Piemel van vriend ruikt snel vies.

22-06-2010 19:39 276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een andere nick aangemaakt



Ik heb een heel lieve vriend, die ik heel aantrekkelijk vind. Ik heb graag en vaak seks met hem en ben heus niet iemand die elke keer vantevoren wil douchen.



Maar bij pijpen, tja. Vriend doucht elke dag, maar na een dag is het toch niet zo heel fijn als ik zijn onderbroek opentrek. Soms laat ik het maar, maar soms haal ik hem ook over om even te gaan douchen. Maar hoe zeg je zoiets? 'schat, je piemel stinkt?'



Het is gewoon duidelijk een geur van niet goed uitschudden ofzo, en dat dan een beetje warm.. brrr..



Tips hoe ik dit het beste subtiel aan kan kaarten? Ik zal zelf ook heus niet altijd fijn ruiken maar tot nu toe heeft hij er nog niks van gezegd..
Alle reacties Link kopieren
quote:lil_star schreef op 22 juni 2010 @ 20:00:

[...]



zoals ik al eerder zei,met lactasyd laten wassen, geen zeep!!! en vraag of hij niet beter kan afvegen na het plassen...blijft het allemaal een stuk schonerOke, dat van die zeep wist ik dus niet. Maar het ruikt niet naar rare ontstekingen of infecties ofzo, of zorgt zeep er ook voor dat de geur gewoon niet goed weggaat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Merelin schreef op 22 juni 2010 @ 20:03:

[...]





Lactacyd is voor vrouwen.Ja, en vrouwen worden niet blij van een stinkende puddingbuks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 22 juni 2010 @ 20:02:

Nee hoor Viezerd, ik begrijp je helemaal. Het is ook best lastig om dit op een goede, niet kwetsende manier tegen iemand te zeggen...

Ik zou toch echt zeggen dat je hem fris nóg lekkerder vind en nóg meer van hem geniet.

Als het goed is snapt hij zelf ook dat hij een luchtje met zich meedraagt na een dag in de kleren.



Robbie, wat een stomme mop.Ja precies.. en dat is wel een goede tip, en dan extra smachtend er naar kijken natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:hommeltje28 schreef op 22 juni 2010 @ 20:01:

[...]



waahahahahahaha, ik heb het tegen de mijne wel gewoon gezegd. Sterker, ik heb eerst langs zn lul gestreken en ben toen langs zn neus gegaan en zei "nou, lekker kruidig, vind je niet" De rest begreep hij zelf heel goed, hij ging gelijk douchen. Maar we doen er niet krampachtiger om naar elkaar toe ofzo. Kijk, ik weet dat ik dat gewoon kan zeggen, we lachen erom. En echt niet dat ik hem ooit zou pijpen als hij niet gepoedeld heeft hoor, niets smakelijks aan dan....Whahaha, kijk dat zou ik dan niet durven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 22 juni 2010 @ 20:02:



Robbie, wat een stomme mop.Sorry kon het niet laten
Alle reacties Link kopieren
Je moet het niet soms zeggen. Gewoon 1 keer duidelijk: zonder recente wasbeurt wordt er niet gepepen!

Ik zou trouwens zelf ook niet oraal bevredigd willen worden als ik me niet eerst grondig gewassen heb..
quote:robbie75 schreef op 22 juni 2010 @ 20:07:

[...]



Sorry kon het niet laten O ik was al bang dat je zou zeggen dat ik een humorloze stomme stiktrut was
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens wel is van een vriend vernomen dat hij een ontzettend geirriteerde piemel kreeg van lactacyd..
Alle reacties Link kopieren
quote:Merelin schreef op 22 juni 2010 @ 20:03:

[...]





Lactacyd is voor vrouwen.Dat maakt niks uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezerd schreef op 22 juni 2010 @ 19:50:

[...]



Omdat het mijn vriend is, die ik lief vind en die ik niet opzettelijk wil kwetsen?ja ok, dat snap ik. Maar als jij er gewoon over doet (want het is namelijk gewoon, gewoon, we stinken allemaal wel eens, zeker op dat soort plekken) en het duidelijk zegt, scheelt het je een boel gedoe. Waarom zou dat kwetsen? Als je het omslachtig doet, moet je dat blijven doen. Mannen snappen omslachtige dingen vaak niet, de hint is dan niet duidelijk. Meestal vinden ze het prettig als je gewoon duidelijk zegt wat je van ze wil. Ik zou mezelf er ook niet mee willen kwellen, iedere keer dat ongemakkelijke gevoel.... Hoop voor je dat je een manier vind
Alle reacties Link kopieren
Gewoon happie lucht nemen, drie halen met je tong erover en zijn pielemoos stinkt niet meer toch?

Jouw dooske zal ook niet okselfris ruiken na een dag in de slip wel?

Ge bent geil,of niet...............

Schrob je ook je mond voor je aan ochtendsex doet?
Alle reacties Link kopieren
quote:julia7 schreef op 22 juni 2010 @ 20:06:

[...]



Whahaha, kijk dat zou ik dan niet durven..ja, ik ben ermee getrouwd he, hij kan toch niet meer om me heen hahahahahaha. Was zeer effectief, ik heb er nog lol van, hij rolde gelijk het bed weer uit
Alle reacties Link kopieren
waahahahahahaha, ik heb het tegen de mijne wel gewoon gezegd. Sterker, ik heb eerst langs zn lul gestreken en ben toen langs zn neus gegaan en zei "nou, lekker kruidig, vind je niet"







Helemaal leuk!!

En ik zou ´m ook leren na het plassen zijn joekeloeris af te vegen met een wc-papiertje! Wel zo fris...
Alle reacties Link kopieren
quote:daffyduck schreef op 22 juni 2010 @ 20:09:

Gewoon happie lucht nemen, drie halen met je tong erover en zijn pielemoos stinkt niet meer toch?

Jouw dooske zal ook niet okselfris ruiken na een dag in de slip wel?

Ge bent geil,of niet...............

Schrob je ook je mond voor je aan ochtendsex doet?o my god
quote:lil_star schreef op 22 juni 2010 @ 19:55:

[...]



camembert...wat jij wil Wel een 48+ hè?
Alle reacties Link kopieren
quote:daffyduck schreef op 22 juni 2010 @ 20:09:

Gewoon happie lucht nemen, drie halen met je tong erover en zijn pielemoos stinkt niet meer toch?

Jouw dooske zal ook niet okselfris ruiken na een dag in de slip wel?

Ge bent geil,of niet...............

Schrob je ook je mond voor je aan ochtendsex doet?Yuk...
Alle reacties Link kopieren
quote:Xander68 schreef op 22 juni 2010 @ 20:12:

[...]





Wel een 48+ hè? kijk daar zal het in mijn geval aan liggen, ik hou van geen enkele schimmelkaas
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad yuk... en nee, ik poets niet altijd mijn tanden voordat ik aan ochtendseks doe, maar het liefst wel. Ook dat vind ik gewoon frisser...



Ik moet er nu vandoor, morgen ben ik er weer. Bedankt voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 22 juni 2010 @ 20:02:

Nee hoor Viezerd, ik begrijp je helemaal. Het is ook best lastig om dit op een goede, niet kwetsende manier tegen iemand te zeggen...

Ik zou toch echt zeggen dat je hem fris nóg lekkerder vind en nóg meer van hem geniet.

Als het goed is snapt hij zelf ook dat hij een luchtje met zich meedraagt na een dag in de kleren.

Bij "nóg lekkerder" lees ik dat het een alternatief is. Ik denk dat je gewoon duidelijk moet zijn. Niet verbloemd zeggen, maar gewoon zeggen dat hij na een dag achter een gulp gehangen te hebben niet fris meer is en dat dat een domper is op je geilheid, omdat het pijpen dan niet lekker is. Dat hij zich beter even kan wassen.
Alle reacties Link kopieren
niet meer pijpen
Alle reacties Link kopieren
Heeft er niemand meer washandjes in huis?

Gewoon een lappie er over en gáán..............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte vannacht...
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2010 @ 20:19:

Heeft er niemand meer washandjes in huis?

Gewoon een lappie er over en gáán..............





Ik doe dat altijd met zo'n schuursponsje.



(En daarna glimmend wrijven met een oude krant.)
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 22 juni 2010 @ 20:03:

[...]





Zorg dat je altijd en overal een beker thee hebt staan en doop 'm daar dan even in.Meerdere bekers thee dan he, al naar gelang je sexmood. Aardbei voor vanilleseks, zwarte thee voor BDSM en Earl Grey voor de missionarishouding o.i.d..
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp werkelijk niet hoe het kan dat mensen elkaar beffen, pijpen, neuken (soms in alle denkbare gaten) en dan niet iets als dit tegen hun partner kunnen zeggen. Ik (man) zou er geen probleem mee hebben als mijn vriendin het gewoon recht voor zijn raap zou zeggen. Alhoewel ik ook niet begrijp dat hij het zelf niet doorheeft. Ik heb ook weleens dat het door omstandigheden niet helemaal fris meer is, maar dan heb ik dat zelf toch wel door. Misschien heeft ie van zijn vader/moeder niet geleerd hoe ie moet plassen. Voorhuid terugtrekken, plassen, eikel afvegen met WC-papiertje, terug in zijn broek. Wat ik ook weleens doe is tussendoor een keertje schoonmaken met billendoekjes van de kinderen. Helpt ook. Maar nogmaals, in een goede relatie moet je zoiets toch gewoon kunnen zeggen?!

PS: doe het niet subtiel, dat snappen mannen niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven