Relatieloos = seksloos

20-08-2012 22:44 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed.. omdat ik er zelf zo mee zit, schrijf ik het maar op.

Ik ben nu 20 jaar en een leuke frisse studente. Ik wilde altijd wachten met seks totdat ik 'de ware' zou tegenkomen. Vaak de kans gehad, maar nee ik bleef wachten. Op mijn 18e kreeg ik mijn 1e serieuze vriendje en ook de seks kwam. GEWELDIG, wat had ik al die tijd gemist... Helaas ging al snel de relatie mis eninmiddels ben ikalweer dik 1 jaar vrijgezel en heb ik al een HEEL DIK jaar geen seks. Ik date, ik spreek af en soms gebeurd er wel wat geflikflooi maar echt seks.. dat durf ik niet. Want, iemand erin is weer iemand op mijn (nog korte) lijstje erbij..

Wat ik me gewoon afvraag, is het erg om seks te hebben zonder relatie, kan een one night stand, kan ik seks hebben met een gewone vriend/kennis..of zal ik me daarna kut voelen? Goed, dat antwoord weet ik als ik het probeer. Maar juist dat proberen durf ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook wel iets van een klik voelen, anders is er geen lol aan. 1 keer meegemaakt, dat ik zelfs tijdens het neuken bedacht: 'wat doe ik hier? Ik vind haar niet eens leuk.' Toen ook subiet gestopt.

Terug ontopic: het gevaar van seks zonder klik is kleiner dan je denkt. Je praat, flirt toch eerst met elkaar? Als het goed is krijg je dan vanzelf een gevoel voor wat voor vlees je in de kuip hebt. Wel een beetje alert blijven natuurlijk. Maar als je het oprecht leuk hebt samen en het gesprek blijft lopen, wat houdt je dan tegen hem mee naar huis te slepen? Make his day! And yours
Ik heb behoorlijk gedate met verschillende mannen en sommige van hen zijn op een date in bed beland, die dingen gebeuren en moet je je vooral niet druk om maken. Als ik de tijd terug kon draaien had ik mijn "lijstje" zelfs iets korter gehouden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven