Pijpen, komen, kokhalzen

02-12-2019 01:37 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Simpel gezegd, ik heb lichte kokhalsneigingen als hij klaarkomt. Het is niet de smaak (want laatste keer smaakte het amper, toen spoot hij ver achterin waardoor ik het niet proefde, had ik ergens gelezen). Puur het moment dat ik voel dat er iets warms en vloeibaars in mijn mond kom, dan heb ik het. Ik geef wel toe dat ik sperma best vies vind, maar zo achterin proef ik daar niet veel meer van dus dat overleef ik wel.
Het valt blijkbaar ook niet op want hij heeft er nog niks van gezegd. Hij schokt vanzelf ook en het zijn niet zulke heftige als wanneer ik per ongeluk mijn tandenborstel te ver steek. Maar het is alsnog niet fijn, vooral niet voor mij.
Ik denk dat het tussen mijn oren zit, dat het het idee is waar ik het van krijg. Ik heb nog niet veel ervaring en ik denk dat dat wel meespeelt.
Hoopte dat er wellicht tips waren om te voorkomen dat ik het weer heb?
Alle reacties Link kopieren
Maar als een vrouw dan weigert, dan is er van alles mis. Dan had ze dit of dat gemoeten, of ze is frigide of dit of dat.
Ja, als je partner dat soort dingen wil zeggen moet hij dat doen. En is het aan jou als vrouw of je dat accepteert of niet.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
01-07-2020 14:09
Maar als een vrouw dan weigert, dan is er van alles mis. Dan had ze dit of dat gemoeten, of ze is frigide of dit of dat.
Dat zegt dan alles van betrokken man......
Delen is het mooiste wat er is...
iones schreef:
01-07-2020 14:09
Maar als een vrouw dan weigert, dan is er van alles mis. Dan had ze dit of dat gemoeten, of ze is frigide of dit of dat.
Het lijkt mij dan meer dat je seksueel niet zo'n goede match bent. Dat is verder niet erg. Dan moet je gewoon niet bij elkaar blijven. Anders komen er frustraties. Veel mensen zijn daar veel te laat eerlijk in richting zichzelf en de ander.
iones schreef:
01-07-2020 13:57
Veel mensen vinden dat ze er aan moet wennen.