prijs/kwaliteit verhouding bij gigolodiensten

27-12-2008 16:51 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb een vraag: wanneer vinden jullie dat een gigolo zijn "werk" goed gedaan heeft? Ik heb ervaring met een gigolo (misschien de verkeerde), en was na afloop eigenlijk niet bevredigd. Had weinig zin hem te betalen. Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Wat kun je doen om dit soort situaties te voorkomen? Gigolo's die willen reageren: ik wil ook graag van jullie horen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Digitalis schreef op 01 februari 2009 @ 04:35:

Naar jezelf doorverwijzen Rissler?



Ik knap af op gigolo's die niet kunnen spellen. Wat nu?



Beledig je wel vaker mensen met goede bedoelingen?

Wel eens van dislectie gehoord?

Was ik niet Duidelijk dat ik geen gigolo ben>?

Fijn om te weten dat je iemand anders zijn berichten kunt respecteren.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen is tegenwoordig dyslectisch.



En jij schrijft:



"Daarom ook aardig wat ervaring, op dit gebied.

Nog maals ik ben gigolo, af en toe geef ik een vrouw die teleurgesteld is op sexueel gebied een nieuwe ervaring kosteloos, omdat ik er zelf ook van geniet."



Is dat ook dyslexie?
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 01 februari 2009 @ 04:41:

Weet je wat ik nou zo irritant vind.... Ik ben geinteresseerd in het onderwerp, reageer dus wel eens, maar wordt dan bestookt met ''vriendjes-worden'' via viva.

Als ik een gigolo nodig heb, weet ik die echt wel te vinden of zoek zelf en dan knap ik hier alleen maar op af.

Komt op mij zo ''desperate'' over en ik heb dan echt geen vertrouwen meer in zo'n gigolo.

Jammer, want ik vind het heel goed dat ze er zijn.



Ik ben totaal niet geïnteresseerd in vriendjes worden, en zie niemand als "desperate".

Contact op nemen kun je ook zelf doen.

En zal me nooit op iemand forceren.
Alle reacties Link kopieren
Ale je gigolo bent, doe je het zeker niet kosteloos. Dit klopt dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Rissler, Jij doet het dus gratis. Dat kan ik ook in de kroeg vinden. Daarom zou ik jou dus nooit willen ''huren''.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 01 februari 2009 @ 04:51:

Ale je gigolo bent, doe je het zeker niet kosteloos. Dit klopt dus niet.





Is dat zo moeilijk te geloven?

Ik geef al jaren les advies en cursussen, ik verkoop mijn lichaam niet, en vrouwen benaderen mij met de vraag, niet anders om.

Zou jij niet nieuwsgierig zijn naar een man met veel ervaring die er goed uitziet?
Alle reacties Link kopieren
Nee, die ken ik al genoeg.

Zou ik een gigolo huren, wil ik iemand die precies doet wat ik wil en wel zijn lichaam verkoopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 01 februari 2009 @ 04:54:

Rissler, Jij doet het dus gratis. Dat kan ik ook in de kroeg vinden. Daarom zou ik jou dus nooit willen ''huren''.



Ik ben niet te huren, maar heb wel veel meer ervaring dan de meeste mannen. en je vind me niet in de kroeg.



En heel af en toe neuk ik een vrouw die teleurgesteld is op sexueel gebied.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 01 februari 2009 @ 05:01:

Nee, die ken ik al genoeg.

Zou ik een gigolo huren, wil ik iemand die precies doet wat ik wil en wel zijn lichaam verkoopt.Wel ik verkoop mijn lichaam niet maar doe wel alles wat ze wil, dat is het verschil.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat deed ik ook wel eens, maar ik was geen ''betaalde'' kracht. Ik verwacht als ik iemand ''huur', dat die vakmanschap levert, net zoals een loodgieter, arts etc. En daar betaal ik gewoon voor, zoals het hoort.
Alle reacties Link kopieren
Rissler, jij wilt gewoon een wip. Maar noem je dan geen gigolo.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je aan die ervaring? Numbers, please?



En je bent pas 27. Waar baseer je die ervaring op? Ben je een seksgoeroe? De vervanging van de Viva-vieb? Wat?



Sowieso, als vrouwen je zo graag in bed willen hebben en je doet toch alles voor ze, waarom vraag je er dan geen geld voor???
Alle reacties Link kopieren
Ik geef het op. Trustuh !! Digi

PS Ik vind je avatar niet leuk. Geen sexy man...!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 01 februari 2009 @ 05:07:

Rissler, jij wilt gewoon een wip. Maar noem je dan geen gigolo.Ik noem mezelf geen gigolo, heb het maar liefst 4 keer duidelijk aangegeven inmiddels, mezelf gigolo noemen gaat tegen mijn idealen in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Digitalis schreef op 01 februari 2009 @ 05:09:

Hoe kom je aan die ervaring? Numbers, please?



En je bent pas 27. Waar baseer je die ervaring op? Ben je een seksgoeroe? De vervanging van de Viva-vieb? Wat?



Sowieso, als vrouwen je zo graag in bed willen hebben en je doet toch alles voor ze, waarom vraag je er dan geen geld voor???



Ik ga geen nummers noemen met het aantal vrouwen waarmee ik ben geweest, dat is disrespectvol naar de vrouwen die me kennen laat ik zeggen dat ik erg goed ben psychologie lichaamstaal en emotionele communicatie.



Ik vraag er geen geld voor omdat tegen mijn principes gaat.

Vind het gewoon fijn om een vrouw te zien genieten die het verdient.
Alle reacties Link kopieren
quote:rissler schreef op 01 februari 2009 @ 05:24:

[...]





Ik ga geen nummers noemen met het aantal vrouwen waarmee ik ben geweest, dat is disrespectvol naar de vrouwen die me kennen

Blijkbaar ben je hier dus niet anoniem. Dus mocht iemand van je 'diensten' gebruik willen maken, dan kunnen ze zoeken in de Gouden Gids onder Rissler?

laat ik zeggen dat ik erg goed ben psychologie lichaamstaal en emotionele communicatie. Wat is emotionele communicatie? Met een zakdoekje aankomen als iemand in huilen uitbarst?

Ik vraag er geen geld voor omdat tegen mijn principes gaat.

Vind het gewoon fijn om een vrouw te zien genieten die het verdient.En hoe beslis jij of iemand het verdient? Verdient iemand het al als ze je uberhaupt vragen? Of verdienen ze het pas nadat ze hebben uitgelegd hoe teleurgesteld ze wel niet zijn op sexueel gebied?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ik zeg.................ik zie een markt
quote:rissler schreef op 01 februari 2009 @ 05:02:

[...]

En heel af en toe neuk ik een vrouw die teleurgesteld is op sexueel gebied.Die zijn lekker makkelijk tevreden te stellen
Alle reacties Link kopieren
[quote]rissler schreef op 01 februari 2009 @ 05:02:

[...]





Ik ben niet te huren, maar heb wel veel meer ervaring dan de meeste mannen. en je vind me niet in de kroeg.



En heel af en toe neuk ik een vrouw die teleurgesteld is op sexueel gebied.[/quote]



is dat misbruik maken van een vrouw in diepe nood, of is het goedkoop scoren?
Alle reacties Link kopieren
Rissler

Als ik jou moet geloven dan ben je de redder van hulpeloze gefrustreerde vrouwen,Gods gift to women, een ervaren en goede minnaar en ook nog eens adviseur voor vrouwen met seksuele problemen.

En dit alles ook nog eens onbezoldigd.



Maar ik geloof je niet.



ik geloof dat je zo dol op seks bent dat je jezelf kosteloos aanbiedt aan elke vrouw die ook maar één schuine blik op je werpt en dat je een manier denkt te hebben gevonden om zoveel mogelijk seks te hebben door je op te werpen als deskundige.



Je kan niet wachten om hier op dit forum jezelf aan te bieden, zielig hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:datmeenjeniet schreef op 01 februari 2009 @ 10:03:

[quote]rissler schreef op 01 februari 2009 @ 05:02:

[...]





Ik ben niet te huren, maar heb wel veel meer ervaring dan de meeste mannen. en je vind me niet in de kroeg.



En heel af en toe neuk ik een vrouw die teleurgesteld is op sexueel gebied.[/quote]



is dat misbruik maken van een vrouw in diepe nood, of is het goedkoop scoren?Als je mijn andere reacties had gelezen, dan wist je dat ik vrouwen zelf niet benader, ze vragen het zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bronny schreef op 01 februari 2009 @ 11:37:

Rissler

Als ik jou moet geloven dan ben je de redder van hulpeloze gefrustreerde vrouwen,Gods gift to women, een ervaren en goede minnaar en ook nog eens adviseur voor vrouwen met seksuele problemen.

En dit alles ook nog eens onbezoldigd.



Maar ik geloof je niet.



ik geloof dat je zo dol op seks bent dat je jezelf kosteloos aanbiedt aan elke vrouw die ook maar één schuine blik op je werpt en dat je een manier denkt te hebben gevonden om zoveel mogelijk seks te hebben door je op te werpen als deskundige.



Je kan niet wachten om hier op dit forum jezelf aan te bieden, zielig hoor...



Ik zit in nachtdiensten dus kan snel reageren.



Ik was wel dol op sex, omdat het voor mij een uitweg WAS voor een zwaar en moeilijk leven.



Ik vond een oudere dame die me op het rechte pad heeft gezet, ik heb met haar een vriendschapelijke en sexuele relatie gehad, ze heeft me veel verteld en geleerd over seks.



Door mijn passie in seks goed uiterlijk, heb ik nooit tekort gehad op dit gebied, op een geven moment heb ik van mijn passie mijn beroep gemaakt.



Bovendien heb ik al duidelijk gemaakt dat ik me zelf niet presenteer als iemand die even wil scoren via een forum, nog ben ik een sexueel gefrustreerd iemand die hier een kick van krijgt.



Alsjeblieft voordat jij je bericht plaatst, denk even na, is echt niet moeilijk, krijg vaak van dit soort reacties, en helaas hebben veel mensen al hun mening klaar staan of denken het beter te weten.



rissler
Alle reacties Link kopieren
Nou, kom eens langs er verras me. Wat zijn je specialiteiten?
Alle reacties Link kopieren
quote:IvyRosa schreef op 01 februari 2009 @ 10:01:

[...]



Die zijn lekker makkelijk tevreden te stellen



Zou je denken van wel, maar het zijn vaak emotionele en toegeslagen dames, die echt niet even zo maar met je het bed in springen, zou ik daar wel gebruik van maken, op wat voor manier dan ook, dan vind ik dat disrespectvol, en bedrog.



Ik werk daar niet aan mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Digitalis schreef op 01 februari 2009 @ 23:56:

Nou, kom eens langs er verras me. Wat zijn je specialiteiten?Ben geen gigolo :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven