Rimmen, nog een taboe?

04-03-2012 18:57 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus niet de anus likken maar dus ook echt de anus met je tong penetreren.

Is dit weer net een brug tever of zien mensen dit ook als iets heel geils

Rimmen

Totaal aantal stemmen: 53

Doe ik niet aan (9%)
doe ik aan (19%)
wel eens geprobeerd (2%)
wil wel eens proberen (6%)
nee, bah bah (64%)
Is Geleerd terug?
Mensenpoep is net als kattenpoep gewoon errug smerig
Poep=poep mooier kan ik het niet maken. Dus ik zit deze uit..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Taboe of niet, ik vind het smerig.
wat ben jij ziek zeg weet je wat leuk is wurgsex daar zou ik eens mee beginnen en dan hopen dat hij net iets te lang doorgaat lekker geil
quote:missverrektekoekwaus schreef op 04 maart 2012 @ 18:58:

Is Geleerd terug?Nee, volgens mij niet. Het krast me over de ziel, maar het taalgebruik van martin is gewoon beter dan dat van deze loser.. Wel iemand die probeert mee te liften.
- Kat van de buren

- Rimmen, nog een taboe?

Kwam net voorbij, vond ik dan wel weer grappig.
Ik ga eerst even eten als je het niet erg vindt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
*zucht*
Als je het met je broer doet is het allicht een ander verhaal. Eigen bloed, eigen poep.. Zoiets.
Als ik er achter kom dat mensen dat doen krijg ik helemaal de kriebels. Meestal probeer ik die lui dan te ontvoeren en 50 kilometer verder te dumpen GADVERDAMME!!!!
Loop hem/haar eerst even en beoordeel de kwaliteit van de geplaatste reacties. Explains a lot
quote:ster89 schreef op 04 maart 2012 @ 18:59:

Mensenpoep is net als kattenpoep gewoon errug smerigPrecies! Mensen gruwen als iemand zijn handen niet wast na toiletbezoek (terecht!), maar met je tong in andermans gat moet dan weer normaal gevonden worden.
quote:ster89 schreef op 04 maart 2012 @ 19:05:

Als je het met je broer doet is het allicht een ander verhaal. Eigen bloed, eigen poep.. Zoiets.Eigen poep stinkt niet ? Zoiets?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ranzig!!

Juist, Eindeloos
quote:ster89 schreef op 04 maart 2012 @ 19:05:

Als je het met je broer doet is het allicht een ander verhaal. Eigen bloed, eigen poep.. Zoiets.Tsss. Zit je nou al weer te dubbellikkennikken?

Toch is het onwijs geil in the heat of the moment met je tong in het poepgaatje van je vriendin te belanden.
quote:groentsoep2 schreef op 04 maart 2012 @ 19:22:

[...]

Tsss. Zit je nou al weer te dubbellikkennikken?

Ach gossie, niet zo pesten!
quote:Liezebetje schreef op 04 maart 2012 @ 19:05:

Als ik er achter kom dat mensen dat doen krijg ik helemaal de kriebels. Meestal probeer ik die lui dan te ontvoeren en 50 kilometer verder te dumpen GADVERDAMME!!!!
Ach een poes wil aandacht en dat is te veel en zelf doe je niet anders.Pfff een broer rimmen is wel lekker volgens u.
quote:willem1959 schreef op 04 maart 2012 @ 19:24:

Toch is het onwijs geil in the heat of the moment met je tong in het poepgaatje van je vriendin te belanden.En dan nog een extra dessert van poepstukjes te proeven..jaja
Nouhouuuuuw
quote:priempje schreef op 04 maart 2012 @ 19:04:

wat ben jij ziek zeg weet je wat leuk is wurgsex daar zou ik eens mee beginnen en dan hopen dat hij net iets te lang doorgaat lekker geil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven