penetratie niet meer mogelijk wat nu?

11-06-2008 17:55 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi allemaal

Ik ben Jack een jongeman van 40 jaar en woon samen met anja van 37. Nu is recent bij Anja een chronische aandoening aan haar vagina ontdekt na vele jaren problemen en er blijkt geen penetratie meer mogelijk

Nu wil ik toch weleens horen hoe andere mensen over dit soort problemen denken. Bij anja is gemeenschap dus niet meer mogelijk en dat gaat ook nooit meer veranderen, echter moet ik daar dan ook levenslang van afzien? wat vinden jullie

Ik ben erg nieuwsgiering naar de meningen van de lezers

groet

jack
Als dit mij zou overkomen zou ik niet willen dat mijn man zijn leven lang , of mijn leven lang , af zou moeten zien van penetratie . Dus binnen onze samen gestelde grenzen zouden we daar wel uitkomen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.lichensclerosus.info/news.php

Is dat wat je vrouw heeft , Jack ?
.
Ja, waarom niet eigenlijk?
Jackvan1968 schreef op 14 juni 2008 @ 16:54:

wat ik wil is weten hoe mensen er over denken, of als de partner deze handicap heeft je dan als partner er ook vanaf moet zien de ja dan wel nee, zelfde geldft overigens andersom ; ben ook nieuwsgierig hoe mensen er over denken als de vrouw van een impotente man haar behoeftes elders stilt? dat is tenslotte vergelijkbaar

[...]

Eerlijk gezegd zie ik niet in wat je nou eigenlijk wilt met de mening van anderen.

Het probleem is met jou en je vrouw en jullie zullen samen een goede oplossing moeten zoeken. En die oplossing is niet afhankelijk van wat wij hier allemaal vinden.

Maar van wat jullie willen en niet willen, wat je voor elkaar over hebt, wat je wel en niet wilt.
Lindy :

Erg grof, kinderachtig en kwetsend. Wees een "vent" en haal die post weg als je je er toch al bij voorbaat voor excuseert...
Bronny schreef op 15 juni 2008 @ 11:37:

[...]

Eerlijk gezegd zie ik niet in wat je nou eigenlijk wilt met de mening van anderen.

.
Een discussie voeren , misschien ? :)
blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2008 @ 11:46:

[...]

Een discussie voeren , misschien ? :)
Ja, zou kunnen. Je kan echter discussieren tot je een ons weegt maar het blijft een probleem tussen TO en zijn vrouw. Je kan moeilijk de oplossing kiezen die de meerderheid voorstelt lijkt me...
Nou Bronny, dan snap ik niet wat je op dit forum doet. Want daar gaan al deze discussies over hier.

En uiteindelijk moet TO toch zelf bepalen.
Labelle schreef op 15 juni 2008 @ 13:24:

Nou Bronny, dan snap ik niet wat je op dit forum doet. Want daar gaan al deze discussies over hier.

En uiteindelijk moet TO toch zelf bepalen.
Dat zèg ik...
gaat inderdaad om LS, hebben al veel dingen geprobeerd, zo heb ik zelf een erotiekwinkel en dus alle glijmiddelen etc geprobeerd en een behoorlijke kennis over de mogelijkheden en onmogelijkheden. De gynaecoloog vergeleek het met een rouw proces....... dat zegt al veel, mensen verkijken zich op hoeveel het betekend om dat niet meer te kunnen, uiteraard is er de mogelijkheid tot oraal ( anaal wil ze niet) maar dan nog...... we zijn op de wereld gezet om gemenschap te hebben hoe banaal dat ook klinkt het is wel waar ! we zijn er om ons voort tr planten en dit laat zich niet zo makkelijk uiitschakelen. wilde weten hoe mensen er over denken maar van alle antwoorden zitten erg weinig meningen helaasss
iry schreef op 11 juni 2008 @ 19:05:

Wat heeft ze. LS?

Dan zijn er nog wel mogelijkheden om penetratie mogelijk te maken .

Dat vergt heel veel inspanning en doorzettingevermogen( en het lijkt mij ook een pijnlijk proces).

(misplaatste opmerking mariekske,dit kan over een serieus en naar probleem gaan)
ok ik mag dus geen 2 verschillende topics plaatsen? wat een bullshit! maar goed zal wel aan mij liggen zegt meer over jou dan over mij god zij dank
lindy schreef op 14 juni 2008 @ 21:02:

Je kunt haar toch in d'r kont neuken? Of zij in die van jou?

(Sorry ben niet meer serieus na het shoptopic)
klopt idd bianca
Je spreekt nergens van liefde voor Anja, over haar leed. Je denkt alleen met je eigen pik en bent alleen maar bezig met te rechtvaardigen of je je pik ergens anders in kan stoppen.

Als Anja niet meer dan een vagina voor je is, zoek je toch lekker een andere.

Ik vind je gedachtegang en egoisme uitzonderlijk stuitend en ik ben verschrikkelijk blij dat ik Anja niet ben. Zo'n kerel is nog erger dan een op zichzelf al verschrikkelijke kwaal.

Of je haalt zo'n kunst-vagina uit je leuke winkeltje...
wij op zich ook gelukkig wel gaat mij idd om de meningen ! die krijg ik alleen niet zal verkeerd hebben geformuleerd kan gebeuren, ja opmerkingen als je kunt toch anaal etc tja dat weet ik allemaal wel heb een eigen erotiekwinkel dus daar hoeven ze me echt nix over te vertellen. wil alleen de mening weten wat mensen er van vinden! en zelf zouden doen. stel jou man wordt impotent , zou je er dan levenslang van afzien? ja of nee maar dat blijkt lastig haha
blijfgewoonbianca schreef op 14 juni 2008 @ 16:57:

Als dit mij zou overkomen zou ik niet willen dat mijn man zijn leven lang , of mijn leven lang , af zou moeten zien van penetratie . Dus binnen onze samen gestelde grenzen zouden we daar wel uitkomen .
sorry maar jij begrijpt er werkelijk de ballen niet van ! An en ik hebben een geweldige relatie al 18 jaar ! het gaat hier om het probleem moet ik een heel verhaal er aan vast knopen hoeveel ik van haar hou? je kent me niet eens pleur op zeg!
isabon schreef op 16 juni 2008 @ 13:13:

Je spreekt nergens van liefde voor Anja, over haar leed. Je denkt alleen met je eigen pik en bent alleen maar bezig met te rechtvaardigen of je je pik ergens anders in kan stoppen.

Als Anja niet meer dan een vagina voor je is, zoek je toch lekker een andere.

Ik vind je gedachtegang en egoisme uitzonderlijk stuitend en ik ben verschrikkelijk blij dat ik Anja niet ben. Zo'n kerel is nog erger dan een op zichzelf al verschrikkelijke kwaal.

Of je haalt zo'n kunst-vagina uit je leuke winkeltje...
gelukkig er is iemand die de vraagstelling begrijpt haha dacht ff dat ik m per ongeluk in het russisch had neergezet! ik hou idd al 18 jaar erg veel van anja maar een groot gemis is het wel ! uiteraard is er oraal bv maar dan nog mis je ook alle standjes die met een wip mogelijk zijn! en idd wij doen al jaren aan orale sex en gelukkig zijn wij redelijk vrij en al jaren swingers. wilde alleen weten wat de mening van anderen over deze kwestie is dank voor je mening!
iry schreef op 11 juni 2008 @ 19:08:

En ja,als je veel van anja houdt en zij het niet bespreekbaar vindt af en toe een andere vagina te bezoeken (want dat is je vraag)

Dan zal je je leven lang er vanaf moeten zien.

Gelukkig bestaat sex niet alleen uit penetratie.

Overigens zou ik dat ook een gemis vinden in mijn sexleven,maar mijn partner zou belangrijker zijn voor mij.
ze kan idd geopereerd worden alleen is de kans heel groot dat dat er zich alleen maar meer litteken weefsel ontstaat. sowieso is het effect slechts tijdelijk en het helings proces zal lang zijn soms zelfs zo lang dat het effect al verloren is gegaan voor het geheeld is en je er geen moer mee opschiet. de gynaecologen die we hebben gesproken spreken van een rouw proces en accepteren ipv opereren. wilde alleen weleens meningen horen bedankt voor de jouwe in ieder geval!

we hebben ook gespoken over een sexuoloog maar heeft volgens ons en de gynaecoloog weinig zin omdat wij erg open kunnen praten over alle zaken ( we zijn nl swingers) uiteraard zijn er meer manieren om sex te hebben gelukkig wel ! wij komen er ook wel uit samen maar een forum is voor meningen toch? dus wilde weleens horen wat anderen er over te melden hebben waarvoor mijn dank
extrahalo schreef op 11 juni 2008 @ 19:12:

Bij LS kan er geopereerd worden om het weer open te krijgen, of je kunt me verwijders ed aan de slag. Hoe dan ook, het is geen eenvoudige weg. Maar als jullie beiden willen, zou ik wel informeren wat er aan gedaan kan worden, bij een gynaecoloog.

Er zijn natuurlijk ook nog heel veel andere manieren om intiem met elkaar te zijn. Als jullie hier niet uitkomen is een seksuloog ook misschien iets voor jullie. Daar leer je ook te praten over wat er niet meer kan en wat dat met jullie beiden doet.

Ik vind persoonlijk niet dat je als penetreren niet meer lukt bij je partner, dat je hem dan maar ergens anders in mag steken. Echter, als zij echt geen problemen ermee heeft: waarom niet? Ik snap echter niet waarom je puur voor het gat gaat, terwijl seks nog uit zoveel andere factoren bestaat.
ach ja tuurlijk makkelijk he tegen een ander aanschoppen? maar goed had ik wel verwacht hoor ......... maar goed we wachten wel op serieus te nemen reacties
Joyce48 schreef op 11 juni 2008 @ 18:07:

[...]

Ik neem aan dat Anja er ook vanaf moet zien? Hoe is het voor Anja om zo'n kwaal te hebben? Ik neem aan dat zij niet staat te juichen met zo'n lastige, pijnlijke (?), vervelende aandoening die ook niet meer overgaat. Ik neem aan dat zij er in ieder geval veel last van heeft en zal houden. En jij hier klagen dat je er ook levenslang vanaf moet zien? Dan is de keuze overzichtelijk:

- doorgaan met Anja, haar steunen met haar kwaal, ' er van af zien' en creatief bezig zijn :smile:

- stoppen met Anja, en een andere vagina zoeken. De vrouw die erbij hoort neem je dan op de koop toe.
ik wacht wel op mensen met iets meer verstand bye
misschicken schreef op 11 juni 2008 @ 18:08:

Ik zou een nieuwe vagina gaan regelen, probleem opgelost.
Girl_Next_Door schreef op 11 juni 2008 @ 20:12:

Ja Calvijn, fijne tip! Maar dan moet je niet quoten of je moet in jouw post ook de namen verwijderen...
het zijn maar voornamen zie het probleem niet zo moet ik zeggen gebruik al jaren onze voornamen op chats etc , nooit negatief op benaderd
calvijn1 schreef op 11 juni 2008 @ 19:44:

[...]

Wegens herkenbaarheid even jullie namen veranderen?
onze voornamen mag iedereen wel weten hoor
kreeft1 schreef op 11 juni 2008 @ 20:53:

Samen erover praten? En alle mogelijkheden open laten, dus ook die van geen penetratie, zonder iets buiten de deur. En wie weet verbeterd het jullie relatie, als je dit overwint. Succes.
de relatie overleeft het gelukkig wel hoor maar de mogelijkheden worden uiteraard wel drastisch beperkt op het sexuele vlak maar goed er zijn erger dingen
extrahalo schreef op 11 juni 2008 @ 19:41:

BTW: op je veertigste ben je echt geen jongeman meer. Is geen gezicht in al die contactadvertenties X-D, jongemannen in de zestig ed....
ach ja is net hoe je j evoelt he? maar je hebt gelijk ben definitief bij het oude lullen gilde ingelijfd
Fame schreef op 11 juni 2008 @ 21:04:

Bij Anja is gemeenschap dus niet meer mogelijk en dat gaat ook niet meer veranderen, echter moet ik daar dan ook levenslang van afzien?

Wil je je partner gaan verkrachten of met geweld binnen dringen dan? Ik moet zeggen dat ik het wel sneu vind over hoe je jezelf in de slachtofferrol plaatst hoor! Sex gaat echt niet alleen om de penetratie.
tjonge jonge had wat verwacht maar dit slaat alles! wat een volslagen belachelijke reactie ga er verder niet eens op in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven