prostaatmassage: de mannelijke g-spot

07-05-2009 14:24 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man opperde onlangs een nieuwe variant in onze slaapkamer: prostaatmassage...Het resultaat was verbluffend: een zaadlozing waar je U tegen zegt....veel sperma en met veel spuitkracht....heel opwindend om te zien. En bovendien medisch gezien zelfs aan te raden. Althans, dat schijnt.

Zouden jullie het willen proberen? of doen jullie dit al lang. Ik was tot voor kort niet bekend met dit fenomeen.
Alle reacties Link kopieren
@bb0078



Ja, ik vind anaal idd erg prettig ja. Het geeft een wat gevulder gevoel (vind ik) dan vaginaal en dat is gewoon erg lekker.



Helemaal fijn vind ik het gebruik van een buttplug tijdens de seks. Dus vaginaal gepenetreerd worden en dan zo n plug anaal. Mijn man (en de meeste van mijn bedpartners) vinden zo n plug ook erg fijn hoor. Niks raars aan wat mij betreft.



Ik weet wel dat er mensen zijn die vinden dat als een man anaal lekker vindt (geven en of ontvangen) hij vast een verkapte homo moet zijn oid maar dat slaat toch nergens op? Je billen en anus zijn een erogene zone die de moeite van het verkennen waard zijn. Bij vrouwen EN mannen;)



Dat spoelen vind ik persoonlijk zelf altijd erg overdreven. Een paar uur van te voren naar het toilet en goed wassen volstaat wat mij betreft. Eerst moeten spoelen heeft bij mij ook weinig nut want dan kan ik dagelijks spoelen (lijkt me ook niet bevorderlijk voor je darmflora?). Je weet immers nooit van te voren wanneer het gaat gebeuren? Het gebruik van wat glijmiddel kan ook wat helpen want dat zorgt er voor dat eventuele troep minder makkelijk blijft plakken. Niet teveel gebruiken want dat heeft juist het tegenovergestelde effect;) Maar zoals ik al eerder schreef: het is misschien 2 keer fout gegaan (lees: dat er wat viezigheid aan een pik bleef zitten) en ik doe regelmatig aan anale seks, 2 à 3 per week schat ik. En gaat het toch mis dan duik je samen de douche onder? Soms moet je een beetje risico nemen hoor in het leven;)
quote:bb0078 schreef op 21 september 2011 @ 14:52: Heb wel eens tijdens het masturberen een puntje van mijn vinger in/tegen mijn anus gewreven; opzich was dat wel n prima ervaring en het klaarkomen was echt heftiger maar ik had toch mixed feelings achteraf.

vanwaar die mixed feelings, omdat je het idee hebt dat het niet hoort of zo?



t is gewoon een fijne erogene zone, als je dat puntje van je vinger al lekker vond kun je stap voor stap toch steeds verder gaan?



verder eens met dwarsmaarnietlazy, spoelen van tevoren is overdreven hoor, en condoom hoeft ook niet, hij kan m toch gewoon wassen daarna?
Alle reacties Link kopieren
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 21 september 2011 @ 14:26:

@nora Die van mij of van TO??de jouwe, daarom ook het pijltje naar boven
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
@nora

Ik ben nog vrij nieuw hier. Vandaar;)

Maar bedankt!
Alle reacties Link kopieren
zoals ik al zei was het op het moment echt wel de moeite waard... ik doe het dan meestal staand... 1 hand achter langs met n vinger op/in mijn anus... op het moment dat ik t puntje van mijn vinger erin heb is mijn erectie al veel harder... niet dat hij anders slappig is maar daardoor wordt hij echt kei hard! Met mijn andere hand aftrekken... en dan een erg heftig orgasme met veel fellere straaltjes zaad die echt weg spuiten terwijl het anders bij minder opwinding niet eens echt spuit.

Maar het gevoel erna in mijn anus (raar gevoel) en het idee erbij (wat ik blijkbaar overwin in geile toestand) dat ik in mijn eigen anus ben geweest geeft een soort van "afknapperig" gevoel waarna ik het een hele tijd weer niet meer doe.
Alle reacties Link kopieren
Samen met mijn vriendin hebben we tegenwoordig ook regelmatig anale sex. Tot een jaartje geleden wilde ze er nog niet aan, maar langzaam maar zeker is ze het lekker gaan vinden.

Wat ik nu enorm prettig vind is als zij een vibrator in haar anus steekt en ik haar dan vaginaal penetreer. De trillingen gaan dan ook door de penis en daarnaast geniet ze er zelf ook enorm van.



Sinds enige tijd steekt ze ook weleens een vinger in mijn anus en ik moet zeggen dat ik het niet bijzonder lekker vind, maar wel heerlijk geil dat ze dat doet. Verder durf ik echter nog niet te gaan.
Alle reacties Link kopieren
ik vind anale sex zo lekker...alleen blijft er bij mij het poepen vaak wat achter..en daardoor voel ik me onzeker of ik wel schoon ben....

Mijn scharrel vind het zalig als wij tijdens standje 69 mijn tong langs zijn kont glij en er een stukje in ga met de tong.

Ik ga ook eens een butplug proberen....spannend!
Alle reacties Link kopieren
Als man kan ik alleen zeggen dat et heel lekker is. je komt klaar maar het gevoel is anders, en de eerste keer dat ik zo klaar kwam schrok ik van de hoeveelheid. het leek of ik plaste, maar de kleur was / is anders

Het is te vergelijken met datgene wat een vrouw produceert als ze spuit. Je kan het met een vinger doen, of met een dildo. de enige truck is dat je hem snel in en uit moet stoten, zodat het prostaat goed gestimuleerd wordt, en dan wordt je beloond met een heerlijke spuitpartij waar de vrouw met plezier naar kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Oud topic wat opgehaald wordt, maar ik sluit me wel geheel en al bij Ramone aan 😀..
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Zeker wel heftig klaarkomen ja... maar dan wel graag een hint vooraf van de bedpartner.



Ooit eens een 'spontaan experiment' mogen ondergaan, dacht dat ik tegen het dak zat
Nou, mijn vriend vindt het een vies idee. Dus helaas, dat is afgeschreven.
Alle reacties Link kopieren
Dat hebben wel meer mensen geloof ik, dat ze anale seks vies vinden.



Als je van te voren spoelt is er niets vies aan hoor. Ik kan het iedere man, net als genomen worden met een strapon, van harte aanbevelen. Als je het geprobeerd hebt, weet je gelijk of je het prettig vindt of niet, en zie je gelijk dat er niets vies aan is.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Ik snap al die mensen hier niet die graag hun vinger in een stinkend poephol willen stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je eens iemand zoeken die zijn of haar vinger in jouw stinkende hol wil stoppen tijdens de seks.



Misschien snap je het dan wel.....
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Nee ik zou me dan een vieze bunzing voelen. Nee bedankt, doe ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, 'that's your loss' zouden ze aan de overkant van de plas zeggen.



Ieder zijn ding, maar klaarkomen als je prostaat gestimuleerd wordt is iets wat zo intens is, dat je heel wat misloopt..
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Niets mis mee en zeker lekker.

Als je van elkaar houd ben je toch niet vies van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Uit ervaring...heerlijk als ze dat doet
Alle reacties Link kopieren
Goede kick...
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Zeker weten
Alle reacties Link kopieren
Met prostaat massage stimuleert. Tijdens het neuken wordt groeit de penis en is de zaadlozing veel groter. Heerlijk zeker als de partner de prostaat massage doet. Daardoor wordt kontneuken bij de vrouw beter geaccepteerd. Veel blijven oefenen maakt het spel steeds spannender.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven