prostaatmassage: de mannelijke g-spot

07-05-2009 14:24 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man opperde onlangs een nieuwe variant in onze slaapkamer: prostaatmassage...Het resultaat was verbluffend: een zaadlozing waar je U tegen zegt....veel sperma en met veel spuitkracht....heel opwindend om te zien. En bovendien medisch gezien zelfs aan te raden. Althans, dat schijnt.

Zouden jullie het willen proberen? of doen jullie dit al lang. Ik was tot voor kort niet bekend met dit fenomeen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom reageert easter op 8-2-2011 zo raar op dat stukje van Mellina, dat trouwens al weer bijna 2 jaar oud is. Als ik stukje zo lees vind ik het helemaal niet gek klinken. Amerikanen hebben nu eenmaal andere ideeën dan wij.

Maar kan easter ook aantonen dat het onzin is?
Alle reacties Link kopieren
wel leuk om bij dit onderwerp voor het opdoen van ervaring voor de nieuwsgierigen, zowel als de critici op dit forum mij als proefpersoon aan te bieden.

ik ben man en mij is het helaas ook nog nimmer overkomen.

wie dus een eerste ervaring wil delen.........! In de hoop dat allesook verloopt als verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen poep aan de vinger wilt, kun je altijd een (kleine) vibrator gebruiken speciaal voor de g-spot van vrouwen; zelfde principe...



En... idd de negatieve reacties op meer sperma zijn heel bekrompen en kortzichtig... zou het erg jammer vinden als ik niet meer mag squirten, omdat mijn man niet op meer vocht zit te wachten
Alle reacties Link kopieren
quote:bonus1960 schreef op 09 februari 2011 @ 11:00:

wel leuk om bij dit onderwerp voor het opdoen van ervaring voor de nieuwsgierigen, zowel als de critici op dit forum mij als proefpersoon aan te bieden.

ik ben man en mij is het helaas ook nog nimmer overkomen.

wie dus een eerste ervaring wil delen.........! In de hoop dat allesook verloopt als verwacht.je hebt van die speciale dames die een prostaatmassage doen hoor google maar eens...
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 10 mei 2009 @ 01:43:

Zit er echt serieus ook maar iemand te wachten op meer sperma?





quote:milaatje schreef op 10 mei 2009 @ 10:37:

In Nederland moet alles maar kunnen, mag je spelden in elkaar slaan als iemand dat lekker vindt, mag je 14e jarige poolse grietjes achter een raam zetten als mannen daar geil van vinden. Het gaat mij gewoon te ver. Het wordt zo banaal. Misschien ben ik wel te romantisch voor de wereld



Maar goed, als vrouwen geil worden van het steken van een vinger in hun vent zn reet, zal ik daar niet van wakker liggen hoor. Ik ben dankbaar met mijn geweldig seksleven waarbij hemelse orgasmes ook mogelijk zijn zonder stront aan mn vinger.



Aan mijn IQ zal het zeker niet liggen



Ja, jij klink zeker romantisch maar ieder z'n ding, toch?



Helaas is dit wel een reden waarom mannen er vaak niet over durven beginnen, bang dat ze voor homo worden uitgemaakt, en er zijn natuurlijk ook zat vrouwen die het gewoon een vies idee vinden. Als een man en vrouw het allebei lekker vinden is het echter zeker een grote aanvulling op je sexleven.





Edit: oh, zie nu ook dat dit al 2 jaar oud is
Alle reacties Link kopieren
Toch is het idd eventjes een drempel hoor, eerst stond ik ook niet te toen hij mij erheen begeleidde (want zoiets gaat ook wel in het heetst van de strijd)... na zoveel jaar sex met elkaar was dit iets nieuws waarvan ik niet wist dat hij dat wel eens lekker kon vinden. Was nog niet in me opgekomen...

Maar goed, toen ik eenmaal zag hoe hij daar erg van genoot, was het een snel genomen hobbel..



Kijk hij stond ook niet zo van stop even lekker je vinger erin schat... Net als wij vrouwen de mannen leiden... zo ging dat ook met hem... en het is ook niet zo dat dit dan ook elke vrijpartij gebeurd, net hoe de mood is
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het op zich wel zien zitten om het eens met mijn vriend te doen, maar om nou een hele poeprand onder mijn vinger te hebben vind ik wat minder.



De mogelijkheid tot latex handschoenen kan wel de oplossing bieden of is dat nogal raar?

Weet trouwens bijna zeker dat de mijne nee gaat zeggen, want zodra ik er nog maar in de buurt komt, knijpt hij zijn poeperd stijf dicht.. ppf
Alle reacties Link kopieren
quote:bonus1960 schreef op 09 februari 2011 @ 11:00:

wel leuk om bij dit onderwerp voor het opdoen van ervaring voor de nieuwsgierigen, zowel als de critici op dit forum mij als proefpersoon aan te bieden.

ik ben man en mij is het helaas ook nog nimmer overkomen.

wie dus een eerste ervaring wil delen.........! In de hoop dat allesook verloopt als verwacht.Zit je hier nu serieus te hengelen om een vinger in je kont te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kan het ook met handschoenen, wel lekker glijmiddel erbij gebruiken hoor.



En (wij gebruiken altijd al vooraf heerlijk glijmiddel dus alles is al glibberig haha) om een tip te geven; het perineum is het stukje tussen de ballen en de anus in; dat is een heel gevoelig stukje, als je hem masturbeerd of pijpt en dat stukje zachtjes aait dan merk je meteen of hij dit lekker vindt... als dit zo is, kun je een volgende x, van het perineum zachtjes naar zijn anus gaan... en dan merk je echt wel vanzelf of hij dit lekker vindt...

en dan kun je altijd nog je handschoentje erbij pakken
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 09 februari 2011 @ 12:40:

[...]





Zit je hier nu serieus te hengelen om een vinger in je kont te krijgen?Ik denk dat hij van de dames hier eerder een grote laars of zoiets "toegestopt" krijgt
Alle reacties Link kopieren
In mijn anus geen vinger in elk geval. Zoiets moet je eerst zelf proberen voor je het van je vrouw of vriendin kan vragen. Andersom heb ik er geen moeite mee. Mijn vrouw kan het wel waarderen als ik mijn vinger in haar anus duw als ze aan het klaarkomen is. Maar dan moet ik ook zeggen dat ze het tijdens het strelen van haar vulva ook aan geeft het lekker te vinden. En dan het liefst met me hand van achter naar voor.
Alle reacties Link kopieren
Heb er geen problemen mee, integendeel, zelfs! Lekker en intens....
Alle reacties Link kopieren
quote:kyanah schreef op 09 februari 2011 @ 12:36:

Ik zou het op zich wel zien zitten om het eens met mijn vriend te doen, maar om nou een hele poeprand onder mijn vinger te hebben vind ik wat minder.



De mogelijkheid tot latex handschoenen kan wel de oplossing bieden of is dat nogal raar?

Ik gebruik ook altijd van die latex handschoenen hoor dus het is niet zo vreemd (denk dat de meeste dames dat hier ook wel doen?). Daarnaast gaat hij meestal van te voren naar de wc als hij weet dat ik hem anaal wil plezieren of houdt hij de douchekop heel even op z'n anus zodat het laatste stukje van z'n darm schoon is. Dat laatste doe ik zelf trouwens ook vaak. Werkt super en je hoeft dan niet bang meer te zijn voor ongemakken .
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 09 februari 2011 @ 12:40:Zit je hier nu serieus te hengelen om een vinger in je kont te krijgen?



Is weer eens wat anders dan een veer...



Alle reacties Link kopieren
het klinkt idd erg als een g-spot

tja ik ben geen fan van anaal, zowel geven als ontvangen maar met een condoom om m'n vinger zou ik het nog wel doen als iemand dat heel graag wil
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Als je een (hele) latexhandschoen overdreven vindt kun je altijd 1 vinger afknippen en omdoen?;)
Alle reacties Link kopieren
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 19 september 2011 @ 22:32:

Als je een (hele) latexhandschoen overdreven vindt kun je altijd 1 vinger afknippen en omdoen?;)Bij steenfabrieken e.d. hebben ze van die latex vingertjes. Net kaboutercondooms, die kun je ook proberen.
Alle reacties Link kopieren
Aparte discussie wel. Sommige gruwelen al van een vinger terwijl ik het liefst een pik in mijn kont heb. Gewoon zonder condoom nog wel;)
Alle reacties Link kopieren
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 19 september 2011 @ 22:32:

Als je een (hele) latexhandschoen overdreven vindt kun je altijd 1 vinger afknippen en omdoen?;)Het voordeel van hele handschoenen is dat het gewoon lekker glijd. Dat is ook leuk als je daarnaast met z'n penis speelt. Hij vind het iig altijd heel aangenaam voelen .
Alle reacties Link kopieren
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 20 september 2011 @ 08:17:

Aparte discussie wel. Sommige gruwelen al van een vinger terwijl ik het liefst een pik in mijn kont heb. Gewoon zonder condoom nog wel;)



dat condoom is voor de evt. stront

voor de ontvanger maakt het wat dat betreft niet uit of het met of zonder condoom is. Zou jij met je geslachtsdeel in een anus poeren?
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen pik die ik ergens in kan steken maar gelukkig vinden mijn bedpartners het geen enkel probleem om mij anaal te neuken zonder condoom. Zelf stop ik ook mijn vingers in kontjes hoor. Heb nog nooit stront onder mijn, toch vrij lange, nagels gehad. Maar dan nog, even wassen en klaar is Kees... eeuh Klara:)
Alle reacties Link kopieren
^ ik vind jouw nickname echt grappig gevonden trouwens
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
@nora Die van mij of van TO??
Alle reacties Link kopieren
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 21 september 2011 @ 09:02:

Ik heb geen pik die ik ergens in kan steken maar gelukkig vinden mijn bedpartners het geen enkel probleem om mij anaal te neuken zonder condoom. Zelf stop ik ook mijn vingers in kontjes hoor. Heb nog nooit stront onder mijn, toch vrij lange, nagels gehad. Maar dan nog, even wassen en klaar is Kees... eeuh Klara:)Ik heb zelf niks met anaal en vind het steeds weer opmerkelijk om te lezen dat je er blijkbaar wel van kunt genieten… jij vindt het dus erg prettig om n penis in je kontje te krijgen (erg groot of niet??)… Kan me als man wel voorstellen dat het prettig kan zijn om mijn penis erin te laten gaan hoor maar ontvangen niet. Heb wel eens tijdens het masturberen een puntje van mijn vinger in/tegen mijn anus gewreven… opzich was dat wel n prima ervaring en het klaarkomen was echt heftiger… maar ik had toch mixed feelings achteraf.
Alle reacties Link kopieren
ik (man) was er nieuwsgierig naar of het genot wat mijn vrouw krijgt van anale sex alles met de vrouwelijke anatomie te maken had, of dat ik als man er ook plezier aan zou kunnen beleven.



vooraf spoelen (dan kun je je met een gerust hart laten gaan en hoef je niet bang te zijn voor rommel) net als zij doet en eens voorzichtig geprobeerd met een vinger en een heeeeeeeele kleine vibo.al snel het juiste plekje gevonden (prostaat dus) en een mega orgasme gekregen (het voelt heel anders dan een "gewoon" orgasme.belangrijk is om te ontspannen,geef jezelf over aan wat je voelt van binnen en niet eng doen "omdat er wat in je reet zit"



natuurlijk was het voor mijn vrouw even wennen, vooral aan het idee, maar het genot wat je geeft is zo groot en overweldigend dat ze al heel snel het vooral erg leuk vind om te doen.

dat is toch de belangrijkste reden van sex hebben met je partner? elkaar een lekker gevoel bezorgen...



het orgasme is dus heftiger maar vooral anders...en het leuke is, je kunt dan als man net als een vrouw (bij een gspot orgasme) heeeeel veel keren op een nacht klaarkomen.



mannen: ok het is niet macho maar dit wil je niet missen :-)



vrouwen: dit wil je je man niet ontzeggen, en laat hem als hij weet hoe lekker het is gewoon ff spoelen dan hoef je al dat gedoe met condooms,latex handschoenen of kaboutermutsen niet te doen.... :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven