Pil

09-09-2011 16:35 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje. Ik heb de pil ongeveer 2 weken langer doorgeslikt en ben afgelopen woensdag de pil vergeten. Ik heb hem donderdag wel weer genomen en zag, toen ik hem genomen had, pas dat ik hem de dag daarvoor vergeten was. Ik wil nu alsnog mijn stopweek inlassen. Als ik nu alsnog een stopweek in wil lassen, moet ik dan vanaf vanavond de pil 7 dagen niet meer slikken of vanaf woensdag? (omdat ik hem toen ook al 1x niet genomen had)
Meid, stop gewoon helemaal met die stopweken. Het is pure onzin.
Ik zou de vergeten pil op woensdag als dag 1 van je stopweek rekenen, dan zit je sowieso safe. Een stopweek mag namelijk wel korter maar nooit langer dan 7 dagen zijn. Dus komende woensdag begin je weer met slikken, dan zit je goed.
Het ligt eraan welke pil je hebt natuurlijk.

Kijk even in de bijsluiter wat hierover staat.
Nee echt?
@kriebelbeest, ik had zodra ik hem een tijdje doorslikte veel hevigere en pijnlijkere bloedingen en ook tussentijds.. dus als je zeker wilt zijn van je menstruatie zou ik toch een stopweek inlassen.
Common sense is not so common.
Voltaire
Kriebelbeest, niet ieder lijf is geschikt voor het doorslikken van de pil. Als ik hem een week langer slik dan normaal heb ik al doorbraakbloedingen. Dan maar liever weten waar ik aan toe ben.......
quote:kriebelbeest schreef op 09 september 2011 @ 16:48:

Meid, stop gewoon helemaal met die stopweken. Het is pure onzin.

Bij jou misschien prima, maar als ik langer dan twee maanden doorslik, gaat het echt niet goed.

Tussentijdse doorbraakbloedingen, hoofdpijn en een heftige menstruatie als ik stop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven