raar sperma

14-10-2012 16:12 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey,

ik heb met een jongen vaker sex gehad als hij in me klaar kwam, kwam er echt raar sperma uit het was een beetje dik echt een klont, mijn ervaring is dat sperma vloeibaar is niet echt vast. Lastig uit te leggen hoop dat jullie het begrijpen
Stinkt het daarna ook ??
Als er 'plok!' klinkt als hij klaar komt zou ik me zorgen gaan maken.
Als je er een klodder van op 1 vlakke hand doet, die tegen je andere vlakke hand drukt (stevig!) en dan je handen van elkaar af beweegt... hoe ver zijn je handen dan uit elkaar als het zeg maar "breekt"?
Ik zou me er niet druk over maken. Ik heb al heel wat kwakjes gezien en gevoeld en het is echt bij elke man anders. Als mijn huidige partner klaarkomt, komen er drie druppels uit. Maar ik heb in het verleden ook wel eens een ONS gehad die klaarkwam, alsof je een shampoofles leeg knijpt. Gewoon slierten. Blij dus met mijn huidige partner!
OT: Misschien heeft 'ie Perfax gegeten. Dat wil nog wel eens klonteren.
@Spraakwaterval: whahahaha, ik lig op de grond van het lachen!! Hoe bedenk je het?
Divadevil, dat hoeft niet raar te zijn. Hoe dik of dun het sperma is verschilt niet alleen per man, maar ook per dag. En volgens mij - correct me if I'm wrong - ligt het er ook aan hoe vaak hij klaargekomen is in de dagen voorafgaand aan seks. Was dit nog dezelfde ochtend, dan kan het sperma dunner zijn dan wanneer hij een aantal weken heeft "drooggestaan".
quote:catootje68 schreef op 19 oktober 2012 @ 14:59:

@Spraakwaterval: whahahaha, ik lig op de grond van het lachen!! Hoe bedenk je het?I know. Het is aan gave. Komt me allemaal zo aanwaaien.
quote:spraakwaterval schreef op 15 oktober 2012 @ 08:03:

Zaten er ook groene kleine spikkeltjes in?Dat is dan zeker de KIWI
quote:johnasd schreef op 21 oktober 2012 @ 09:29:

Dat is dan zeker de KIWIWas het dat maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven