Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Doddie; ik zal er eens flink op doorvragen.....
quote:zijenhij schreef op 04 oktober 2012 @ 21:34:

Doddie; ik zal er eens flink op doorvragen.....

misschien ook om bij hem zelf te ontdekken waar dat gevoel uit voorkomt, wat het vervelende er aan is, om het jou te laten begrijpen of om zelf in te zien dat ze mogelijk niet realistisch zijn.

sailor jammer dat het misschien net niet jullie avond was. Ik zou ook eens een keer de zaterdag in de showboat proberen.

Wel heb je in de showboat die single mannen. Ik weet niet of je al clubs gewend was waar single mannen worden toegelaten, anders is het inderdaad erg wennen die grote groep mannen die vooral staan te kijken. Meer dan de stellen inderdaad, ik denk dat dat op zaterdag niet veel anders zal zijn.

Meestal leggen stellen boven hun contacten en zoeken die een ruimte op. Soms heb je stellen die de aandacht leuk vinden en die in de openbare ruimte juist gaan liggen, maar dan zal het altijd zo zijn dat er meer mannen zullen staan te kijken dan stellen.

Zoals je al opmerkte wil er ook rond de dansvloer nog wel eens wat aktie ontstaan.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Wat is het rustig hier? Gaat er nog iemand naar de B4 meeting in de Circle te Schoten vandaag?
Inderdaad rustig hier! Wij hebben volgende week Bornedries in de planning staan. B&B al gereserveerd. Heel veel zin in!!
It's never too late start living!
't Is verschrikkelijk rustig.....wie ...oh wie..
Hierbij mijn verslag van een bezoek (wederom) aan de parenclub Monique aan (wederom) de Discovery Party.

Ik ben dit keer weer eens als alleenstaande man op pad geweest. Ik vind dat toch altijd weer lastiger omdat je al snel in een hokje wordt gepropt op de forums alszijnde 'opdringerige viezerik' e.d.

Aangekomen werd netjes gevraagd of ik voor het eerst kwam, maar heb dat dit keer maar afgeslagen aangezien ik al vaker langs was geweest.

Eenmaal bij de lockers mijn gloedje nieuwe boxershort aangetrokken (met sexy ritsje aan de voorkant). Daarna richting de bar en even een slokje 'moed' ehh bacardicola gedronken. Nadat het drukker begon te worden even een rondje gelopen en naar boven gegaan. Was al aardig wat actie gaande. Terwijl ik langs liep bij 1 van de lage huisje hoorde ik een 'psst' en werd ik gebaard terug te komen. Ik, niet vies van een lekkere vrijpartij, heb me maar overgegeven en volledig met dit stel laten gaan. Jeetje wat een begin van de avond....

Nadat we klaar waren, het stel netjes bedankt en even gaan douchen, waar ik een erg mooie blonde vrouw tegen het lijf liep. Ik nodigde haar uit om mee te gaan naar de douches waarmee zij instemde. Onder de douche elkaar lekker ingezeept en heerlijk gezoend. Daarna uit elkaar gegaan en heb ik even het vochtpeil hersteld bij de bar.

Toen weer naar boven, waarbij ik toch altijd stiekem even naar binnen kijken bij het BI-gedeelte. Dit keer was het bingo, twee vrouwen heerlijk met elkaar bezig. Erg mooi en geil gezicht vind ik altijd. Was inmiddels geil geworden en ben richting darkroom gegaan. Ik was blijkbaar niet de enige daar ik aardig wat lichamen voelde en gekreun hoorde. Ik heb mijn boxershort maar uitgedaan en liet het op mij af komen. Na een tijdje voelde ik een hand naar beneden gaan en voor ik het wist zat er een mond omheen (toch altijd even afwachten of het een vrouw of man is haha). Maar voelde als snel aan de lange haren en de borsten dat het een vrouw was. Nadat ik bijna klaar kwam, heb ik de vrouw omgedraaid en zijn we op zijn hondjes doorgegaan. Ook nu stelde ik het hoogtepunt uit. De vrouw fluisterde in mijn oren dat ze naar een apart kamertje wilde en dat hebben we gedaan. En wat bleek, was dus de vrouw uit de douche! Erg toeval dus. Ook buiten de darkroom bleek het erg te klikken, waarbij we heerlijke sex gehad hebben.

Aan het einde van de avond kreeg ik een bierviltje toegeschoven met daarop 'zondag?' en haar telefoonnummer.

Zo netjes als ik ben, netjes zaterdag opgebeld, en langs geweest. Ik kan jullie vertellen dat is net ietsje meer dan een kop koffie geworden haha.

Al met al een inspannende avond weer bij Monique. Inmiddels ben ik een aantal keer bij Monique geweest en dat bevalt goed maar wil ook eens naar andere clubs. Toch maar eens naar de Mystique op donderdagavond denk ik als alleenstaande man. Tenzij een hulpverloofde zich aanmeld natuurlijk
marrk@live.nl alleen voor vrouwen die van spannende ondernemingen houden ;-)
Hoe krijg je een condoom om in de dark room, vraag ik me af?
Een glow-in-the-dark condoom.
Mooi verhaal Dexter!

En waarom niet iets anders proberen. Kan net zo leuk zijn.
zoals ik heb laten weten zouden wij voor de eerste keer een club bezoeken en dat is afgelopen vrijdag gebeurd .

hadden hotel geregeld en savonds vertrokken we naar de Fun4 two .mijn vrouw in mooie spannende lingerie en leren rokje .

ik netjes met een overhemd .

waren niet echt gespannen en zouden alles over ons hen laten komen en als het niet leuk zou zijn dan terug aankleden en terug naar hotel .

aangekomen stond de parking behoorlijk vol , werden goed en leuk ontvangen en terwijl we stonden te wachten zie je al wat mensen heen en weer lopen in mooie lingerie .naar boven en omkleden , ik boxershort en zij een satijnenjurkje en borsten te zien in doorzichtige stof en naaldhakken .

naar de bar en wat te drinken genomen , dan samen gaan zitten en rond gekeken .daarna lekker gaan dansen op prima muziek .

waren heel veel jonge stellen ( wij zelf 43 /44 ) , leuk en mooi om te zien .

vervolgens een rondje gedaan om eens te kijken wat er allemaal was ... was spannend om samen te kijken / gluren naar andere neukende stelletjes .daarna weer terug naar de dansvloer en weer lekker gedanst , om daarna weer een rondje gedaan maar was overal redelijk druk ....tot we bij 1 kamer kwamen waar 3 stellen lagen en nog 1 plekje vrij was ... na wat twijfel erbij gaan liggen .was erg spannend en lieten ons al snel helemaal gaan en lieten ons bekijken .dat was super genieten , ook voor mijn vrouw was dit super .dan gedoucht en zijn we gaan eten .. dit was prima verzorgd en smaakte heerlijk .

het was intussen al 2 uur wilde we nog even de jacuzzi in .. hier zat maar 1 stel in .. was heerlijk ontspannen en ook daar werden we weer opgewonden en heb we het ook weer gedaan .

was fantastisch ervaring ..gedoucht en nog wat gedronken aan de bar .kwamen we dat stel weer tegen die we in het begin van de avond leerden kennen , vroegen hoe het was gegaan en bleek dat ze ons wel zagen zitten , was ook gezellig met hun om met hun te kletsen en respecteerden dat we eerst nog met ons 2 verder wilden .aangekleed en dan terug naar hotel , hebben we tot 5 uur liggen praten over onze prima ervaring voor de eerste keer .hier werden we ook weer opgewonden van .

we hebben het er nu al elke avond over hoe leuk het was geweest ..intussen nieuwe lingerie besteld en afgesproken dat we nog eens gaan maar dan de zaterdagavond omdat er dan waarschijnelijk meer mensen van onze leeftijd zijn .

onze eerste ervaring in de fun , hopelijk is het een niet te langdradig verhaal .

gr

Camoni
Echt niemand die zich houdt aan de regel ' no sex in the pool ' he
Was het vrijdag geen thema-avond?

Over het algemeen zijn er juist zaterdag de jongere stellen.

Of is dit niet meer zo?
ja dat snap ik ook niet zo ...
als er op zaterdag nog jongere zijn ... waar zijn dan de oudere allemaal ???
op zondag :-)

welk thema was er vrijdag?
vrijdag was het gigilo avond ....
O, komt daar dan wel veel "jong volk" op af?
welnee

zie mijn verslag van vorige maand
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... chzelf-in-parenclub.dhtml
Leuk bericht zijenhij.

Het was zeker een for-man-only avond.

Wel erg rustig.
Tot voor kort waren mijn vrouw en ik regelmatige bezoekers van een parenclub. En dan vooral die clubs waar paren en mannen en vrouwen alleen ook mochten komen. Onze vaste clubs waren Amouret’te, Monique en vooral Showboat.

Voor mijn vrouw was het heerlijk om los te gaan met een aantal mannen. En ik vond het geweldig om te zien hoe zij lag te genieten met wat extra mannen terwijl ik me ook met haar bezighield. Een soort van trio zullen we maar zeggen.

Maar nu hebben we iets nieuws ontdekt. Iets wat we regelmatig erbij doen. Dus naast de parenclub wisselen we af met het bezoeken van een sexcinema. Door het land heen zijn er verschillende mogelijkheden. We hebben er al een paar een aantal malen bezocht. Vaak zitten die bij een sexshop. Het is voor de afwisseling juist heel leuk maar ook wat kosten betreft is het een aanrader. Bij de meeste mogen stelletjes gratis naar binnen. Dus als het een keer niet leuk is ben je ook zo weer weg.

We komen dan binnen en mogen gratis doorlopen naar de filmzaal of filmzalen. Doen onze jassen uit en bergen de gewone kleding op in de locker. Mijn liefste trekt dan een lekker jurkje aan en ik een boxer en een zwart hempje. In de meeste cinema’s is de temperatuur lekker. Niet zo warm als in een parenclub maar voldoende zeg maar.

We gaan dan kijken naar de film en zitten een beetje aan elkaar. Zodra we binnengekomen zijn zien we de mannen gelijk kijken. Ze hebben geen aandacht meer voor de film maar kijken naar ons. Mijn vrouw gaat dan in mijn boxer lekker tekeer en ik ben onder haar jurkje bezig met wat handwerk. De mannen eromheen staan te gluren en een aantal hebben hun broek al losgemaakt. Ze proberen voorzichtig steeds dichterbij te komen.

Maar dat houden we met een handgebaar voorlopig af. Na een tijdje zegt mijn vrouw dat er 1 man naar voren mag komen. Die is dus goedgekeurd door haar. Ik overhandig hem een condoom, mijn vrouw gaat gebukt staan en hij mag zijn gang gaan. Ik ga dan voor haar staan en speel met haar borsten. Heerlijk als ik mijn vrouw zo hoor genieten. Zijzelf geniet hier nog het meeste van. Meestal mag daarna nog een 2e, soms een 3e man even zijn gang gaan. Afhankelijk wat mijn vrouw wil en of er voldoende voor haar aantrekkelijke mannen aanwezig zijn.

Je leest er niet zoveel over maar wij zijn echt de enige niet. Af en toe lopen we een ander stel tegen het lijf. En ook een keer zijn we een travestiet tegengekomen. Die meer het orale werk bij een aantal mannen die daar gedient van waren voor zijn rekening nam. Al met al vinden wij het voor de afwisseling een leuk iets. Altijd een parenclub wordt ook weer gewoon. Dit is elke keer weer spannend. En je kan kort of lang gaan.
ik snap de fantasie en dat t leuk en spannend kan zijn, maar in een parenclub zit er al zelden iemand tussen die ik leuk genoeg vind, en ik heb t idee dat er in zo`n cinema nog veel minder lekkers loopt ...
Afgelopen zaterdag weer naar de Showboat geweest. Maar nu met z'n tweeen, dus zonder mijn minnaar.

We hadden van te voren afgesproken dat we, als het met een ander stel (alle vier zou) klikken, verder zouden gaan en in ieder geval bij elkaar zouden blijven. Maar ook dat als een van ons wilde stoppen, we dat aan zouden geven.

Eerst even aan de bar gezeten en uiteindelijk in gesprek geraakt met een ander stel. Nadat we even in de sauna waren geweest, waar ik zalig door een andere man gestreeld werd, weer naarbuiten. Die man wilde wel met ons mee, maar heb hem duidelijk gemaakt dat we op zoek waren naar een ander stel.

Even later zagen we het eerste stel de trap af lopen op het moment dat wij naar boven wilden gaan. Uiteindelijk zijn we omgedraaid en met z'n vieren een kamertje in gegaan. Om een lang verhaal kortte maken. Ik ben zalig door hem en mijn man geneukt maar op het moment dat mijn man met die andere vrouw wilde neuken werd hij tot 2 keer slap. Uitgelegd dat het voor mijn man de eerste keer was en dat hij zich geremd voelde omdat ik er bij was. Na even gezellig kletsen stelde ik toch voor om mijn man en die vrouw even alleen te laten. EErst protesteerde mijn man, of ik dat echt wel wilde; ja dus. Dat is dan ook gebeurd. En inderdaad heeft mijn man daarna zonder problemen sex gehad met die vrouw. Ik ging met haar man naar de douche. Daar begon hij me in te zepen. Opeens stond die man uit de sauna er ook bij. Van opwinding heb ik me volledig laten gaan en ben daar in de douche ruimte nog door 3 andere mannen verwend terwijl de man van het stel toekeek.

Nu, voel ik me weer schuldig.

Ik ben vreselijk jaloers en als mijn man opgewonden is kan ik maar aan een ding denken; hij heeft daarmee in een andere vrouw gezeten. Terwijl ik al jaren een minnaar heb, mijn man vindt dat prima, mijn man weet dat ik jaloers ben en heeft jaren afgezien van partnerruil, hij houdt hem als het eindelijk eens gebeurt daardoor toch niet stijf als ik erbij ben, en als mijn man er niet bij is laat ik me ondertussen door 3 andere mannen nemen.

Ben ik de enige die "verslaafd" is aan andere mannen, maar er heel veel moeite heeft dat mijn man sex met andere vrouwen heeft?

En hoe gaan jullie daarmee om?

Bea
dat is wel een heel byzonder verhaal beastout, ik herken er ook niets in. Het komt toch echt heel erg over alsof alleen jou genot er toe doet alhoewel je je man wel de vrijheid hebt gegeven om alleen met die vrouw te zijn. Ik vraag me ook af waarom hij geen erectie houdt als jij erbij bent? het lijkt alsof hij toch voelt dat hij jou teleurstelt door van die andere vrouw te genieten wellicht gaat het daarom niet.

Dat jij je niet in kunt houden is iets wat ik niet begrijp! Het lijkt me in ieder geval meer dan lastig voor je man. Ik vraag me ook af hoe jullie relatie er op andere gebieden uitziet maar goed dat heeft niets met swingen te maken natuurlijk, alhoewel als je denkt aan de gelijkwaardigheid die een goede relatie hoort te hebben of het vertrouwen dat zo prettig kan zijn in een relatie dan is het weer wel van belang.
quote:vicky33 schreef op 11 oktober 2012 @ 21:49:

dat is wel een heel byzonder verhaal beastout, ik herken er ook niets in. Het komt toch echt heel erg over alsof alleen jou genot er toe doet alhoewel je je man wel de vrijheid hebt gegeven om alleen met die vrouw te zijn. Ik vraag me ook af waarom hij geen erectie houdt als jij erbij bent? het lijkt alsof hij toch voelt dat hij jou teleurstelt door van die andere vrouw te genieten wellicht gaat het daarom niet.

Dat jij je niet in kunt houden is iets wat ik niet begrijp! Het lijkt me in ieder geval meer dan lastig voor je man. Ik vraag me ook af hoe jullie relatie er op andere gebieden uitziet maar goed dat heeft niets met swingen te maken natuurlijk, alhoewel als je denkt aan de gelijkwaardigheid die een goede relatie hoort te hebben of het vertrouwen dat zo prettig kan zijn in een relatie dan is het weer wel van belang.

Onze relatie is verder heel erg goed (al 27 jaar) . Maar ik ben erg jaloers. Probeer dat los te laten, maar heb nu ontdekt dat het niet makkelijk is. Mijn man weet dat ik jaloers ben en heeft dat wel geaccepteerd tot nu toe, ondanks dat ik een minnaar heb (was oorspronkelijk zelfs zijn idee). Dat remde hem ook zaterdag toen ik erbij was.

Dat ik me heb laten gaan is inderdaad (zacht uitgedrukt) niet netjes. Was mijn man ook niet blij mee. Als we weer gaan, blijven we voortaan echt bij elkaar. Ook als dat betekent dat we niet meer swingen met ander stel. Het is of met een ander stel, of met mijn vaste minnaar erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven