Ruk ruk

04-11-2012 16:25 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Op deze regenachtige dag zat ik met mijn blote piemel achter de pc op een site die erg veel op Chatroulette lijkt. Ik klikte de cam aan en kreeg steeds weer een andere deelnemer in beeld. Uit Duitsland, Italië, Oostbloklanden, Zuid Amerika, de VS, soms uit Nederland.

Maar steeds maar weer waren het mannen die zich zaten af te trekken. Wat ergerlijk. Ik hoopte op een vrouw en heb het na een uurtje maar opgegeven.

Doen jullie vrouwen wel eens seksdingetjes achter de cam?
slecht topic.
Hengeltopic
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Rooss4 schreef op 04 november 2012 @ 17:14:

[...]

Geen idee, ik heb geen vrouw...
quote:willem1959 schreef op 04 november 2012 @ 16:25:

Hallo allemaal.

Op deze regenachtige dag zat ik met mijn blote piemel achter de pc op een site die erg veel op Chatroulette lijkt. Ik klikte de cam aan en kreeg steeds weer een andere deelnemer in beeld. Uit Duitsland, Italië, Oostbloklanden, Zuid Amerika, de VS, soms uit Nederland.

Maar steeds maar weer waren het mannen die zich zaten af te trekken. Wat ergerlijk. Ik hoopte op een vrouw en heb het na een uurtje maar opgegeven.

Doen jullie vrouwen wel eens seksdingetjes achter de cam?Dus jij hebt een uur lang naar rukkende kerels gekeken? ...
quote:jaschenca_2 schreef op 04 november 2012 @ 18:26:

[...]

Dus jij hebt een uur lang naar rukkende kerels gekeken? ...

Ik dacht hetzelfde

Mijn man was waarschijnlijk na 3 seconden al afgehaakt.
Ja, in de hoop opeens een vrouw te treffen die mij al haar intieme plekjes wilde laten zien. En zaten een paar duizend mensen. Maar helaas.
quote:willem1959 schreef op 04 november 2012 @ 18:43:

Ja, in de hoop opeens een vrouw te treffen die mij al haar intieme plekjes wilde laten zien. En zaten een paar duizend mensen. Maar helaas.Volgende keer beter. Misschien was het toevallig happy hour.
quote:ThunderassMan schreef op 04 november 2012 @ 18:58:

[...]

Volgende keer beter. Misschien was het toevallig happy hour.Happy hour voor wie? Niet voor Willem in elk geval. Of bedoel je happy hour voor mannen die mannen willen zien?
Willem, gedraag je!
quote:Amand schreef op zondag 04 november 2012 16:49 Willem is wel fors geschapen trouwens, in case anyone is interestedHee Amand, lang niet gezien
Ik dacht dat ik weer een leuk verhaal kreeg te lezen van Willem, maar helaas..een beetje kort van stof deze keer.

Ik doe geen sexdingetjes voor de cam, maar ik kom wel eens op chatroulette [eens in de 2 weken ;-)]

Ben benieuwd of ik je daar eens zie..hoe zie je eruit zonder helm? En mét kleren aan..
quote:Vogelnestje schreef op 04 november 2012 @ 20:25:

[...]

Hee Amand, lang niet gezien Amand heeft inmiddels de status van Heintje Davids bereikt: hij BLIJFT afscheid nemen van het forum.
Ik heb lange tijd kunnen glimlachen om Willem. Hij wist het kippenhok hier af en toe lekker op te jagen. Maar het werd een gimmick.

Een tijdje geleden kondigde Willem zijn vertrek aan, en dat nam me voor hem in: iemand die hier de hofnar heeft uitgehangen, ontdekt dat het niet langer echt grappig is en besluit te stoppen voordat het echt niet grappig wordt. Het is jammer dat hij toch weer verder gaat. Hij is nu voorspelbaar en onleuk.
Alles is liefde
quote:charlene1984 schreef op 05 november 2012 @ 00:12:

Ik heb lange tijd kunnen glimlachen om Willem. Hij wist het kippenhok hier af en toe lekker op te jagen. Maar het werd een gimmick.

Een tijdje geleden kondigde Willem zijn vertrek aan, en dat nam me voor hem in: iemand die hier de hofnar heeft uitgehangen, ontdekt dat het niet langer echt grappig is en besluit te stoppen voordat het echt niet grappig wordt. Het is jammer dat hij toch weer verder gaat. Hij is nu voorspelbaar en onleuk.Nou, vind 't meevallen eigenlijk. Ik moet altijd lachen om z'n topics. Lees ergere topics hier...
quote:charlene1984 schreef op 05 november 2012 @ 00:12:

Een tijdje geleden kondigde Willem zijn vertrek aan, en dat nam me voor hem in: iemand die hier de hofnar heeft uitgehangen, ontdekt dat het niet langer echt grappig is en besluit te stoppen voordat het echt niet grappig wordt. Het is jammer dat hij toch weer verder gaat. Hij is nu voorspelbaar en onleuk.

+1.

En behalve dat het niet leuk is wat hij nu schrijft, is het ook wel heel plat. Willem: waar zijn je literaire bijdragen gebleven waarvoor ik je ooit heb willen voordragen voor de Nobelprijs voor Literatuur? Je kan zoveel beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven