piercing intiem

13-03-2021 21:41 13 berichten
hi
ik wil graag een piering door me klit. nu zoek meer infomatie hierover. hoor graag de ervaringen van andere vrouwen die er een hebben
Alle reacties Link kopieren
Me klit

Dan hebben we dat ook weer gehad
Alle reacties Link kopieren
Mijn klit
Ik heb er een gehad. Vond het zelf erg mooi, bedpartners vonden het idee wel spannend.
De partner die een blijver bleek was er weinig van gecharmeerd.
Uiteindelijk piercing verwijderd toen ik zwanger was en nooit meer opnieuw in gedaan.
Alle reacties Link kopieren
merelindesloot schreef:
13-03-2021 21:59
Mijn klit
Het is duidelijk dat ze clit bedoelt. En niet
Afbeelding
of
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Door mijn clitoris zou ik nooit doen. Dan heb je het risico op een zenuwbeschadiging. Kies dan voor een clithood piercing.
Clithood neem ik aan. Voegt niets toe wat gevoel betreft. Is vooral een esthetische piercing.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
13-03-2021 22:24
Clithood neem ik aan. Voegt niets toe wat gevoel betreft. Is vooral een esthetische piercing.
Dit. Ik heb de mijne nu zo'n 10 jaar en ik merk er niks van qua gevoel. Leuk hebbedingetje, maar verwacht er verder niet te veel van.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Sweet_Concubine schreef:
13-03-2021 22:50
Dit. Ik heb de mijne nu zo'n 10 jaar en ik merk er niks van qua gevoel. Leuk hebbedingetje, maar verwacht er verder niet te veel van.
Hier hetzefde. Het idee is leuk maar qua seks voegt het niets toe. Ik vind het zelf leuk en een grappig idee omdat niemand dit zou verwachten. Tijdens mn zwangerschap en bevallig gewoon ingehouden, nergens last van.
Westerpaviljoen schreef:
13-03-2021 21:52
Me klit

Dan hebben we dat ook weer gehad
Open zelf een topic, het gaat nu even over TO's clit
Ttroeteltje schreef:
13-03-2021 22:01
Ik heb er een gehad. Vond het zelf erg mooi, bedpartners vonden het idee wel spannend.
De partner die een blijver bleek was er weinig van gecharmeerd.
Uiteindelijk piercing verwijderd toen ik zwanger was en nooit meer opnieuw in gedaan.
Ik ook na een jaar of zo verwijderd, ik vond het toch niet zoveel toevoegen als vrijgezel die bijna nooit seks heeft en je wordt er zelf elke dag meerdere keren mee geconfronteerd bij het plassen en zo. Ook deed het ding me een beetje aan mijn ex denken die er helemaal lyrisch over was.
Mumper schreef:
14-03-2021 00:05
Ik ook na een jaar of zo verwijderd, ik vond het toch niet zoveel toevoegen als vrijgezel die bijna nooit seks heeft en je wordt er zelf elke dag meerdere keren mee geconfronteerd bij het plassen en zo. Ook deed het ding me een beetje aan mijn ex denken die er helemaal lyrisch over was.
Hier 2 langdurige relaties die er weinig mee hadden. Het waren vooral de losse(re) contacten buiten die relaties om die het interessant vonden.
Ik had de piercing voor mezelf en heb er uiteindelijk ook zelf een punt achter gezet omdat ik er klaar mee was.
Alle reacties Link kopieren
merelindesloot schreef:
13-03-2021 21:59
Mijn klit
Waarom zou zij een piercing door jouw clitoris willen?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven