rare fetish

16-03-2016 19:25 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik heb al vanaf jongs af aan een fetish, maar heb hier nog nooit met iemand over gesproken. Het gaat namelijk over het dragen van horloges bij vrouwen. Maar het moeten wel speciale horloges zijn. (bijvoorbeeld goud/zilver of rosé kleurig vind ik heel erg geil of glinsterend en zo zijn er nog wel een paar). Het maakt me dan ook niet zo uit hoe de persoon er dan uit ziet.. als het maar een vrouw is boven de 18+..

Ik wil weten of mensen ooit iets over deze fetish gehoord heeft, danwel wat ze van deze fetish vinden..

Ik vind het zelf wel een beetje gek eerlijk gezegt en ik durf het ook niemand te vertellen.

Groetjes
nooit van gehoord, maar raar allerminst,

raar vind ik het als het ranzig is, slecht voor de gezondheid, slecht voor iemands fysieke gestel, mensen worden slachtoffer.

dat zijn allemaal rare dingen.

overigens zou ik het niet vertellen aan mensen. Ik zit er niet op te wachten om iemands seksuele voorkeuren te weten, behalve van je eigen partner. En als die je verteld een mooi horloge geil te vinden , dan is dat toch prima.
noem mij een normale fetisj .'.
quote:ana_isabel schreef op 16 maart 2016 @ 19:30:

noem mij een normale fetisj .'.Dat is ook weer waar.. die zijn er eigenlijk niet haha
quote:Dirkje90 schreef op 16 maart 2016 @ 19:36:

[...]

Dat is ook weer waar.. die zijn er eigenlijk niet haha opgelost !
Wat een handige fetish.

Toch makkelijk om jou blij te maken als partner. Doe mij maar een partner met zo'n handige, veilige en makkelijke fetish.

Elke keer in van die hoge laklaarzen moeten rondstampen en op iemands borstkas moeten poepen is ook maar zo'n gedoe.
quote:Prettybeat schreef op 16 maart 2016 @ 19:45:

Wat een handige fetish.

Toch makkelijk om jou blij te maken als partner. Doe mij maar een partner met zo'n handige, veilige en makkelijke fetish.

Elke keer in van die hoge laklaarzen moeten rondstampen en op iemands borstkas moeten poepen is ook maar zo'n gedoe.Zo kan ik het inderdaad ook bekijken! Alleen ik zou het niet tegen me vriendin durven zeggen als ik er een had denkik. Ik zou der gewoon subtiel een mooi (geil) horloge voor der kopen
Of je gaat in therapie om deze rare afslag in je seksuele ontwikkeling aan te pakken.
Niks mis mee!

Ik moet mijn man altijd eerst inritsen in een latex zak om hem vervolgens met 224 knopen vast te binden....
quote:Return-of-the-Sid schreef op 16 maart 2016 @ 19:54:

Of je gaat in therapie om deze rare afslag in je seksuele ontwikkeling aan te pakken.Ik kan er niks aan doen dat ik niet zo "normaal" ben zoals jij...
quote:Dirkje90 schreef op 16 maart 2016 @ 19:57:

[...]

Ik kan er niks aan doen dat ik niet zo "normaal" ben zoals jij...Het gaat niet om 'normaal' en schuld. En daar kun je wel wat aan doen lijkt me. Stoornissen kun je behandelen, ook seksuele.
Ik wil je vriendinnetje wel zijn hoor, kom graag tegemoet aan jou vwb je fetisj (tis met een j he) Maar dan verwacht ik wel dat jij de horloges voor me koopt. Deal?
quote:Rooss4.0 schreef op 16 maart 2016 @ 20:18:

Ik wil je vriendinnetje wel zijn hoor, kom graag tegemoet aan jou vwb je fetisj (tis met een j he) Maar dan verwacht ik wel dat jij de horloges voor me koopt. Deal?Hahaha deal ;p
Oh jee..zo'n horloge heb ik...nooit geweten dat het erotiserend kon zijn
l'amour de soi...belle la vie...
quote:Return-of-the-Sid schreef op 16 maart 2016 @ 19:58:

[...]

Het gaat niet om 'normaal' en schuld. En daar kun je wel wat aan doen lijkt me. Stoornissen kun je behandelen, ook seksuele.

sinds wanneer is een fetish hetzelfde als een stoornis?

Echt als je niemand er kwaad mee doet, er gewoon van genieten TO
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Geeft toch niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Is beter dan aan tenen ruiken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

noem mij een normale fetisj .'.

(anders was het geen fetisj)

Maar waar vind je een vrouw van bóven de 18+?
Interessant dit
quote:lollypopje schreef op 16 maart 2016 @ 20:28:

[...]

sinds wanneer is een fetish hetzelfde als een stoornis?

Echt als je niemand er kwaad mee doet, er gewoon van genieten TOPsies, zijn hier ook al van worden. Ik zie geen nadelen

noem mij een normale fetisj .'.Escobamanie
Ik draag dus echt nooit een horloge. Maar goed dat ik jouw vriendin niet ben.
quote:vivapimpelmees schreef op 16 maart 2016 @ 20:56:

Ik draag dus echt nooit een horloge. Maar goed dat ik jouw vriendin niet ben.+1
quote:Corona67 schreef op 16 maart 2016 @ 20:55:

[...]

EscobamanieLove it ! een man met een bezem
quote:Return-of-the-Sid schreef op 16 maart 2016 @ 19:58:

[...]

Het gaat niet om 'normaal' en schuld. En daar kun je wel wat aan doen lijkt me. Stoornissen kun je behandelen, ook seksuele.

Stoornis?

Wat een kansloze reactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven