Seks in zijn slaap

19-10-2017 14:04 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Dit is mijn eerste keer hier omdat ik veel ervaringen hier op zag. Dacht ik. Ik wil die van mij ook delen

Ik heb al een lange relatie en de laatste tijd ( jaar/jaren) gebeurd het telkens vaker dat mijn vriend mij ongewenst snachts seksueel gebruikt.

Het gaat hier om seks.. maar ook hand bevrediging. Als ik hier op in ga. En aangeef dat ik niet wil kan hij erg boos worden en pakt die mij soms ook hard aan.

Maar de volgende ochtend weet mijn vriend van niks.... op dat moment krijg ik hem ook niet wakker..


Wat Moet ik nu...

Ik heb het bespreekbaar gemaakt. Maar hij weet van niks en voelt zich er rot door
Alle reacties Link kopieren
smart79 schreef:
19-10-2017 14:43
Nee, maar wilde je laten weten dat het iets is wat echt bestaat. Wellicht staat er ergens online een tip.
Bedankt ! Ik zal online eens verder zoeken na tips.
Alle reacties Link kopieren
LZHW schreef:
19-10-2017 14:44
weet je zeker dat die "slaapwandelt" wanneer die dit doet of is het misschien een "geile fantasie" van hem want in dat geval gaat die te ver wanneer je dit niet wilt.
Ja want het vind soms ook echt midden in de nacht plaats zoals 04:00. Hij slaapt dan echt omdat hij anders het anders aanpakt dan hoe hij het dan doet.
Alle reacties Link kopieren
D20 schreef:
19-10-2017 14:04
Ik heb al een lange relatie en de laatste tijd ( jaar/jaren) gebeurd het telkens vaker dat mijn vriend mij ongewenst snachts seksueel gebruikt.

Het gaat hier om seks.. maar ook hand bevrediging. Als ik hier op in ga. En aangeef dat ik niet wil kan hij erg boos worden en pakt die mij soms ook hard aan.

Maar de volgende ochtend weet mijn vriend van niks.... op dat moment krijg ik hem ook niet wakker..
.

Sorry, maar ik plaats echt serieuze reacties. Echter hier zet ik toch echt mijn vraagtekens hoor.

Twee opties.
Of je wil hier een leuk verhaal plaatsen.
Of je vriend heeft zin in seks en pakt jou gewoon. En doet dan de volgende dag of hij van niets weet. Daarbij zeg je dat hij je dan ook nog flink aanpakt omdat hij boos wordt.

Ik geloof dat hij jou gewoon in de maling neemt.
anoniem_356562 wijzigde dit bericht op 19-10-2017 14:57
Reden: typefout
0.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lastig. ik heb hier geen antwoord voor.
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
clueless17 schreef:
19-10-2017 14:44
mijn man doet dat ook.het is idd een vorm van slaapwandelen.
als ik hem afkap wordt hij ook boos,alleen dan draait hij zich gepikeerd om en gaat verder slapen.de volgende dag weet hij van niks.
wij hebben ook weleens op het punt gestaan om naar de huisarts te gaan,omdat het op een gegeven moment erg vaak voor kwam dat hij schreeuwend uit bed sprong,naar beneden ging op een of andere missie en zelfs een keer in de auto is gestapt in de veronderstelling dat hij moest gaan werken en te laat was. toen vond ik het toch wel beangstigend worden.
maar omdat het toen opeens weer over was en tegenwoordig nog maar weinig voorkomt is hij nooit gegaan.
volgens zn moeder heeft hij dit zijn hele leven al. ervaring leert dat stress een enorme trigger is.
Wat hebben jij en je man gedaan dan waardoor dit minder / weg is gegaan ?
Alle reacties Link kopieren
En slaap apneu heeft hier niets mee te maken hoor.
D20 schreef:
19-10-2017 14:42
Ja gelijk na de huisarts is wel een grote stap natuurlijk.. probeer hem altijd wakker te maken maar dat is echt moeilijk.. heb je nog meer tips ?


Waarom vind je de huisarts een grote stap?

Ik vind het nogal wat, jullie probleem, en de huisarts is daar voor.

Wakker maken is erg moeilijk bij mensen met dergelijke klachten en ik weet dat het bij slaapwandelaars afgeraden wordt.

Overigens is slaapwandelen, seks in je slaap, en ook eten in je slaap allemaal vergelijkbaar.

Echt een concrete oplossing is moeilijk, hup je maakt hem wakker en het probleem is over, zo makkelijk is het niet. En een glas water in zijn gezicht gooien vind ik eerlijk gezegd geen oplossing.

Probeer jullie eens te verdiepen in de factor vermoeidheid en stress, en lees je ook in over slaapwandelen, aangezien dit dus vergelijkbaar is. Vraag eens aan zijn ouders wat hij vroeger voor slaper was.

En echt, praat er eens over samen met de huisarts. Die heeft misschien echt heel concrete tips. Blijf niet tobben! Dit kan echt een big deal worden in jullie relatie.

Het slaapapneu onderzoek vind ik ook al een teken dat er bij hem meer speelt rondom het slapen. Echt meid, neem het niet te ligt.
Alle reacties Link kopieren
Max1984 schreef:
19-10-2017 14:47
.

Sorry, maar ik plaats echt serieuze reacties. Echter hier zet ik echter toch echt mijn vraagtekens hoor.

Twee opties.
Of je wil hier een leuk verhaal plaatsen.
Of je vriend heeft zin in seks en pakt jou gewoon. En doet dan de volgende dag of hij van niets weet. Daarbij zeg je dat hij je dan ook nog flink aanpakt omdat hij boos wordt.

Ik geloof dat hij jou gewoon in de maling neemt.
Nou helaas neemt hij mij toch echt niet in de maling hoor. Want als je eerdere berichten leest zie je dat er echt een aandoening aan gekoppeld is. En mijn vriend doet niet zoiets voor de fun. Het is alleen al ziek om aan zoiets te denken. Wij hebben een relatie waar alles bespreekbaar is ook je seksuele fantasieën. En dan werken we er samen na toe. Dus hij komt niks te kort om mij op die manier in de maling te nemen
Max1984 schreef:
19-10-2017 14:49
En slaap apneu heeft hier niets mee te maken hoor.

Onzin. Het kan chronische vermoeidheid veroorzaken wat weer slaapwandelen/seksslaap kan veroorzaken.
Alle reacties Link kopieren
D20 schreef:
19-10-2017 14:42
Ja gelijk na de huisarts is wel een grote stap natuurlijk.. probeer hem altijd wakker te maken maar dat is echt moeilijk.. heb je nog meer tips ?
afspraken maken zal niet veel helpen. je krijgt hem echt niet wakker en als je hem aan een evt afspraak herinnert zal hij je voor gek verklaren .
ik heb ook weleens vanalles geprobeerd om man ervan te overtuigen dat hij aan het slaapwandelen was.complete (zinloze) ruzie werd het.
tegenwoordig zeg ik zo min mogelijk,alleen dat hij moet gaan liggen en verder slapen.
het enige wat je zou kunnen doen om op dat moment aan de situatie te ontsnappen is zelf ergens anders gaan liggen.
Alle reacties Link kopieren
Max1984 schreef:
19-10-2017 14:49
En slaap apneu heeft hier niets mee te maken hoor.
Slaap apneu verpest je slaap ritme waardoor je eerder moe bent en dus ook gestrest kunt raken.. en dat is weer een punt bij het slaapwandelen / slaapseks hebben. Het zijn vaak verschillende factoren die mee spelen dus zeg maar niet dat het er niks mee te maken heeft ;)
D20 schreef:
19-10-2017 14:51
Nou helaas neemt hij mij toch echt niet in de maling hoor. Want als je eerdere berichten leest zie je dat er echt een aandoening aan gekoppeld is. En mijn vriend doet niet zoiets voor de fun. Het is alleen al ziek om aan zoiets te denken. Wij hebben een relatie waar alles bespreekbaar is ook je seksuele fantasieën. En dan werken we er samen na toe. Dus hij komt niks te kort om mij op die manier in de maling te nemen
Laat gaaaaan! Veel mensen kunnen het niet begrijpen omdat ze er zelf nog nooit van gehoord hebben en hun google kapot is zodat ze ook niet kunnen lezen dat zoiets werkelijk bestaat. :)
Alle reacties Link kopieren
D20 schreef:
19-10-2017 14:48
Wat hebben jij en je man gedaan dan waardoor dit minder / weg is gegaan ?
niks bewust. hij heeft momenteel gewoon geen stress.
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
19-10-2017 14:51
Waarom vind je de huisarts een grote stap?

Ik vind het nogal wat, jullie probleem, en de huisarts is daar voor.

Wakker maken is erg moeilijk bij mensen met dergelijke klachten en ik weet dat het bij slaapwandelaars afgeraden wordt.

Overigens is slaapwandelen, seks in je slaap, en ook eten in je slaap allemaal vergelijkbaar.

Echt een concrete oplossing is moeilijk, hup je maakt hem wakker en het probleem is over, zo makkelijk is het niet. En een glas water in zijn gezicht gooien vind ik eerlijk gezegd geen oplossing.

Probeer jullie eens te verdiepen in de factor vermoeidheid en stress, en lees je ook in over slaapwandelen, aangezien dit dus vergelijkbaar is. Vraag eens aan zijn ouders wat hij vroeger voor slaper was.

En echt, praat er eens over samen met de huisarts. Die heeft misschien echt heel concrete tips. Blijf niet tobben! Dit kan echt een big deal worden in jullie relatie.

Het slaapapneu onderzoek vind ik ook al een teken dat er bij hem meer speelt rondom het slapen. Echt meid, neem het niet te ligt.
Ja de huisarts zelf is (vind ik) een grote stap omdat je je verhaal na buiten mee neemt ( dit is anders want het is anoniem ) ik zou eens kijken wat zijn mening is van naar de huisarts gaan.

Ik zal zijn ouders eens vragen hoe het vroege was.

Ik geloof je zeker want ik ben niet altijd de makkelijkste dus ben heel duidelijk in dingen en ik krijg hem zelf gewoon niet wakker dus gok dat water etc ook niet werken.

Eerst maar eens praten over opties en idd toch de huisarts
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, alleen is het mij tot nu toe nog steeds gelukt hem te stoppen (al kost dit wel veel kracht!). Erg vervelend idd, want daarna ben ik dus wakker en hij draait zich om, slaapt verder en weet de volgende dag van niks. Vind het ook wel eng, hij lijkt zichzelf niet te zijn, praat ook anders dan normaal. Gelukkig is het hier niet heel vaak raak, maar bij periodes. Het is een slaapstoornis en heet sexsomnia.
Alle reacties Link kopieren
ik lees nu dat hij slaapapneu heeft. dat kan er zeker mee te maken hebben,aangezien je daar uitgeput van raakt.
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
19-10-2017 14:57
Herkenbaar, alleen is het mij tot nu toe nog steeds gelukt hem te stoppen (al kost dit wel veel kracht!). Erg vervelend idd, want daarna ben ik dus wakker en hij draait zich om, slaapt verder en weet de volgende dag van niks. Vind het ook wel eng, hij lijkt zichzelf niet te zijn, praat ook anders dan normaal. Gelukkig is het hier niet heel vaak raak, maar bij periodes. Het is een slaapstoornis en heet sexsomnia.
Ja dat hoorde ik een paar berichten hier voor. Wat heb je er aan gedaan ? Huisarts ?
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer heeft hier hypnotherapie voor gehad. Nu is het nagenoeg over.
Alle reacties Link kopieren
D20 schreef:
19-10-2017 15:01
Ja dat hoorde ik een paar berichten hier voor. Wat heb je er aan gedaan ? Huisarts ?
Oh sorry, had niet alles gelezen. We hebben er tot nu toe nog niks aan gedaan omdat het af en toe is. En het me dus nog lukt om hem te laten stoppen. Mocht het erger worden, zal hij toch echt naar de huisarts moeten. Want zelf kun je hier niks aan doen jammer genoeg!
Alle reacties Link kopieren
Hoi D20,

Mijn naam is Cleon ik ben een 44 jarige man en identificeer mezelf in delen van jouw/jullie verhaal. Ik heb p.t.s.s. (een post traumatische stress stoornis) dit schrijf ik vanuit goede intentie zodat je/jullie iets meer van mij afweten nu. Vanuit hier heb ik namelijk geen enkel idee, oordeel, gedachte over wat eraan de hand zou kunnen zijn? Ik voel hoe enorm lief jouw initiatief naar een oplossing te zoeken mij inspireert om je een hart onder de riem te steken! Een duidelijk, liefdevol, warm signaal aan jezelf, naar je partner, geinspireerd vanuit liefde en geuit in bereidwilligheid een oplossing te zoeken. Prachtig!! Dank je wel voor het delen! Als ik je iets mee zou mogen geven zou ik je uitnodigen om zonder oordeel te zijn. Waar worstel je mee? Jouw antwoord, jouw manier is goed. Het lukt je!! Jouw/jullie kans is nu, op dit moment en in dit moment. Het siert je enorm dat je hier bent en schrijft je hoeft het niet alleen te doen, nodig je partner uit "part"te zijn!! Gun jezelf en elkaar groei. Alle goeds, geduld, kalmte, moed en wijsheid gewenst!

Cleon
openheid van geest
Alle reacties Link kopieren
Cleon schreef:
19-10-2017 18:34
Hoi D20,

Mijn naam is Cleon ik ben een 44 jarige man en identificeer mezelf in delen van jouw/jullie verhaal. Ik heb p.t.s.s. (een post traumatische stress stoornis) dit schrijf ik vanuit goede intentie zodat je/jullie iets meer van mij afweten nu. Vanuit hier heb ik namelijk geen enkel idee, oordeel, gedachte over wat eraan de hand zou kunnen zijn? Ik voel hoe enorm lief jouw initiatief naar een oplossing te zoeken mij inspireert om je een hart onder de riem te steken! Een duidelijk, liefdevol, warm signaal aan jezelf, naar je partner, geinspireerd vanuit liefde en geuit in bereidwilligheid een oplossing te zoeken. Prachtig!! Dank je wel voor het delen! Als ik je iets mee zou mogen geven zou ik je uitnodigen om zonder oordeel te zijn. Waar worstel je mee? Jouw antwoord, jouw manier is goed. Het lukt je!! Jouw/jullie kans is nu, op dit moment en in dit moment. Het siert je enorm dat je hier bent en schrijft je hoeft het niet alleen te doen, nodig je partner uit "part"te zijn!! Gun jezelf en elkaar groei. Alle goeds, geduld, kalmte, moed en wijsheid gewenst!

Cleon
*zoekt naar Kumbaya smily* :jump:
Cleon schreef:
19-10-2017 18:34
Hoi D20,

Mijn naam is Cleon ik ben een 44 jarige man en identificeer mezelf in delen van jouw/jullie verhaal. Ik heb p.t.s.s. (een post traumatische stress stoornis) dit schrijf ik vanuit goede intentie zodat je/jullie iets meer van mij afweten nu. Vanuit hier heb ik namelijk geen enkel idee, oordeel, gedachte over wat eraan de hand zou kunnen zijn? Ik voel hoe enorm lief jouw initiatief naar een oplossing te zoeken mij inspireert om je een hart onder de riem te steken! Een duidelijk, liefdevol, warm signaal aan jezelf, naar je partner, geinspireerd vanuit liefde en geuit in bereidwilligheid een oplossing te zoeken. Prachtig!! Dank je wel voor het delen! Als ik je iets mee zou mogen geven zou ik je uitnodigen om zonder oordeel te zijn. Waar worstel je mee? Jouw antwoord, jouw manier is goed. Het lukt je!! Jouw/jullie kans is nu, op dit moment en in dit moment. Het siert je enorm dat je hier bent en schrijft je hoeft het niet alleen te doen, nodig je partner uit "part"te zijn!! Gun jezelf en elkaar groei. Alle goeds, geduld, kalmte, moed en wijsheid gewenst!
Dat wou ik ook nét zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Cleon schreef:
19-10-2017 18:34
Hoi D20,

Mijn naam is Cleon ik ben een 44 jarige man en identificeer mezelf in delen van jouw/jullie verhaal. Ik heb p.t.s.s. (een post traumatische stress stoornis) dit schrijf ik vanuit goede intentie zodat je/jullie iets meer van mij afweten nu. Vanuit hier heb ik namelijk geen enkel idee, oordeel, gedachte over wat eraan de hand zou kunnen zijn? Ik voel hoe enorm lief jouw initiatief naar een oplossing te zoeken mij inspireert om je een hart onder de riem te steken! Een duidelijk, liefdevol, warm signaal aan jezelf, naar je partner, geinspireerd vanuit liefde en geuit in bereidwilligheid een oplossing te zoeken. Prachtig!! Dank je wel voor het delen! Als ik je iets mee zou mogen geven zou ik je uitnodigen om zonder oordeel te zijn. Waar worstel je mee? Jouw antwoord, jouw manier is goed. Het lukt je!! Jouw/jullie kans is nu, op dit moment en in dit moment. Het siert je enorm dat je hier bent en schrijft je hoeft het niet alleen te doen, nodig je partner uit "part"te zijn!! Gun jezelf en elkaar groei. Alle goeds, geduld, kalmte, moed en wijsheid gewenst!

Cleon

Wat een intens lieve post. Ik ben gewoon stapel gek op hem en wil daardoor er ook samen wat mee doen en ja het gaat erg ruw en tegen mijn wil in snachts. Maar het is mijn man en dat geef je niet zo maar op. Want niemand is perfect.
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner heeft dit ook. En neeft overigens ook lichte apneu.
Het is hier niet echt een probleem, omdat hij er wel makkelijk van af te brengen is.
Hij lijkt het meer te hebben als hij veel stress heeft, en erg moe is.
Zouden 2 aparte dekbedden kunnen helpen? Ik heb het idee dat het bij mijn vriend alleen gebeurt als hij me toevallig tegenkomt 's nachts. :) Ik geloof niet dat hij naar me op zoek gaat als ik op mijn eigen randje lig.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Bespreek met de huisarts, dit klinkt als sexomnia.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven