Seks
alle pijlers
penetratie niet meer mogelijk wat nu?
woensdag 11 juni 2008 om 17:55
hoi hoi allemaal
Ik ben Jack een jongeman van 40 jaar en woon samen met anja van 37. Nu is recent bij Anja een chronische aandoening aan haar vagina ontdekt na vele jaren problemen en er blijkt geen penetratie meer mogelijk
Nu wil ik toch weleens horen hoe andere mensen over dit soort problemen denken. Bij anja is gemeenschap dus niet meer mogelijk en dat gaat ook nooit meer veranderen, echter moet ik daar dan ook levenslang van afzien? wat vinden jullie
Ik ben erg nieuwsgiering naar de meningen van de lezers
groet
jack
Ik ben Jack een jongeman van 40 jaar en woon samen met anja van 37. Nu is recent bij Anja een chronische aandoening aan haar vagina ontdekt na vele jaren problemen en er blijkt geen penetratie meer mogelijk
Nu wil ik toch weleens horen hoe andere mensen over dit soort problemen denken. Bij anja is gemeenschap dus niet meer mogelijk en dat gaat ook nooit meer veranderen, echter moet ik daar dan ook levenslang van afzien? wat vinden jullie
Ik ben erg nieuwsgiering naar de meningen van de lezers
groet
jack
zaterdag 14 juni 2008 om 16:57
zaterdag 14 juni 2008 om 17:04
http://www.lichensclerosus.info/news.php
Is dat wat je vrouw heeft , Jack ?
Is dat wat je vrouw heeft , Jack ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 15 juni 2008 om 11:37
Eerlijk gezegd zie ik niet in wat je nou eigenlijk wilt met de mening van anderen.
Het probleem is met jou en je vrouw en jullie zullen samen een goede oplossing moeten zoeken. En die oplossing is niet afhankelijk van wat wij hier allemaal vinden.
Maar van wat jullie willen en niet willen, wat je voor elkaar over hebt, wat je wel en niet wilt.
maandag 16 juni 2008 om 13:04
gaat inderdaad om LS, hebben al veel dingen geprobeerd, zo heb ik zelf een erotiekwinkel en dus alle glijmiddelen etc geprobeerd en een behoorlijke kennis over de mogelijkheden en onmogelijkheden. De gynaecoloog vergeleek het met een rouw proces....... dat zegt al veel, mensen verkijken zich op hoeveel het betekend om dat niet meer te kunnen, uiteraard is er de mogelijkheid tot oraal ( anaal wil ze niet) maar dan nog...... we zijn op de wereld gezet om gemenschap te hebben hoe banaal dat ook klinkt het is wel waar ! we zijn er om ons voort tr planten en dit laat zich niet zo makkelijk uiitschakelen. wilde weten hoe mensen er over denken maar van alle antwoorden zitten erg weinig meningen helaasss
maandag 16 juni 2008 om 13:13
Je spreekt nergens van liefde voor Anja, over haar leed. Je denkt alleen met je eigen pik en bent alleen maar bezig met te rechtvaardigen of je je pik ergens anders in kan stoppen.
Als Anja niet meer dan een vagina voor je is, zoek je toch lekker een andere.
Ik vind je gedachtegang en egoisme uitzonderlijk stuitend en ik ben verschrikkelijk blij dat ik Anja niet ben. Zo'n kerel is nog erger dan een op zichzelf al verschrikkelijke kwaal.
Of je haalt zo'n kunst-vagina uit je leuke winkeltje...
Als Anja niet meer dan een vagina voor je is, zoek je toch lekker een andere.
Ik vind je gedachtegang en egoisme uitzonderlijk stuitend en ik ben verschrikkelijk blij dat ik Anja niet ben. Zo'n kerel is nog erger dan een op zichzelf al verschrikkelijke kwaal.
Of je haalt zo'n kunst-vagina uit je leuke winkeltje...
maandag 16 juni 2008 om 13:13
wij op zich ook gelukkig wel gaat mij idd om de meningen ! die krijg ik alleen niet zal verkeerd hebben geformuleerd kan gebeuren, ja opmerkingen als je kunt toch anaal etc tja dat weet ik allemaal wel heb een eigen erotiekwinkel dus daar hoeven ze me echt nix over te vertellen. wil alleen de mening weten wat mensen er van vinden! en zelf zouden doen. stel jou man wordt impotent , zou je er dan levenslang van afzien? ja of nee maar dat blijkt lastig haha
maandag 16 juni 2008 om 13:16
maandag 16 juni 2008 om 13:22
gelukkig er is iemand die de vraagstelling begrijpt haha dacht ff dat ik m per ongeluk in het russisch had neergezet! ik hou idd al 18 jaar erg veel van anja maar een groot gemis is het wel ! uiteraard is er oraal bv maar dan nog mis je ook alle standjes die met een wip mogelijk zijn! en idd wij doen al jaren aan orale sex en gelukkig zijn wij redelijk vrij en al jaren swingers. wilde alleen weten wat de mening van anderen over deze kwestie is dank voor je mening!
maandag 16 juni 2008 om 13:39
ze kan idd geopereerd worden alleen is de kans heel groot dat dat er zich alleen maar meer litteken weefsel ontstaat. sowieso is het effect slechts tijdelijk en het helings proces zal lang zijn soms zelfs zo lang dat het effect al verloren is gegaan voor het geheeld is en je er geen moer mee opschiet. de gynaecologen die we hebben gesproken spreken van een rouw proces en accepteren ipv opereren. wilde alleen weleens meningen horen bedankt voor de jouwe in ieder geval!
we hebben ook gespoken over een sexuoloog maar heeft volgens ons en de gynaecoloog weinig zin omdat wij erg open kunnen praten over alle zaken ( we zijn nl swingers) uiteraard zijn er meer manieren om sex te hebben gelukkig wel ! wij komen er ook wel uit samen maar een forum is voor meningen toch? dus wilde weleens horen wat anderen er over te melden hebben waarvoor mijn dank
we hebben ook gespoken over een sexuoloog maar heeft volgens ons en de gynaecoloog weinig zin omdat wij erg open kunnen praten over alle zaken ( we zijn nl swingers) uiteraard zijn er meer manieren om sex te hebben gelukkig wel ! wij komen er ook wel uit samen maar een forum is voor meningen toch? dus wilde weleens horen wat anderen er over te melden hebben waarvoor mijn dank