Pijpen, komen, kokhalzen

02-12-2019 01:37 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Simpel gezegd, ik heb lichte kokhalsneigingen als hij klaarkomt. Het is niet de smaak (want laatste keer smaakte het amper, toen spoot hij ver achterin waardoor ik het niet proefde, had ik ergens gelezen). Puur het moment dat ik voel dat er iets warms en vloeibaars in mijn mond kom, dan heb ik het. Ik geef wel toe dat ik sperma best vies vind, maar zo achterin proef ik daar niet veel meer van dus dat overleef ik wel.
Het valt blijkbaar ook niet op want hij heeft er nog niks van gezegd. Hij schokt vanzelf ook en het zijn niet zulke heftige als wanneer ik per ongeluk mijn tandenborstel te ver steek. Maar het is alsnog niet fijn, vooral niet voor mij.
Ik denk dat het tussen mijn oren zit, dat het het idee is waar ik het van krijg. Ik heb nog niet veel ervaring en ik denk dat dat wel meespeelt.
Hoopte dat er wellicht tips waren om te voorkomen dat ik het weer heb?
Alle reacties Link kopieren
Maar als een vrouw dan weigert, dan is er van alles mis. Dan had ze dit of dat gemoeten, of ze is frigide of dit of dat.
Ja, als je partner dat soort dingen wil zeggen moet hij dat doen. En is het aan jou als vrouw of je dat accepteert of niet.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
01-07-2020 14:09
Maar als een vrouw dan weigert, dan is er van alles mis. Dan had ze dit of dat gemoeten, of ze is frigide of dit of dat.
Dat zegt dan alles van betrokken man......
Delen is het mooiste wat er is...
iones schreef:
01-07-2020 14:09
Maar als een vrouw dan weigert, dan is er van alles mis. Dan had ze dit of dat gemoeten, of ze is frigide of dit of dat.
Het lijkt mij dan meer dat je seksueel niet zo'n goede match bent. Dat is verder niet erg. Dan moet je gewoon niet bij elkaar blijven. Anders komen er frustraties. Veel mensen zijn daar veel te laat eerlijk in richting zichzelf en de ander.
iones schreef:
01-07-2020 13:57
Veel mensen vinden dat ze er aan moet wennen.

Moet je als vrouw ECHT door dat proces heen en mag je dat als man van haar verlangen?????
Nou, dat klinkt gezellig.
Als wat anderen ergens van vinden bepalend is voor je wel en niet doet in bed is er iets grondig mis.
VanPoeshoven schreef:
01-07-2020 16:04
Nou, dat klinkt gezellig.
Als wat anderen ergens van vinden bepalend is voor je wel en niet doet in bed is er iets grondig mis.
Ik denk dat het ook niet verstandig is om te wennen door het maar vaak te doen.

Als je het pas doet wanneer je er echt zin in hebt om het te proberen, dan is het een compleet andere ervaring. Dan is de kans dat je het vies vindt ook erg klein.
Of zorgen dat hij gewoon achterin je mond klaarkomt (heb je zelf wel invloed op) of gewoon hem niet in je mond laten klaarkomen (of meteen weer uitspugen) Het is sex dus het moet leuk zijn, je gaat geen dingen tegen je zin doen.
Ik vind sperma echt vies. Ronduit vies. Maar als ik van iemand hou, pijp ik met liefde en als ik weet dat mijn partner geniet van klaarkomen in mijn mond, dan doe ik het met 'plezier' (voor hem). Ik probeer het op dat moment niet te proeven, probeer zo subtiel mogelijk in een onderbroek het goedje te dumpen. Ga even naar de badkamer onder het excuus van 'even plassen' en gorgel dan zachtjes de smaak uit mijn mond. Klaar is klara. Maar ondanks dat ik gek ben op seks, vrees ik dat ik sperma altijd jakkie blijf vinden.
diyer schreef:
01-07-2020 17:36
Ik vind sperma echt vies. Ronduit vies. Maar als ik van iemand hou, pijp ik met liefde en als ik weet dat mijn partner geniet van klaarkomen in mijn mond, dan doe ik het met 'plezier' (voor hem). Ik probeer het op dat moment niet te proeven, probeer zo subtiel mogelijk in een onderbroek het goedje te dumpen. Ga even naar de badkamer onder het excuus van 'even plassen' en gorgel dan zachtjes de smaak uit mijn mond. Klaar is klara. Maar ondanks dat ik gek ben op seks, vrees ik dat ik sperma altijd jakkie blijf vinden.

Weet je zeker dat je hem daarmee een plezier doet? Ik kan niet namens alle mannen spreken maar ik zou er niet van kunnen genieten als mijn lief zoiets met tegenzin doet.
diyer schreef:
01-07-2020 17:36
Ik vind sperma echt vies. Ronduit vies. Maar als ik van iemand hou, pijp ik met liefde en als ik weet dat mijn partner geniet van klaarkomen in mijn mond, dan doe ik het met 'plezier' (voor hem). Ik probeer het op dat moment niet te proeven, probeer zo subtiel mogelijk in een onderbroek het goedje te dumpen. Ga even naar de badkamer onder het excuus van 'even plassen' en gorgel dan zachtjes de smaak uit mijn mond. Klaar is klara. Maar ondanks dat ik gek ben op seks, vrees ik dat ik sperma altijd jakkie blijf vinden.
Ik vind het eigenlijk nergens naar smaken. Niet vies, niet lekker. Wel geil.
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
01-07-2020 17:36
Ik vind sperma echt vies. Ronduit vies. Maar als ik van iemand hou, pijp ik met liefde en als ik weet dat mijn partner geniet van klaarkomen in mijn mond, dan doe ik het met 'plezier' (voor hem). Ik probeer het op dat moment niet te proeven, probeer zo subtiel mogelijk in een onderbroek het goedje te dumpen. Ga even naar de badkamer onder het excuus van 'even plassen' en gorgel dan zachtjes de smaak uit mijn mond. Klaar is klara. Maar ondanks dat ik gek ben op seks, vrees ik dat ik sperma altijd jakkie blijf vinden.
Zet een plant in jullie kamer en dump het daarin, in de aarde waar die plant in staat. Gorgel eventueel water erbij om de smaak weg te spoelen.
Kirby schreef:
02-12-2019 16:35
Ik ga er ook van uit dat dat voor de meeste mensen geldt, of je nou een man bent of een vrouw, je wil geen seks met iemand die het met tegenzin doet. Deze hele discussie komt op mij over alsof het schering en inslag is dat mannen dingen afdwingen en vrouwen het ondergaan. Zo wil ik seks helemaal niet zien.
Waarom wordt er zo vanuit gegaan dat er maar twee opties mogelijk zijn? Je kunt iets kennelijk met (veel) plezier doen of iets vervelend vinden en daarom niet doen. Beide logische acties vanuit het gevoel dat eraan vooraf gaat. Maar er zijn meer smaakjes. Iets kan neutraal zijn. Iets kan minder lekker zijn, maar mét genoeg liefde in je maag nog altijd een gunst die je zeer graag verleend. Iets kan onder liefdevolle omstandigheden met plezier gegeven worden, maar met de verkeerde persoon enorm tegenstaan of gewoon net niet goed voelen. Kortom, ik begrijp goed waarom mensen niet pijpen en slikken en wel pijpen en slikken. Ook als het niet je cup of tea is. Zolang je iets doet vanuit liefde en gunfactor, vind ik dat er best situaties denkbaar zijn waar dat soort dingen geen punt hoeven te zijn. En vanuit positieve ervaringen kun je evt. een gevoel ontwikkelen dat het allemaal best meevalt. Maar als de ervaring steeds een beetje minder is, kan een neutrale ervaring vervelend worden. Kortom, van proberen en je best doen voor een geliefde is nog nooit iemand doodgegaan en als gevoel niet veranderd, dan weet je genoeg. Waarom seks en voorkeuren toch zo zwart wit benaderen? Ik ben dingen leuk gaan vinden die ik misschien niet leuk zou zijn gaan vinden als ik het niet geprobeerd heb. En andersom ook, dingen niet leuk gaan vinden waar ik eerst geen of een neutrale mening over had.
typotypo schreef:
12-01-2020 13:03
Heb dit wel een aantal keren meegemaakt met vrouwen. Een tip van een ex van me (die nogal veel ervaring had), hou je tong omhoog tegen je gehemelte als hij in je mond spuit. Het zaad komt dan niet achter in je keel maar onder je tong, waardoor je er ook minder van proeft.
Je haalt twee tips door elkaar, iets met een klok en een klepel. Je tong tegen je gehemelte plaatsen zet de speekselkraan open. Dat is handig in het begin als je wat extra vocht nodig hebt. Of als je man besneden is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven