Probleem : Opgewonden van m'n zus

07-07-2010 17:02 483 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een serieus probleem waar ik erg mee zit. Mijn zus is 20 en ik ben 17 en we gaan altijd al heel leuk met elkaar om. Vorig jaar zeiden mijn vrienden dat ze m'n zus zo'n lekker wijf vinden en dat ze van die grote borsten heeft. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik er toen pas op ging letten, maar ze heeft ook echt hele dikke tieten. Ik heb gekeken in haar bh en het is 85G. En ze is erg knap. Vorige week toen het zo heet was liep ze topless door de tuin, en toen had ik al zoiets van, tering... Een paar vrienden kwamen toen voor de barbeque, maar dat maakt haar niks uit. Aan de ene kant schaam ik me dan gewoon voor haar. Toen ze naar huis gingen zeiden ze tegen elkaar "ik weet op wie ik straks ga rukken". Nou dan word ik dus gek. Vandaag loopt ze ook al de hele middag topless. Mijn ouders zijn een paar weken met de boot weg, en dan alleen doet ze dat, als zij weg zijn.

Het is gewoon heel erg, maar ik word heel erg opgewonden van haar. Het is ook net of ze het door heeft. Over me heen hangen om iets te pakken, en dan met haar borsten tegen me aan. Ze pakte gisteren de tv gids van de grond en leunde over me heen met haar tieten op m'n benen platgedrukt. Af en toe kan ik niet eens gaan staan of kom ik niet uit me woorden. Ik vraag me af of ze het doorheeft, denk het haast wel, maar daarom vraag ik dit op dit forum hier.

Is het raar om aan haar te laten merken dat ik opgewonden van haar word? En hoe reageert ze dan? Is dit nou een soort incest of zo, of zou ik eens wat kunnen proberen?
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 07 juli 2010 @ 17:55:

[...]





En niet het huis van zijn vrienden.Die vrienden zijn toch maar bijzaak? HIJ heeft er last van, want hij raakt er opgewonden van en hij wíl niet opgewonden raken van zijn zus. En dát lijkt me dan weer heel typisch normaal en sociaal aangepast gedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunny1 schreef op 07 juli 2010 @ 17:55:

[...]





Ja, ik stond erbij en ik keek er naar nou goed.



Strand en bij iemand thuis, zoek de verschillen.Het verschil is dat je je in je eigen huis vrijer moet kunnen voelen dan op een openbare plek. Zou me wat moois wezen als je je in je eigen huis meer moet aanpassen dan daarbuiten.
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 07 juli 2010 @ 17:56:

[...]





Inderdaad, waar je je vrijer zou moeten voelen dan op een openbare plek lijkt mij.Ja, maar dat betekent toch niet dat alles maar 'normaal' is omdat het je eigen huis is?
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 07 juli 2010 @ 17:58:

[...]





Die vrienden zijn toch maar bijzaak? HIJ heeft er last van, want hij raakt er opgewonden van en hij wíl niet opgewonden raken van zijn zus. En dát lijkt me dan weer heel typisch normaal en sociaal aangepast gedrag.En dat moet dan maar haar probleem gemaakt worden? Ik meende dat ik hier eerder iemand over een burka zag posten...het gaat wel die kant op inmiddels.



HIJ raakt opgewonden inderdaad. HIJ.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, enigszins mosterd.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunny1 schreef op 07 juli 2010 @ 17:59:

[...]





Ja, maar dat betekent toch niet dat alles maar 'normaal' is omdat het je eigen huis is?Als het normaal is op een openbare plek, dan zeker in je eigen huis ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 07 juli 2010 @ 17:56:

[...]





Inderdaad, waar je je vrijer zou moeten voelen dan op een openbare plek lijkt mij.





En waar je rekening hebt te houden met de normen en waarden van je huisgenoten. Omdat die dus niet even in een ander huis kunnen gaan zitten als het ze niet aan staat, want immers: zij wonen hier óók.



Vind jij het in die context niet bijzonder vreemd dat de zus wél rekening houdt met het oordeel of de wensen van haar ouders (dan doet ze het niet immers) en dat al die remmen los gaan zodra ze alleen met haar broertje is? Terwijl haar broertje er net zo goed last van heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 07 juli 2010 @ 17:56:

[...]



Dat zegt toch niemand?quote

07-07-2010, 17:07

Ja, dit valt onder incest. Maar zolang jullie allebei willen en je zorgt dat er geen kindertjes van komen: leef je uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 07 juli 2010 @ 17:57:

[...]



Dat is een open deur. Maar jou bericht was sturend..... "je kan het voorzichtig proberen"... is voor een 17 jarige sturend. Maar he het is maar internet toch.



Ik ben hier weg voordat ik over mijn nek ga.Even de knuppel in het hoenderhok: ZIJ is toch begonnen met proberen? Door haar borsten, die ze normaal bedekt houdt, nu opeens te ontbloten?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geloof ik ook wel eens per ongeluk tegen iemand aangebotst met mijn borsten ooit. En ik hang ook wel eens over iemand heen om iets te pakken. Ga maar eens een burka aanschaffen denk ik, want het is mijn verantwoordelijkheid uiteraard dat de ander daar allerlei gedachtes bij heeft...
Alle reacties Link kopieren
quote:wortelsoep schreef op 07 juli 2010 @ 17:11:

deze jongen is geen 17 maar 57 en verveelt zich...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bergje65 schreef op 07 juli 2010 @ 17:55:

Is er niemand die in de gaten heeft dat dit een nepverhaal is?



Woutertje is geen 17, maar een gefrustreerd volwassen iemand

Woutertje heeft geen zus (maar wil er dolgraag een hebben)



Als ik het mis heb, en het is wel een waar verhaal, dan vind ik Wouters gedachtegang logisch te verklaren maar heb ik grote vraagtekens bij zuslief met haar prammen!Ach, er is toch niets op tv, dan maar forummen .
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 07 juli 2010 @ 17:56:

[...]



Dat zegt toch niemand?quote

je kan het eens voorzichtig voorstellen.. nee heb je, ja kun je krijgen...
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 07 juli 2010 @ 18:00:

[...]





Als het normaal is op een openbare plek, dan zeker in je eigen huis ja.Het is alleen NIET normaal in haar eigen huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 07 juli 2010 @ 18:01:

[...]





Even de knuppel in het hoenderhok: ZIJ is toch begonnen met proberen? Door haar borsten, die ze normaal bedekt houdt, nu opeens te ontbloten?Omdat haar ouders er niet zijn, niet omdat ze met dr broertje wil neuken.



Ik vind het heel gevaarlijk om te zeggen dat ze dus iets probeert bij m.
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 07 juli 2010 @ 18:02:

[...]





Het is alleen NIET normaal in haar eigen huis. Och, en broertje houdt zich strikt aan de regels van zijn ouders. Vast niet he?
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 07 juli 2010 @ 18:01:

Ik ben geloof ik ook wel eens per ongeluk tegen iemand aangebotst met mijn borsten ooit. En ik hang ook wel eens over iemand heen om iets te pakken. Ga maar eens een burka aanschaffen denk ik, want het is mijn verantwoordelijkheid uiteraard dat de ander daar allerlei gedachtes bij heeft... Als je er de hele dag topless voor rond hebt lopen paraderen terwijl je normaal gewoon je boezem bedekt houdt, dan zou ik dat zeker aanraden. Al zal een bikini-bovenstukje waarschijnlijk ook al voldoende zijn. (Of laat je normaal je hoofd ook niet zien? In dat geval zou ik inderdaad de burka doen. )
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 07 juli 2010 @ 18:00:

[...]





Als het normaal is op een openbare plek, dan zeker in je eigen huis ja.Lang leve de lol als ouders weg! Normaal doet ze het toch ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Joh, wie weet heeft men hier inderdaad net een man van 57 vertelt dat zijn nichtje van 20 met hem het bed in wil duiken, omdat ze topless zont (zoals vele vrouwen) en per ongeluk tegen m aan stoot als ze iets wil pakken.



Maar briljant advies verder hoor, echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 07 juli 2010 @ 18:02:

[...]





Och, en broertje houdt zich strikt aan de regels van zijn ouders. Vast niet he? En op basis van welke gegevens baseer je dat dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 07 juli 2010 @ 18:03:

[...]





Als je er de hele dag topless voor rond hebt lopen paraderen terwijl je normaal gewoon je boezem bedekt houdt, dan zou ik dat zeker aanraden. Al zal een bikini-bovenstukje waarschijnlijk ook al voldoende zijn. (Of laat je normaal je hoofd ook niet zien? In dat geval zou ik inderdaad de burka doen. )Juist, dat geldt dan ook voor die vrouwen die op het werk keurig gekleed zijn, maar op het strand topless liggen? Want dat doen ze doorgaans niet, topless rondlopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 07 juli 2010 @ 18:00:

[...]





En waar je rekening hebt te houden met de normen en waarden van je huisgenoten. Omdat die dus niet even in een ander huis kunnen gaan zitten als het ze niet aan staat, want immers: zij wonen hier óók.



Vind jij het in die context niet bijzonder vreemd dat de zus wél rekening houdt met het oordeel of de wensen van haar ouders (dan doet ze het niet immers) en dat al die remmen los gaan zodra ze alleen met haar broertje is? Terwijl haar broertje er net zo goed last van heeft?Ja inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 07 juli 2010 @ 18:01:

[...]

Even de knuppel in het hoenderhok: ZIJ is toch begonnen met proberen? Door haar borsten, die ze normaal bedekt houdt, nu opeens te ontbloten?

Als dat al waar is en niet enkel zijn perceptie, dan belt hij van mijn part zijn ouders op hun vakantieadres om te zeggen dat zijn zus nogal van het padje af is.



Maar ik ben hier nu echt weg. Neem geschreven tekst letterlijk en vind dit dan ook een heel naar topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 07 juli 2010 @ 18:02:

[...]





Omdat haar ouders er niet zijn, niet omdat ze met dr broertje wil neuken.



Ik vind het heel gevaarlijk om te zeggen dat ze dus iets probeert bij m.Ik vind dat zij heel gevaarlijk abnormaal gedrag vertoont. En als de consequentie is dat hij daar (inderdaad) opgewonden van raakt, dan vind ik dat zij met dat gedrag moet stoppen. Zij is er immers mee begonnen door opeens haar borsten volcontinue ontbloot te tonen. Waarom zou ZIJ daar niet gewoon voor naar het strand gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 07 juli 2010 @ 18:04:

[...]





En op basis van welke gegevens baseer je dat dan?Op basis van 17 zijn en in de bh van zijn zus kijken omdat ie op dr geilt. Zal vast niet in het draaiboek van zijn ouders voorkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven