkelijk ijn je kleding, dat is na een dresscode in een club net zo, je gaat je bijna ongemakkelijk voelen in je kleding als iedereen in lingerie loopt, en zo veel anders is een boxer nu ook weer niet als je zwembroek (of je lingerie setje ipv je bikini)

Je vriend moet gewoon hier eens gaan lezen om van zijn vooroordelen af te komen, het idee dat iedereen het met elkaar doet en het 1 grote orgie is.

vertel hem maar namens mij dat een parenclub 10 x leuker stijlvoller en sjieker is dan de kamasutra beurs. (als je naar 1 van de betere clubs gaat) Ik vind de kamasutra veel platter en goedkoper.
quote:bellaminie schreef op 28 juni 2012 @ 16:07:

Hallo,

Ik wil graag even een toelichting geven op je club informatie van Parenclub Monique..

Wij komen daar nu zo'n 2 jaar... en de laatste 9 maanden is er veel verandert... geen gebloemde banken meer, maar strakke zwarte leren. Geen rood met groene dansvloer meer maar een mooie zwarte Jan des Bouvrie, mooie Zwart met Zilvere decoraties en zelfs de receptie en Hocker ruimte is mooi zwart geschildert, al met al een hele verbetering inderdaad! Ook hebben ze sinds kort een infraroodsauna'tje. en zijn de prijzen All inn nu de laagste onder de Parenclubs.

2 jaar terug vonden wij het publiek ook wat aan de ''oudere kant'' wij als 20-ers.. Máár het laatste hal jaar Já Hoera!!!

Hebben de 20-ers en 30-ers ook hun intrede gedaan! en in best wel grotere getalen.

Kortom nog steeds schoon, gezellig, laagdrempelig en actief!

Hoop dat jullie wat aan deze update hebben

Hartelijke groet, Bella.Ook wij bezoeken regelmatig pc Monique en zien de positieve veranderingen als Bella. Een maand geleden werden we echter onverwacht geconfronteerd met de aanwezigheid van een aantal alleengaande mannen op een zaterdag die normaliter exclusief voor paren is. Nu hebben wij geen problemen met alleengaande mannen, ware het niet dat deze mannen ons volgden en we een beetje het gevoel kregen dat we opgejaagd werden. Is dit herkenbaar voor andere stellen? 7 juli gaan we weer en hebben een avond gekozen waarop alleen stellen komen.
Gisteren voor het eerst naar zwingerzzbar in den haag geweest.

Een kroeg waar swingers elkaar kunnen ontmoeten.

Echt een aanrader , heel gastvrij ontvangen en erg gezellig daar.

Leuk om mensen eerst daar te ontmoeten of om nieuwe mensen te leren kennen.

Het is geen club maar echt een bar maar wel met gelijk gestemde mensen.
Volgende week 7 juli is het sensantion white en nu weet ik dat er een soort swingersvak moet zijn. Wie weet dit en heeft hier ervaring mee?
120 en 121 meen ik fate.
Heb jij ervaring daar of weet daar wat van?
@doddie :

Helemaal mee eens een pc zien wij als een disco waar je na dresscode in je lingerie rondloopt. Net een beach party met knuffelhoekje ...

Leuk dat je er weer bent ! Zien we je binnenkort weer eens in de fun ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven