Seks
alle pijlers
Satisfyer PRO
donderdag 12 november 2020 om 08:10
Ik heb sinds een paar weken de Satisfyer 1, gekocht bij bol.com voor 14 euro.
FAN-TAS-TISCH!!!
Het fijnste speeltje ever.
Gewoonlijk schop ik iemand die in de buurt van mijn clitoris komt weg, maar het is bijna zonde dat ik dit ding maar even hoef te gebruiken, soms nog geen twee minuten. Daarna moet ik echt even bijkomen.
FAN-TAS-TISCH!!!
Het fijnste speeltje ever.
Gewoonlijk schop ik iemand die in de buurt van mijn clitoris komt weg, maar het is bijna zonde dat ik dit ding maar even hoef te gebruiken, soms nog geen twee minuten. Daarna moet ik echt even bijkomen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 12 november 2020 om 08:38
donderdag 12 november 2020 om 10:43
Voor mij i.p. geen dingen meer op batterijen, of hooguit een paar keer per jaar, omdat het toch wel lekker en handig is om snel stoom af te blazen
Krijg er een luie klit van of zoiets.
Klaarkomen door enkel stimulatie met vingers, tong of penis duurde dan zo lang.
Nu gaat ie weer als een raket, zonder
Krijg er een luie klit van of zoiets.
Klaarkomen door enkel stimulatie met vingers, tong of penis duurde dan zo lang.
Nu gaat ie weer als een raket, zonder
donderdag 12 november 2020 om 13:54
Een laag brommend geluid, geeft mijn satisfyer. Hoor je echt niet vanaf de gang hoor.
Mijne heeft 11 standen, hoe hoger hoe harder het brommetje. Maargoed ik kom niet hoger dan de 5e stand. Wanneer je hem goed op de klit zet hoor ik bijna niks.
Joe.
donderdag 12 november 2020 om 19:38
vrijdag 13 november 2020 om 09:36
Hoofdstuk2021 schreef: ↑12-11-2020 19:14Hij is besteld! Ik hoorde zelfs dat vrouwen ervan gaan squirten..
Yep.
En kan het ook onder de douche gebruiken.
zondag 22 november 2020 om 20:18
En hoe bevalt hij?Hoofdstuk2021 schreef: ↑12-11-2020 19:14Hij is besteld! Ik hoorde zelfs dat vrouwen ervan gaan squirten..
Hier is het soms als een raket, van 0-100 in een paar minuten. En soms doet hij eigenlijk helemaal niks, behalve me een zere clit bezorgen.
zondag 22 november 2020 om 20:56
Hahaha!!
Ik heb hem ook besteld, ik vind hem prima voor de eenzame avonden maar er gaat toch niets boven echte seks
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.