Piercings

19-02-2012 15:03 308 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik erg nieuwsgierig ben geworden...

Wie van de forummers denkt dat mensen met een piercing of tattoo per definitie een psychische stoornis hebben, of gebrek een innerlijke beschaving...?

(dit naar aanleiding van een ander topic waar de term stoornis en een eventueel gebrek aan innerlijke beschaving gesuggereerd werd)

En wat zegt een piercing jou over die andere persoon?

Om de spits af te bijten.

Psychische stoornis: nee.

Gebrek aan innerlijke beschaving: nee.

Wat zegt het:

Kan van alles zijn. Maar een piercing heeft voor mij meestal wel een positieve associatie. Iemand die een beetje anders is. En dat is meestal wel leuk. Een persoon is een totaalplaatje, dus ik hang niet alles op aan het al dan wel of niet hebben van een piercing.
Ik heb even het topic opgezocht waar je het over had en de reacties verbazen me wel. Iedereen heeft het recht om piercings lelijk te vinden, dat is prima, maar sommige mensen zijn wel erg cru. Net alsof iedereen met piercings gek is. Wonderlijk. Mijn piercings vallen niet op, ik ga me dan toch afvragen of mensen die niet weten dat ik ze heb anders op me zouden reageren als ze het wel wisten.
Per definitie een psychische stoornis, nee...

Innerlijke beschaving heeft hier ook niets mee te maken (vind ik)

Hier dus een dame met 'klassiek uiterlijk', én piercings en tattoo's.
quote:wupje schreef op 19 februari 2012 @ 15:47:

Per definitie een psychische stoornis, nee...

Innerlijke beschaving heeft hier ook niets mee te maken (vind ik)

Hier dus een dame met 'klassiek uiterlijk', én piercings en tattoo's.Kijk (want er gaat natuurlijk wel een persoonlijke voorkeur achter schuil) that I like ;).
Ik heb een piercing laten zetten. Heb die laten zetten voor een doel en niet door een stoornis.

Dus psychische stoornis: nee, uitzonderingen daargelaten.

Gebrek aan innerlijke beschaving: nee, ook wel weer uitzonderingen daargelaten.

Wat het zegt: ik denk dat het merendeel gezet word, omdat het gewoon mooi gevonden word in tegenstelling tot tattoos die dikwijls een diepere betekenis hebben en omdat het op sommige vlakken een doel kan hebben, in tegenstelling tot tattoos, aangezien ik me niet kan inbeelden dat je van een tattoo extra genot kan krijgen tijdens een daad, buiten een bepaalde sexyfactor
@flutzel dan krijg je ook een beetje de discussie of je bewust sex hebt met meerdere zintuigen... ik denk van wel, het visuele aspect speelt een (niet zaligmakende) rol.
Eens wbt de zintuigen, het visuele aspect speelt (voor mij) absoluut een rol.
quote:wupje schreef op 19 februari 2012 @ 15:55:

Eens wbt de zintuigen, het visuele aspect speelt (voor mij) absoluut een rol.Wat mij er ook in trekt is de tegenstelling. Ik ben zelf 'netjes' cq beschaafd ;) (grappig in deze context) en dan net weer even niet. Dat idee. En gericht op vrouwen, tja lichaamversiering trekt mij (behoorlijk).
Ik denk dat zulke zaken als piercings en tattoo, of het er veel of weinig zijn, mooi of niet, stoornis of niet is, altijd een discussie zullen opleveren. Elke mens heeft zijn voorkeur en elke mens verschilt, in mening en denken en karakter. Niet dat ik zulke discussies niet apprecieer hoor, vind het wel leuk te lezen hoe sommigen erover denken en dan de anderen

Ik heb hem bewust voor een doel gezet, niet omdat ik dat nou zoveel mooier vind, want je ziet hem niet, dus het uiterlijk ervan maakt me niet echt uit. Ik vind het doel veel belangrijker, omdat mijn partner daardoor iets extra heeft. Dus in mijn geval bewust met oogpunt verrijking van sex

Hoop dat ik een beetje zinnig antwoord heb gegeven, mijn concentratie is momenteel niet alles, vandaar dat een antwoord ook zolang duurt
quote:Liquorice schreef op 19 februari 2012 @ 15:46:

Ik heb even het topic opgezocht waar je het over had en de reacties verbazen me wel. Iedereen heeft het recht om piercings lelijk te vinden, dat is prima, maar sommige mensen zijn wel erg cru. Net alsof iedereen met piercings gek is. Wonderlijk. Mijn piercings vallen niet op, ik ga me dan toch afvragen of mensen die niet weten dat ik ze heb anders op me zouden reageren als ze het wel wisten.

Stomme vraag misschien,maar welk topic is dat?

Ik vind het wel erg apart dat sommige mensen er zo tegenover staan.

iemand haar man had een PA genomen, het staat denk ik twee of drie onder deze...
quote:h_l_g schreef op 19 februari 2012 @ 15:58:

[...]

Wat mij er ook in trekt is de tegenstelling. Ik ben zelf 'netjes' cq beschaafd ;) (grappig in deze context) en dan net weer even niet. Dat idee. En gericht op vrouwen, tja lichaamversiering trekt mij (behoorlijk).Aan mij zie je in eerste instantie ook niet dat ik tattoos heb (in de winter dan )
Ik heb een tepelpiercing EN meerdere psychische stoornissen.

Die stoornissen had ik eerst, nu begrijp ik waarom ik dus een piercing heb

Mijn piercing heb ik omdat mijn partner een piercing wilde: in mijn tepel.

Staat dus los van innerlijke beschaving, heeft alles te maken mijn neiging braaf te doen wat sommige vrouwen willen.

Daarbij, het was een cadeautje, weigeren kon niet.
quote:flutzel schreef op 19 februari 2012 @ 16:11:

[...]

Aan mij zie je in eerste instantie ook niet dat ik tattoos heb (in de winter dan );) gelukkig is het weer snel zomer ;)
Ik heb ook meerdere piercings in mijn gezicht en opgerekte oorlellen plus wat tattoos over mijn lijf en binnenkort mijn arm vol laten tekenen.

En nee, ik heb geen psychische problemen.
quote:h_l_g schreef op 19 februari 2012 @ 16:19:

[...]

;) gelukkig is het weer snel zomer ;)
Bizar wat er in de gedachten van sommige omgaat wat betreft bodymods.

Met 5 tatoeages -4 grote- en 6 piercings -waaronder tunnels in beide oren- val ik volgens bepaalde personen in de categorie 'low life'.

Lol

Ik denk niet dat als je piercings hebt gelijk een psychische stoornis hebt.

*Andere blijkbaar wel *
Tunnels, cool. Dat blijf ik mooi vinden.
quote:littleme2 schreef op 19 februari 2012 @ 16:30:

Ik denk niet dat als je piercings hebt gelijk geestelijk niet in orde bent.

*Andere blijkbaar wel *

Psychische stoornissen hebben is volgens mij iets anders dan geestelijk niet in orde zijn. Anders zijn, dat wel

De conclusie trekken dat als je piercings hebt je een psychische stoornis hebt getuigd imo eerder van een geestelijk onvermogen dan het dragen van een piercing.

Over die piercing is nagedacht namelijk....
Ik heb ook wel het idee dat mensen over piercings 'goed' nadenken.
Sommigen wel, anderen laten dat graag aan anderen over.

Maar nagedacht is er in elk geval!
hehehe, ik heb tattoos die ik om 3 uur snachts halfdronken na het stappen heb laten zetten en piercings die ik zelf heb gezet.

Heel goed over nagedacht...
quote:aluminiumfolie schreef op 19 februari 2012 @ 16:49:

hehehe, ik heb tattoos die ik om 3 uur snachts halfdronken na het stappen heb laten zetten en piercings die ik zelf heb gezet.

Heel goed over nagedacht... Wss had je toen pas het lef ;)
Oh nee hoor, heb er meer die ik wel in nuchtere toestand heb laten zetten. Maar kwam toevallig tijdens het stappen een tattooeerder tegen en liep al tijdje rond met een debiel idee dat hij wel wilde zetten.

Tsja, je kan moeilijk stellen dat deze figuur geen stoornis heeft.
quote:aluminiumfolie schreef op 19 februari 2012 @ 16:55:

Oh nee hoor, heb er meer die ik wel in nuchtere toestand heb laten zetten. Maar kwam toevallig tijdens het stappen een tattooeerder tegen en liep al tijdje rond met een debiel idee dat hij wel wilde zetten.OK wat was dat debiele idee dan? You have my undivided attention...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven