Plots minder bloed

05-04-2020 21:58 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi

Mijn vriendin is deze maand ongesteld raakt op een aparte wijze, waardoor ik me dus afvraag of dat wel goed is. Normaal heeft ze namelijk best veel bloed de eerste 2/3 dagen. Dit keer heeft ze slechts lichtjes bloed, die ze veegt na het plassen of soms een druppel in haar maandverband. Is dit normaal? Eerder in dr maand had ze ook al veel meer afscheiding een aantal dagen achter elkaar, wat ze normaal gesproken alleen een dag of 2 heeft. Vorige menstruatie was wel met veel bloed maar ook niet zo lang als normaal.

Iemand met verstand?

Ps: ja, de timing is gewoon wanneer ze ook hoort ongesteld te raken deze maand, cyclus van gemiddeld 28/29 dagen namelijk.
Goh, alweer een topic “voor je vriendin”?

Ga gewoon aan de pil oid als je zo bang bent om zwanger te raken.
Alle reacties Link kopieren
Ga gewoon lekker naar de huisarts ipv het hier steeds te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Laat "haar" een zwangerschapstest doen. Waarom o waarom (stel het gaat echt om je vriendin) waarom bespreken jullie zo tot in detail over dit soort zaken. Ik zou er zelfs van opdrogen als ik zo druk over mijzelf in de weer zou zijn hiermee laat staan als ik mijn partner hiermee verveel.

Goed na die zwangerschapstest (indien positief, tja dat bespreken jullie samen maar) indien negatief:

- pil (gaan) gebruiken of
- spiraaltje en
- gebruik condooms of
- doe aan geheelonthouding
- laat je voorlichten bij een huisarts indien wenselijk
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Proberen jullie zwanger te worden dan?
Dat je zo gefixeerd bent op hoe wat wanneer ze welk soort slijm heeft. Hormonen zijn nou eenmaal niet iedere keer exact hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
05-04-2020 22:16
Laat "haar" een zwangerschapstest doen. Waarom o waarom (stel het gaat echt om je vriendin) waarom bespreken jullie zo tot in detail over dit soort zaken. Ik zou er zelfs van opdrogen als ik zo druk over mijzelf in de weer zou zijn hiermee laat staan als ik mijn partner hiermee verveel.

Goed na die zwangerschapstest (indien positief, tja dat bespreken jullie samen maar) indien negatief:

- pil (gaan) gebruiken of
- spiraaltje en
- gebruik condooms of
- doe aan geheelonthouding
- laat je voorlichten bij een huisarts indien wenselijk
TO is een vrouw...
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit op seks :@@:
Op aparte wijze? Uit haar oor?
Alle reacties Link kopieren
Jammer voor de (meeste) nutteloze reacties. Ik was namelijk op zoek naar mensen die mijn omschrijving van een aparte menstruatie eventueel herkennen of toevallig wisten of dit normaal is.
Alle reacties Link kopieren
RedRoseThorn schreef:
05-04-2020 22:18
Proberen jullie zwanger te worden dan?
Dat je zo gefixeerd bent op hoe wat wanneer ze welk soort slijm heeft. Hormonen zijn nou eenmaal niet iedere keer exact hetzelfde.
Nee. Alleen soms valt iets op: van maar 1 dagje wat slijm naar de maand erop dagen achter elkaar slijm.
Alle reacties Link kopieren
Savagezzz schreef:
05-04-2020 22:45
Nee. Alleen soms valt iets op: van maar 1 dagje wat slijm naar de maand erop dagen achter elkaar slijm.


Mijn man heeft echt 0,0 idee van mijn afscheiding en/of bloedverlies tijdens menstruatie.

Je mag hier best dingen voor jezelf vragen hoor, ipv een vaag "voor mijn vriendin" smoesje
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
05-04-2020 22:48
Mijn man heeft echt 0,0 idee van mijn afscheiding en/of bloedverlies tijdens menstruatie.

Je mag hier best dingen voor jezelf vragen hoor, ipv een vaag "voor mijn vriendin" smoesje
Oke en niet iedere relatie is hetzelfde. Ik ben d’r vriend en ben daar nieuwsgierig naar. Al zou ik de “vriendin” in kwestie zelf zijn, boeit dat dan? Het gaat om de vraagstelling, niet om wie het typt neem ik aan..
Pergamon schreef:
05-04-2020 22:48
Mijn man heeft echt 0,0 idee van mijn afscheiding en/of bloedverlies tijdens menstruatie.

Je mag hier best dingen voor jezelf vragen hoor, ipv een vaag "voor mijn vriendin" smoesje

Ik zou zelfs durven zeggen dat ik pak 'm beet 20 jaar aan relaties heb doorstaan zonder ooit het woord afscheiding gehoord te hebben. :-[
Alle reacties Link kopieren
Dit topic mag op slot sinds het gespreksonderwerp mijlenver staat van mijn topic.
Alle reacties Link kopieren
Iemand vroeg het al....waarom staat dit topic op de sexpijler?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven