Probleem : Opgewonden van m'n zus

07-07-2010 17:02 483 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een serieus probleem waar ik erg mee zit. Mijn zus is 20 en ik ben 17 en we gaan altijd al heel leuk met elkaar om. Vorig jaar zeiden mijn vrienden dat ze m'n zus zo'n lekker wijf vinden en dat ze van die grote borsten heeft. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik er toen pas op ging letten, maar ze heeft ook echt hele dikke tieten. Ik heb gekeken in haar bh en het is 85G. En ze is erg knap. Vorige week toen het zo heet was liep ze topless door de tuin, en toen had ik al zoiets van, tering... Een paar vrienden kwamen toen voor de barbeque, maar dat maakt haar niks uit. Aan de ene kant schaam ik me dan gewoon voor haar. Toen ze naar huis gingen zeiden ze tegen elkaar "ik weet op wie ik straks ga rukken". Nou dan word ik dus gek. Vandaag loopt ze ook al de hele middag topless. Mijn ouders zijn een paar weken met de boot weg, en dan alleen doet ze dat, als zij weg zijn.

Het is gewoon heel erg, maar ik word heel erg opgewonden van haar. Het is ook net of ze het door heeft. Over me heen hangen om iets te pakken, en dan met haar borsten tegen me aan. Ze pakte gisteren de tv gids van de grond en leunde over me heen met haar tieten op m'n benen platgedrukt. Af en toe kan ik niet eens gaan staan of kom ik niet uit me woorden. Ik vraag me af of ze het doorheeft, denk het haast wel, maar daarom vraag ik dit op dit forum hier.

Is het raar om aan haar te laten merken dat ik opgewonden van haar word? En hoe reageert ze dan? Is dit nou een soort incest of zo, of zou ik eens wat kunnen proberen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 07 juli 2010 @ 18:05:

[...]



Als dat al waar is en niet enkel zijn perceptie, dan belt hij van mijn part zijn ouders op hun vakantieadres om te zeggen dat zijn zus nogal van het padje af is.



Maar ik ben hier nu echt weg. Neem geschreven tekst letterlijk en vind dit dan ook een heel naar topic.Ik vind dit ook een naar topic, dus ga met je mee denk ik. Laat iedereen hier die vindt dat het zus dr schuld is als broertje iets bij dr probeert mooi hier. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier ook weg. Ik vind het allebei ransbakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 07 juli 2010 @ 18:05:

[...]



Als dat al waar is en niet enkel zijn perceptie, dan belt hij van mijn part zijn ouders op hun vakantieadres om te zeggen dat zijn zus nogal van het padje af is.

Dat lijkt me een uitstekend advies.
Ik kan me niet voorstellen dat jij als jongen letterlijk opgewonden word van je zus. Sorry.
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 07 juli 2010 @ 18:07:

[...]





Ik vind dit ook een naar topic, dus ga met je mee denk ik. Laat iedereen hier die vindt dat het zus dr schuld is als broertje iets bij dr probeert mooi hier. Bah.





Ho ho ho ho, dát laat ik me niet in de mond leggen!



Ik vind de (volwassen) zus verantwoordelijk voor het effect van haar eigen gedrag op haar minderjarige puberbroertje. Namelijk: zijn opwinding. Als het broertje vervolgens dingen gaat proberen, dan is dat ZIJN verantwoordelijkheid. Als 17-jarige weet je prima dat dat niet hoort. Zoals überhaupt al blijkt uit het bestaan van dit topic, want zoals je in de OP kunt lezen vraagt TO zich af of dit wel kan en mag. Dat hij hier opgewonden van raakt dus.
Alle reacties Link kopieren
En waar heb ik specifiek jouw nick genoemd?
Alle reacties Link kopieren
Bovendien vraagt hij of hij iets kan proberen, dat sluit hij dus niet uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 07 juli 2010 @ 18:15:

En waar heb ik specifiek jouw nick genoemd?Ik heb NIEMAND dit zien zeggen...
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 07 juli 2010 @ 18:17:

[...]





Ik heb NIEMAND dit zien zeggen...Lees dan nog maar eens goed terug.
quote:dangeensuus schreef op 07 juli 2010 @ 18:07:

Ik kan me niet voorstellen dat jij als jongen letterlijk opgewonden word van je zus. Sorry.echt niet?.. jij denk niet dat er pubers zijn die hun zus stiekem wel heel spannend vinden?...
Alle reacties Link kopieren
quote:boogje schreef op 07 juli 2010 @ 18:19:

[...]



echt niet?.. jij denk niet dat er pubers zijn die hun zus stiekem wel heel spannend vinden?...



Nee, ik zou daar, zonder dit topic, nooit bij hebben stilgestaan.

Vind het een hele nare gedachte.
Alle reacties Link kopieren
TO, je moet niks proberen want daar krijg je spijt van. Je moet gewoon afleiding zoeken en lekker met je vrienden naar het zwembad, naar andere mooie (bereikbare!) meiden kijken.



Het is NIET normaal om zo seksueel bezig te zijn met je zus.



Succes!
quote:boogje schreef op 07 juli 2010 @ 18:19:

[...]



echt niet?.. jij denk niet dat er pubers zijn die hun zus stiekem wel heel spannend vinden?...Nee echt niet, ik probeer het me voor te stellen maar ik krijg het niet voor elkaar. Echt niet. ik vroeg het mijn vriend net ook en die reageerde gelijk : die spoort niet ( vriend heeft een zus met dikke tieten, dus goed voorbeeld dacht ik)
Zijn jongens dan zo visueel ingesteld? En worden ze dan ook opgewonden van hun moeder? Ik kan me NIET voorstellen, echt niet.
quote:noahtb schreef op 07 juli 2010 @ 18:23:

Nee, ik zou daar, zonder dit topic, nooit bij hebben stilgestaan.

Vind het een hele nare gedachte.Ik snap helemaal dat jij daar niks van moet hebben en dat jij je in de verste verte niet aangetrokken voelt tot welk familielid dan ook, maar kan me moeilijk voorstellen dat je je nog nooit gerealiseerd hebt dat er broers zijn die op zussen geilen en andersom... Dat gegeven is toch al zo oud als de weg naar Rome..
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 07 juli 2010 @ 17:54:

Ik hoop maar dat het een nep-topic is. Ben hier in ieder geval weg.



Soms geven forummers hier met een bepaald soort ondoordachte achteloosheid adviezen waarvan ik me afvraag of ze die adviezen in het echte leven ook zouden geven aan eigen vrienden/familie.



Partners moeten bij de eerste woordenwisseling maar meteen de koffers pakken en broer en zus kunnen prima met elkaar neuken.



Vervelend voor je dat je het niet eens bent met mijn mening, maar ondoordachte achteloosheid zou ik het niet willen noemen. Ik zou zelf het tegendeel willen beweren, maar ik ben me er inderdaad van bewust dat cultuurrelativisme zelden gewaardeerd wordt.



Persoonlijk vind ik het erg jammer dat mensen met afwijkende maar onschadelijke denkbeelden door culturele rechtlijnigheid een gevoel van zelfhaat kunnen ontwikkelen dat ze hun leven lang kan schaden. Maar hee, ieder zijn meug.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond zelf the cement garden wel een mooie film.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
quote:boogje schreef op 07 juli 2010 @ 17:24:

[...]



precies.. sexuele opwinding staat los van maatschappelijke normen en waarden.. een lekker wijf is een lekker wijf..Lijkt mij dus ook. Hou me ten goede, ik praat niks goed maar denk dat dit een taboe is dat wel degelijk bestaat. Soms.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg doen!
is het niemand opgevallen dat to zich niet meer heeft gemeld??

die ligt zich nu te bescheuren achter de pc
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg fake.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Vroeger trouwden broers en zussen zelfs met elkaar... Denk aan Cleopatra.

Ik wil niet zeggen dat ik voor een (seksuele) relatie tussen broer en zus ben ofzo, absoluut niet. Maar het is niet zo zwart-wit.

Mannen kunnen denk ik best opgewonden raken van hun zus, en vrouwen kunnen best opgewonden raken van hun broer. Het zijn geen dingen die je plant, maar ze kunnen je wel overkomen.

Net als je ook opgewonden kunt raken van de buurman, de lekkere man van een bekende, een of andere acteur uit een film.

Het gaat erom wat je ermee doet.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij schijnt het vaker voor te komen bij geadopteerde kinderen die weer herenigd worden met hun biologische familie.

http://www.geneticsexualattraction.com/



http://forum.adoptietrefp ... ea42f36af8f72&topic=229.0

van deze website:

quote: Herenigingen tussen bloedverwanten die door adoptie werden gescheiden, kunnen intense sexuale gevoelens oproepen. Dit zegt dr. Maurice Greenberg, adviseur aan het Post-Adoption Centre in Londen. Hij bestudeerde het fenomeen (Genetic Sexual Attraction) en analyseerde 40 gevallen en interviewde 10 mensen die zeiden dat ze zulke gevoelens hebben ervaren. Het ging bij dit onderzoek om herenigingen tussen ouders en kinderen en tussen siblings. Onder de betrokken mensen bevonden zich zowel heterosexuelen als homosexuelen.



Dr. Green zei dat de ondervraagden zichzelf weerspiegeld zagen in hun verwant. "Het scheen bijna onvermijdelijk dat zij dit door seksuele intimiteit zouden uitdrukken, en toen dit in seksuele betrekkingen resulteerde werd de seksuele drang beschreven als onweerstaanbaar." Hij zei dat het onduidelijk was hoevaak genetische seksuele aantrekkingskracht voorkomt, hoewel het personeel op het Post-Adoption Centre had geschat dat het zeker de helft van de cliënten van het centrum beïnvloedde.



[...]

De factoren die tot dit seksuele gevoel konden bijdragen omvatten o.a. de wederzijdse aantrekkingskracht van de fysieke gelijkenis. Bovendien, als men wel samen had kunnen zijn gedurende de eerste 6 maanden van het leven van het geadopteerde kind, had hun fysieke verhouding zeer waarschijnlijk ook strelen en huid op huid contact omvat. Dr. Greenberg zei dat in zulke gevallen het ontbreken van deze vroege bindingsfase het gevoel van bloedschande wegnam en genetische seksuele aantrekkingskracht vergrootte.
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt me redelijk fake. Tekstueel gezien is dit geen schrijfsel van een 17-jarige, maar meer het hersenspinsel van de een of andere bejaarde viezerik die overigens zijn tijd beter zou kunnen besteden aan het verbeteren van zijn Nederlands gezien de vele stijlfouten.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een zuivere Troll. Ze hebben zeker weer storing op FOK.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven