Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
beastout, fijn dat je man er zo mee om gaat, ik kan me er zelf weinig bij voorstellen, helemaal omdat je zelf wel geniet van die vrijheid. Ik zou het wat ongelijk vinden, maar gelukkig heb je een man die daar blijkbaar niet mee zit.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik zie het anders eigenlijk...

Swingen kan ook betekenen dat je elkaar het genot gunt zonder daarbij per sé in één ruimte te zijn.

Eigenlijk vind ik het best een mooi verhaal. Je man heeft seks gehad met een andere dame zonder dat je erbij was, hij kent je gevoelens dus kon los gaan toen je er niet bij was. Prima toch? Jij hebt je in die tussentijd vermaakt met een paar andere mannen. Mits het allemaal veilig gaat en niemand er een groot probleem van maakt, zie ik persoonlijk niet in waarom dit niet zou kunnen.

Nogmaals, als niemand er een probleem van maakt! Als jullie volgende keer bij elkaar gaan blijven heb je toch weer kans dat jij jaloers wordt en je man slap.

Dan heeft niemand lol.
quote:beastout schreef op 11 oktober 2012 @ 22:12:

[...]

Onze relatie is verder heel erg goed (al 27 jaar) . Maar ik ben erg jaloers. Probeer dat los te laten, maar heb nu ontdekt dat het niet makkelijk is. Mijn man weet dat ik jaloers ben en heeft dat wel geaccepteerd tot nu toe, ondanks dat ik een minnaar heb (was oorspronkelijk zelfs zijn idee). Dat remde hem ook zaterdag toen ik erbij was.

Dat ik me heb laten gaan is inderdaad (zacht uitgedrukt) niet netjes. Was mijn man ook niet blij mee. Als we weer gaan, blijven we voortaan echt bij elkaar. Ook als dat betekent dat we niet meer swingen met ander stel. Het is of met een ander stel, of met mijn vaste minnaar erbij.

Betekend dat ook dat je jaloers zou zijn als hij een minnares had zoals jij een minnaar? Misschien zit daar de oplossing.

Ik heb tot nu toe nog geen last gehad van jaloezie. Vond het eerder opwindend om mijn man met een andere vrouw te zien.

Wel denk ik dat ik het niet prettig zou vinden wanneer ik voortdurend rekening zou moeten houden met de jaloezie van mijn partner terwijl hij dan zelf wel volop zou genieten. Ik zou wat minder tolerant zijn dan je man, denk ik. Maar goed, dat heb jezelf ook wel in de gaten!

Ik denk dat jullie een goede balans moeten vinden en wellicht af en toe ieder voor zich op avontuur.
It's never too late start living!
quote:leen65 schreef op 08 oktober 2012 @ 22:51:

Mooi verhaal Dexter!

En waarom niet iets anders proberen. Kan net zo leuk zijn.Ik wil eigenlijk aanstaande donderdag eens proberen bij de mystique op donderdag. Echter is dan de vraag, is het dan wel druk omdat het toch een doordeweekse dag is? Of is dat een hele rare gedachte?
marrk@live.nl alleen voor vrouwen die van spannende ondernemingen houden ;-)
Het zal op donderdag niet zo druk zijn in het weekend, neem ik aan. Alhoewel het aanstaande donderdag wel herfstvakantie is. Maar goed, of dat wat uitmaakt.

Misschien nieuwsgireig maar waarom donderdag?
omdat op andere dagen alleengaande mannen niet worden toegelaten toch bij de mystique?
marrk@live.nl alleen voor vrouwen die van spannende ondernemingen houden ;-)
quote:dexter25 schreef op 12 oktober 2012 @ 23:49:

omdat op andere dagen alleengaande mannen niet worden toegelaten toch bij de mystique?Tja, weinig keus dus! Gewoon uit proberen dus! Succes hoor!
Lekker vanavond weer naar Bornedries. We hebben met een ander stel afgesproken maar het is de vraag of het hun gaat lukken ivm zakenreis enzo. Anders gaan we daar zelf natuurlijk op zoek naar een leuk stel! wat het ook wordt, heb er weer zin in!
Veel plezier vanavond Leen, wij gaan lekker volgend weekend weer naar een club.

Geniet nu al van de voorpret
@ Doosje: Toevallig ook Sin City?

@ Leen: Veel plezier!
Hola Swingers Forum

Al enige tijd niet meer het Forum bezocht. We konden niet swingen vanwege een gezondheidsheidsprobleem maar gisteren was het weer zover: superavond in de, eh, voetbalkantine met kunstbloemen op tafel.

Vanavond dus weer es op het Forum gekeken en, o wat schattig!!, ik heb een broertje gekregen met een wel heeeel originele naam. Hij is twee dagen oud en staat hierboven: Explosiefje heet ie. Leuk, he. Hij dacht waarschijnlijk eerst nog om zichzelf Explodiefje te noemen maar dat lag er te dik bovenop en koos toen maar gauw voor Explosiefje.

Binnenkort hoop ik weer wat verslagen te schrijven want swingen kunnen we nog, gelukkig. En wat heb ik het gemist dat uitgaan met "happy ending" en wat was ik bang dat het er nooit meer van zou komen.

En mevrouw Explo? Hoe zij het vond na een jaar pauze? Die kwam stralend het matras af...
Voetbalkantine met kunstbloemen? Hebben we per ongeluk gemeet?
Jij vind de blokhut niet zo sfeervol?
Ik kom niet in de blokhut voor het mooie behang nee :D sfeertje is verder niks mis mee wat mij betreft.
Beetje NVSH idee, die blokhut?

Of zit ik er dan weer helemaal naast?
Helemaal goed, is een NVSH locatie.
quote:stout1975 schreef op 13 oktober 2012 @ 21:44:

Helemaal goed, is een NVSH locatie.Zullen we een keer samen gaan, Stout?
Allebei een zelfgebreide trui aan en van die sportsandalen.
Zo'n http://jut-en-jul.nl idee heb ik erbij.
quote:spraakwaterval schreef op 13 oktober 2012 @ 21:46:

[...]

Zullen we een keer samen gaan, Stout?Ben er jaren gelden een paar keer geweest, vond het toen leuk. Maar is niet meer iets wat ik nu zoek.
Blokhut is voor mij/ons top. Leuk publiek dat voor actie komt. We hoeven niet meer zo nodig naar iets anders. NVSH klinkt wel lullig en oubollig voor hetgeen M en P organiseren.

@shehot Geen idee of we gemeet hebben. Als het wel zo was was het niet per ongeluk :-) Wij kwamen er immers voor.. Laatste sessie waren drie dames en drie heren door elkaar heen waarvan twee stellen en, dacht ik, een single dame en single heer. Maar ja, kunnen ook drie stellen geweest zijn. Was in ieder geval veel door elkaar heen met dames onderling en heel ingewikkeld maar heel lekker. Had je iets roods aan?

Het was anders dan een jaar geleden. Meer vrouwen, minder mannen. Nog steeds extra mannen natuurlijk maar nu ook single vrouwen. We dachten eerst dat het bijna een parenavond was in plaats van de Gierige Meiden Avond.
@cabriolady, nee geen Sincity meer voor ons, zijn we een half jaartje terug, 1 keer geweest en vonden het geen leuke club. weinig actie en veel te rustig.

Van de week was Sincity nog op tv bij TLC over....

En toen ik het zag dacht ik gelijk.... weer zo rustig daar, kon zijn door de tv opnames , maar toen wij er op een zaterdag waren kon je er een kanon afvuren, er waren toen misschien 8 stellen en wat loslopende dames.
@Exploliefje, ik had iets zwarts aan, meer touwtje dan jurkje en hold up kousen. Ik was 1 van de single dames, rood haar. Was tot het laatst op de matrasjes te vinden. De scene die je beschrijft, komt mij wel bekend voor

Ik kom daar ook niet voor de mooie inrichting, maar voor de actie. Hoewel ik het zeker niet sfeerloos vind en het is er altijd keurig netjes. De ruimte wordt afgehuurd voor deze feestjes en het klopt dat er ook NVSH avondjes gehouden worden, maar dat heeft niks met deze feestjes te maken. Het publiek is zeker van meer niveau dan in welke parenclub dan ook die ik bezocht heb. De organisatie let erg op wat voor mensen er uitgenodigd worden en op de verhouding m/v. Mijn favoriete feestjes op dit moment en sta al weer op de lijst voor de volgende.

Ik ben het met je eens dat er deze keer veel stellen waren in verhouding. (Volgens M 30 stellen en 18 extra mannen). De mannen hebben het erg druk gehad
Alweer een heerlijke avond Bornedries achter de rug. Het blijft voor ons een mooie club ondanks dat ook deze avond weer geheel anders was als de vorige twee.

Maar dat maakt het wel leuk. De afgelopen week stiekum met ons beidjes naar dit avontuur toegeleefd. B&B geregeld op loopafstand (15 min.) van de club. Deze ligt op een hele, mooie lokatie. Het is een groot, oud gebouw, vroeger een molen geweest. Prachtig ingericht en schitterend uitzicht! Daar komen wij dan wel niet voor maar is wel leuk meegenomen. Het overnachten in B&B of hotel heeft als voordeel dat je thuis niet hoeft te vertrekken in sexy avondkleding die kinderen en oppas wel eens aan het denken zouden kunnen zetten.

Wij hebben ons de tijd genomen om ons op te frissen, op te tutten en een laatste keer na te denken wat voor setje doe ik aan vanavond. Slippers, high heels, lingerie en verzorgingsspulletjes in de clubtas en op wandelschoenen naar de club (moesten enkele kasseien trotseren).

We zijn er vroeg maar het is al druk. Fijn want dat beloofd ook weer meer actie als de vorige keer (tweede bezoek).

Niet iedereen had zich opgedost. Dat viel ons deze keer wel op. En niet iedereen had net zoals ons de wandelschoenen opgeborgen. Het verbaasde me dat vrouwen zich in een club begeven in een vormloze lange broek met veterschoenen. Een andere stevige dame droeg een jurk die me het idee gaf dat ze de oude overgordijnen tot een jurk vermaakt had. Niet echt voordelig voor haar forse figuur. Jammer want ik zag ook andere mollige, dames die er tiptop uitzagen alleen al door zich smaakvol te kleden. Ach, dan maar zo denken naast zo'n gordijn steken we mooi tegen af! Er was verder gelukkig toch veel spannends te zien!

Onze date was er nog niet dus samen eerst lekker gegeten en toen de disco in. Met ons teasdansje wel wat bekijks, spannend. Zou onze date het niet redden om te komen dan zou er zeker wat te verleiden en te versieren zijn. Op een gegevenmoment wel blij dat de dresscode inging aangezien ik wel pijn aan mijn voeten kreeg van de hoge hakken. Gauw mijn setje en goudkleurige sandaaltjes met hakjes aangedaan. De sfeer werd algauw flirteriger en uitdagender. Voelde al snel wat gretige handjes en dit ook de gehele avond/nacht door gevoeld. Heel voorzichtig en aftastend maar ik vond het wel heerlijk om die aandacht te krijgen. Op zekere moment troffen we toch onze date. Leuke verrassing. Vooral omdat de klik er weer meteen was. Leuke en mooie mensen. We hebben ons samen later boven heerlijk vermaakt. Het is en blijft heerlijk spannende sex!

Wel gelachen omdat ze boven een nieuw apparaat hadden staan, de orgasmatron (werkelijk wat een naam). Moest geweldig zijn voor vrouwen. Ik heb het gezien. Het apparaat zag er al helemaal niet erotisch uit. Het kleine mannetje met de afstandbediening (omgedoopt door Leenman in zapkabouter) was al helemaal lustdodend. Voor mij en voor de vrouw van het andere stel niet aantrekkelijk.

Het was voor ons een heerlijke avond met een heerlijke date. Ik had het niet willen missen!

De volgende keer wil ik wel weer eens gewoon op "jacht" in een club. Iets meer spel in het uitdagen en verleiden.

Het zal echter nog even duren tot een volgende PC bezoek.

Een andere wens is een thuisdate ervaren met meerdere stellen. Hoop dat dat binnenkort afgesproken kan worden.

Och, nu maar eens eerst nagenieten!
Wat heerlijk he Leen , dat nagenieten!

Leuk verslag, zo te lezen hebben jullie een topavond gehad.

Wat moet ik me bij een orgasmatron voorstellen? De naam alleen al....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven