Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Mijn man en ik maakten de bedenking naar elkaar toe dat we hopen dat het er heel druk is. Liever te druk dan te rustig, want met drukte kan je toch makkelijker opgaan in de anonimiteit.
quote:trixy67 schreef op 20 september 2012 @ 23:31:

[...]

Oh daar heb ik niet zo'n angst voor. Ik kan naar het schijnt heel boos kijken al ik wil (if looks could kill )Als je echt besprongen zou worden mag je boos kijken. Maar doet iemand een - dappere - poging tot iets, is een " nee, wij houden het bij ons zelf " ( of iets dergelijks ) of een duwtje tegen de hand die voorzichtig over je knie wrijft afdoende.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 september 2012 @ 23:34:

[...]

Als je echt besprongen zou worden mag je boos kijken. Maar doet iemand een - dappere - poging tot iets, is een " nee, wij houden het bij ons zelf " ( of iets dergelijks ) of een duwtje tegen de hand die voorzichtig over je knie wrijft afdoende.

Dat was eerder bij wijze van spreke dat ik dat bedoelde,

ik heb dat al gelezen van die hand weg duwen of gewoon een nee.

Ja sinds het in mijn hoofd zit , ben ik een autodidact.

Maar toch bedankt voor het advies. Blijft welkom
Het gaat jullie lukken.

Alleen al omdat je het allebei graag wil meemaken.

Have fun !
Even een ander onderwerp.

Wij hebben in onze omgeving niemand, echt niemand, waarmee we onze swingersbelevenissen kunnen delen.

We doen het volkomen stiekem

Dit forum is daarom ook een beetje een uitlaatklep.

Bij ons voorlaatste clubbezoek hebben we een leuk koppel ontmoet waarmee we binnenkort gaan afspreken in een club.

Wat zijn jullie ervaringen daarmee. Hoe ver kun je met zo'n vriendschap gaan. Werkt het niet belemmerend als je met een ander stel afspreekt ?

Wij gaan het meemaken, maar horen graag ervaringen van anderen.

~~~
Kwestie van slim aanpakken Leenman, allebei met de eigen auto komen bijvoorbeeld.

En (als je dat wil) afspreken dat je niet de hele avond bij elkaar hoeft te blijven.

Als je zegt wij gaan even naar boven is dat heel iets anders als wij gaan even naar boven, hebben jullie zin om mee te gaan?
Niets mis met de Sallandse Dart Club btw..... ... denk ik.
quote:leenman schreef op 20 september 2012 @ 23:44:

Even een ander onderwerp.

Wij hebben in onze omgeving niemand, echt niemand, waarmee we onze swingersbelevenissen kunnen delen.

We doen het volkomen stiekem

Dit forum is daarom ook een beetje een uitlaatklep.

Bij ons voorlaatste clubbezoek hebben we een leuk koppel ontmoet waarmee we binnenkort gaan afspreken in een club.

Dit herken ik zo goed leenman. Ook ik doe dit geheel stiekem. Niemand weet het. En eigenlijk wil ik dat ook wel graag zo houden. Geeft ook wel een apart gevoel. Maar soms wil ik er wel eens met iemand over praten. En dan kan ik op het forum goed vragen stellen, of een verslagje plaatsen. Helaas doen veel mensen dat niet meer zo uitgebreid. Wel een beetje jammer. Tegenwoordig gaat het best wel veel over thuisdaten of heeft men hele discussies over allerlei onderwerpen die voor mensen die af en toe hier lezen niet zo interessant zijn.
Beter te laat dan over tijd.
Binkie, ik ben met je eens dat het leuk is om af en toe verslagen te lezen. Hoewel ze voor mij lekker moeten lezen en niet ál te lang zijn. In die zin draag jij altijd leuk bij.

Maar juist ook de discussies en de andere zaken hier houden het topic afwisselend en (meestal) gezellig. Alleen maar verslagen zou toch ook saai zijn?
*post aangepast, excuses voor het noemen van iets gemeens over R*

Over de rest geen excuus, dat is mijn ervaring en mijn mening.

*streep eronder nu!*

------------------------------------------------------------------------------------------------
de vrouwen hebben vaak een klein handtasje mee inderdaad.

massageolie is vaak wel aanwezig maar niet overal.

dus heb je dat nodig, zelf meenemen.
Ik zal me hier nog eens in proberen te mengen. Want dat van het missen van een uitlaatklep omdat je het niet veel mensen vertelt herken ik wel... al kan dat natuurlijk wel met mededarters, maar via zo'n anoniem topic lijkt me ook wel prettig ervaringen uitwisselen.

Anyway, sinds mijn verslag van de fun begin dit topic nog eens geweest om nog eens te kijken of het aan de avond lag dat het publiek ons niet zo lag en of we de sfeer mss anders vonden zonder stress van de 1e keer. Die keer (zaterdag) weer gemengde gevoelens. Leuke ervaringen, maar eigenlijk verdomd weinig actie en weinig mensen die echt ergens zin in hadden, in een niet zo heel aansprekende ambiance, met toch eigenlijk maar weinig mensen die ons echt aanspraken. Samen wel superleuk gehad en ook wel iets van leuke contacten gehad, maar toch....

Thuisdates bevallen ons een stuk beter. Hoewel het natuurlijk afwachten is hoe het in het echt is, kun je beter selecteren vooraf en alvast wat afstemmen of je op 1 lijn zit. Hierdoor kun je ook verder gaan in verschillende opzichten... intiemer, meer iemands fantasie waarmaken, extremer/kinky, wat je maar bedenkt.

En daarnaast gaan we graag naar allerlei feestjes, sommige zijn leuker dan andere... dat is nog een beetje onze weg vinden.

Iedereen in elk geval een leuk weekend gewenst, wij krijgen in elk geval bezoek, zin in!
eens wat je zegt over een club

daten vanaf profiel valt ons juist vaak tegen, oude foto`s of juist erg opgepoetste foto`s bijvoorbeeld.

mensen ontmoeten op een feest is meer ons ding, je ziet ze, ruikt ze, proeft ze en dan weet je pas of de klik er is of niet....
Wat zou dat stuk hier rechts daarvan denken ?

quote:blinkie123 schreef op 21 september 2012 @ 08:11:

[...]

Dit herken ik zo goed leenman. Ook ik doe dit geheel stiekem. Niemand weet het. En eigenlijk wil ik dat ook wel graag zo houden. Geeft ook wel een apart gevoel. Maar soms wil ik er wel eens met iemand over praten. En dan kan ik op het forum goed vragen stellen, of een verslagje plaatsen. Helaas doen veel mensen dat niet meer zo uitgebreid. Wel een beetje jammer. Tegenwoordig gaat het best wel veel over thuisdaten of heeft men hele discussies over allerlei onderwerpen die voor mensen die af en toe hier lezen niet zo interessant zijn.tja ieder zijn meug, ik heb weer niet zo veel meer met die verslagen uit de club is voor mij weer weinig interessant, kom er niet meer en mijn eerste keer waardoor ik er nieuwsgierig naar kan zijn is lang geleden, geil wordt ik er al helemaal niet van dus geef mij nu juist maar die andere dingen hier die met swingen te maken hebben, het is een swing en parenclub topic dus ook thuisfeestjes en de zaken rondom sdc kunnen hier besproken worden.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ben het met je eens Doddie, ik doe dit alles nog niet zolang, maar doe wel thuisfeestjes, SDC en parenclubs, dus het is lekker hier over alles te lezen, te schrijven en te vragen!
Overigens niets mis als mensen die verslagen plaatsen! Ik weet dat ik dat in begin ook had en graag deed, een avond beschrijven en dat gevoel vasthouden.

Nu vind ik het leuk te lezen hoe mensen het hebben ervaren, maar een complete beschrijving van de club en de details van een klik in de club,dat sla ik vaak dan over, lees er snel over heen.

ik zou alleen niet dan hier gaan vertellend dat het voor mij niet zo hoeft die verslagen omdat ik me kan indenken dat het voor clubgangers wel heel fijn is dit met elkaar te delen en vind het dan ook jammer dat dit nu wel gedaan wordt als het om andere vormen van swingen gaat. (ik zeg het nu alleen even om aan te geven dat ik ook niet met alles wat hier beschreven wordt iets heb)

Lees er over heen en hoop dat er weer snel iets komt dat je zelf leuk vind maar wat heeft de ander er aan te weten dat ik niet zo veel heb met bv die verslagen? Het geeft alleen maar gevoel dat die bijdrage niet gewaardeerd worden en dat zijn ze wel voor die gene die daarin weer interesse hebben. Mijn vorm van swingen en interesse komt vanzelf weer een keer aan bod.

Hou voor ogen wat de titel is van het topic, het gaat om elke vorm van swingen en niet alleen om verslagen in parenclubs.
Ik kijk wel uit naar die verslagen van Clubs. Misschien dat er al veel geweest zijn in de vorige 13 delen, maar die kan ik toch moeilijk allemaal gaan lezen.

Dus wat mij betreft laat die verslagen (en tips) ivm clubs maar komen.

Ik had altijd begrepen dat dat het doel is van dit topic.

Maar tja ik ben maar een bleuke he.
Klopt is ook 1 van de doelen, als je in begin kijkt zie je ook iets van 30 pagina's info en verslagen van clubs, daar mogen en kunnen altijd nw ervaringen bij.

Heb jij ergens gelezen dan dat dat niet mocht? we zeggen alleen dat het niet het enige doel is van dit topic, je kunt hier alles vragen en kwijt over swingen, dus ook over thuispartys, over swingerssite;s en over clubs.

dit topic is al 14 delen terug (dus jaren geleden) ooit door mij geopend met dit doel alles bespreken en vragen als het om swingen gaat, ik zou het niet fijn vinden als andere ineens gaan bepalen dat hier iets niet thuis hoort/

Het is echter nooit uitsluitend als ervaringstopic bedoeld voor parenclubs.
overigens trixy hoef je geen 13 delen door hoor, mayaelf heeft aan begin van dit deel alle verslagen tips en veelgestelde vragen geplaatst zodat je het snel terug vind en de ervaringsdeskundige niet keer op keer de zelfde vragen hoeven te beantwoorden (bv wat trek ik aan, welke clubs is het beste, ben ik niet te zwaar enz0

dat betekend echter niet dat het dan niet meer gevraagd mag worden,
Doddie, 30 posts, geen 30 pagina's

En idd, het doel is alles over swingen; parenclubs vormt daar een onderdeel van, maar alles kan en mag hier gevraagd worden, zoals Doddie terecht aangeeft.

Erotische feestjes vind ik er persoonlijk weer buiten vallen, vandaar dat ik de verslagen daarover in dat topic vermeld.
quote:enjoy73 schreef op 21 september 2012 @ 09:05:

*post aangepast, excuses voor het noemen van iets gemeens over R*

Over de rest geen excuus, dat is mijn ervaring en mijn mening.

*streep eronder nu!*

------------------------------------------------------------------------------------------------Zelfs je avatar is aangepast... Jij gaat wel erg door het stof hoor...
Hé moodymissy, zag pas nu jouw reactie op mijn berichtje?

ik denk dat ik er gewoon voor ga, en we zien wel hoe het losloopt. Sex zal ik sowieso hebben met mijn date, dus dat zit al heel erg goed:)

meer moet ik niet, maar wie weet vind ik die hele sfeer er rond wel lekker. Op zich vind ik het wel leuk om te kijken en hij ook, dus wie weet word het nog spannend
quote:doddie schreef op 21 september 2012 @ 21:05:

overigens trixy hoef je geen 13 delen door hoor, mayaelf heeft aan begin van dit deel alle verslagen tips en veelgestelde vragen geplaatst zodat je het snel terug vind en de ervaringsdeskundige niet keer op keer de zelfde vragen hoeven te beantwoorden (bv wat trek ik aan, welke clubs is het beste, ben ik niet te zwaar enz0

dat betekend echter niet dat het dan niet meer gevraagd mag worden,Ik heb op die linken in het openingstopic geklikt, maar antwoorden die je daar net als voorbeelden aanhaalt, die vond ik daar eigenlijk niet zo in terug..of moet ik elders kijken dan die linken?
je moet niet alleen de linken bekijken maar eeens vanaf het begin gaan lezen trix

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven